Tapailemani miehen asunnosta LÖYDÖS!
Terve!
Olen tapaillut erästä miestä 3-4kk ja hänen asunnostaan on löytynyt esim. Suoristusrauta,hammasharja,pompuloita,pinnejä tms.
Mies on selitellyt tavaroita esim äitinsä tai kavareidensa tavaroina, pitäisikö uskoa?
Olenko vainoharhainen?
Pelkään,että miehellä on joku muu! Kuinka saisin tiedon hänestä ulos?
En halua miestä jättää ainoastaan omien luulojen takia...
Osaisiko joku auttaa minua?
Kommentit (17)
Ei kannata valittaa, jos seksi kuitenkin sujuu. Silloin ei kannata nipottaa pikkuasioista.
Vierailija kirjoitti:
Niin, sinähän olet saanut tiedon hänestä ulos. Mutta ilmeisesti päättänyt, että tieto ei pidä paikkansa?
Kauanko olette tapailleet?
Tuon 4kk,mutta silti jotenkin epäilyttää tämä tilanne..
Koska mies on kuitenkin antanut vihjeitä että haluaa olla kanssani tosissaan: haluaa että tapaan hänen vanhemmat ja suunnittelee yhteisiä matkoja,laittelee päivittäin ihania viestejä yms.
En oikein tiedä mitä tehdä!
Ihan hyvä, että miehellä on hammasharja. Olisi vähän outoa, jos hänellä ei sitä olisi.
Voihan ne muut tavarat olla vaikka jonkun exän, tai sitten ne ovat sen miehen omia, mutta ei kehdannut vain tunnustaa. Kyllä jotkut miehetkin käyttävät suoristusrautaa. Pinneillähän voi vaikka pistää tukan pois naamalta naamanpesun ajaksi tai jotain.
Mies pukeutuu vapaa-ajallaan salaa naiseksi, mutta ei ole kehdannut kertoa tästä vielä, koska suhde on niin tuore.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä, että miehellä on hammasharja. Olisi vähän outoa, jos hänellä ei sitä olisi.
Voihan ne muut tavarat olla vaikka jonkun exän, tai sitten ne ovat sen miehen omia, mutta ei kehdannut vain tunnustaa. Kyllä jotkut miehetkin käyttävät suoristusrautaa. Pinneillähän voi vaikka pistää tukan pois naamalta naamanpesun ajaksi tai jotain.
Muta tavarat ovat ilmaantuneet sen jälkeen kun olemme tapailleet jonkin aikaa...
Hammasharjoja on siis kaksi kappaletta 😂
Vierailija kirjoitti:
Mies pukeutuu vapaa-ajallaan salaa naiseksi, mutta ei ole kehdannut kertoa tästä vielä, koska suhde on niin tuore.
Olisikohan näin... se olisi helpottava uutinen!
Unohda sinäkin vuorostasi jotain naisellista sinne sun tänne, kyllä se asia aikanaan selviää.
Esim. Korvis, liivit, huulikiilto, huulipuna tahra paidassa, mukissa, pyykeessä.Naisillahan on tapana merkata reviiriään näin, jotta mies ei kuseta.
Mieti. Kuinka monta kertaa jätät itse tavaroita ystäviesi asuntoihin tai äitisi jättää sinun asuntoon. Jos miehen asunto eroaa paljon keskimääräisestä tavaroiden unohtelusta, niin siinä on jotain epäilyttävää.
Itse deittailin yhden miehen kanssa. Jossain vaiheessa epäilin, että hän ei olekaan sinkku. Kysyin puoli vitsillä jostain autossa olevasta tavarasta, onko se hänen vaimonsa. Hän sanoi ettei ole naimisissa vaan avoliitossa. Ei ollut tullut puheeksi tuo aikaisemmin. Itse vain oletin miehen olleen sinkku.
mies ei valitettavasti halua mitään vakavaa kanssasi. nuo tavarat ovat toisten naisten, jotka myös luulevat olevansa vakavasti otettavia. huijari. perusnassu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muta tavarat ovat ilmaantuneet sen jälkeen kun olemme tapailleet jonkin aikaa...
Hammasharjoja on siis kaksi kappaletta 😂
Hammasharja vielä menee läpi Jaskan harjana mutta minun täytyy nyt kyllä muuten kallistua sinun kanssasi samalle epäilevälle kannalle siinä, että te vain tapailette ja hän tapailee muitakin :(
Ei oo luottamusta , eli tuhoon tuomittu koko suhde.
Mies siis a) pesee hampaitaan, b) suoristaa hiuksiaan ja c) tekee kampauksia pompuloiden/pinnien avulla. Kuulostaa hyvältä ;)
Vierailija kirjoitti:
Mieti. Kuinka monta kertaa jätät itse tavaroita ystäviesi asuntoihin tai äitisi jättää sinun asuntoon. Jos miehen asunto eroaa paljon keskimääräisestä tavaroiden unohtelusta, niin siinä on jotain epäilyttävää.
Itse deittailin yhden miehen kanssa. Jossain vaiheessa epäilin, että hän ei olekaan sinkku. Kysyin puoli vitsillä jostain autossa olevasta tavarasta, onko se hänen vaimonsa. Hän sanoi ettei ole naimisissa vaan avoliitossa. Ei ollut tullut puheeksi tuo aikaisemmin. Itse vain oletin miehen olleen sinkku.
Voi hitsi, mikä mies. Meni varmaan maku.
Jos pampuloita ilmaantuu, nii on ne jonkun naisen.
Äitini on joskus unohtanut sateenvarjonsa tai hansikkaansa minun luokseni, mutta että pinnejä tai suoristusraudan? Joo ei menisi läpi. Millaiset hiukset miehellä edes on, että voiko edes ajatustasolla suoristaa jos tykkäisikin vaikka pukeutua naiseksi?
Älä ole ap tyhmä. Tai provohan tämä on. Kenenkään äiti ei jätä hammasharjaa tai suoristusrautaa pojalleen.
Miehet eivät myöskään jätä hammasharjoja kavereilleen.
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan näin... se olisi helpottava uutinen!
Niin, sinähän olet saanut tiedon hänestä ulos. Mutta ilmeisesti päättänyt, että tieto ei pidä paikkansa?
Kauanko olette tapailleet?