Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vakipanon toosa on löystynyt

Vierailija
05.11.2016 |

Miten ottaa asia puheeksi? Tekisi mieli vain töksäyttää, että jos pillu ei jatkossa tiukkene, niin tämä panosuhde on ohi.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luin "vakipanon toosa on löytynyt" ja mietin että minneköhän se oli mahtanut kadota...

Vierailija
22/30 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei hiomoitse sinua enää. Olen tämän kokenut itse ja olen siis nainen.

Jos on tunnetta mukana ja kiimoissaan niin pillu on erilainen kuin jos panee tavan vuoksi tai antaa säälistä eikä panokumppaniin ole enää tunteita.

Suosittelen kummankin kannalta että suhde lopetetaan ja haetaan uutta.

näinhän se varmaan on,muija ei vaan tee mitään, lahnailee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
24/30 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on huonot sosiaaliset taidot 

Sosiaalisten taitojen puute on yhdistetty tutkimuksissa korkeaan älykkyyteen. Yhteys ei ole ihan selvä.

Se voi johtua esimerkiksi siitä, että olet viettänyt nenä kirjassa puolet elämässäsi etkä ole ehtinyt muodostaa kaverisuhteita. Tai viehätyt antisosiaalisista harrastuksista.

http://www.iltasanomat.fi/hyvaolo/art-2000001945667.html

Öööh, okei? En tosin tiedä mistä analyysisi repäisit tai miten se liittyy vakipanoni löystyneeseen toosaan. Ap

Vierailija
25/30 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
26/30 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon myös sitä mieltä naisena, että ei tykkää sinusta(ei kiihotu), niin ei alapää toimi samalla tavalla...

Seksi on muutenkin naisella korvien välistä niin paljon kiinni, että jos kemiat ja henkinen puoli ei klikkaa, ei klikkaa myöskään alakerta...

Vierailija
27/30 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

himoton kirjoitti:

Mä oon myös sitä mieltä naisena, että ei tykkää sinusta(ei kiihotu), niin ei alapää toimi samalla tavalla...

Seksi on muutenkin naisella korvien välistä niin paljon kiinni, että jos kemiat ja henkinen puoli ei klikkaa, ei klikkaa myöskään alakerta...

On aika mielenkiintoista huomata, miten syyllinen on aina sama riippumatta siitä kumman vehkeet eivät toimi. Vika on miehessä, jos kalu on löysä mutta myös jos pillu on löysä. Kyllä naiset sentään selitellä osaavat jos eivät muuta.

Vierailija
28/30 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kiihottuminen vaikuttaa kahdella tavalla (tai no en nyt jokaisen toosasta tiedä, mutta ainakin itselläni): paikat kostuu ja ne turpoaa. Liika kosteus voi aiheuttaa sitä että paikat ei tunnu niin kireiltä kuin vähän kuivempana. Paikkojen turpoaminen taas voi sitä vähän kompensoida.

Teillä nyt ei taida olla sellaiset välit että voisit asian ottaa asiallisesti puheeksi. Tai jotenkin susta saa sen kuvan että sä et asiallisesti osaa puhua mistään. Jos osaat, voithan sä kysyä jotenkin että tuntuuko naisesta teidän seksi samanlaiselta kuin alussa. Jos se avaisi jonkunlaisen keskusteluyhteyden aiheesta ja pääsisit sanomaan omia tuntemuksiasi. Tai niiden puutteita tässä tapauksessa.

Vierailija
29/30 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tainnut erektio heikentyä.

Vierailija
30/30 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa kitka ja sitä myöten tunto on usein parempi jos nainen EI ole kovin himokas. Jos on kovinkin märkänä niin kitka on olematon eikä oikein tunnu missään, miehelle. Lisäksi joustaa paremmin ja vähentää sitäkin kautta tuntoa.