Vakituisissa töissä olevat, onko sinulla ajantasainen cv?
Kävi mielessä että pitäisikös päivittää sitä kunnes tajusin että minähän sain vakituisen työpaikan tuossa vuosi sitten :) Ei siis cv:n tarvetta näillä näkymin hetkeen jos toiseenkaan...
Töissä on tietysti omat koulutusohjelmat jonne päivitän jotkut tunnin-parin luennotkin.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Juuri päivittelin cv:tä eli ajantasalla on. Mitä ihmisillä on cv:ssään? Jos se nimittäin on vartissa päivitetty (eikä oo vuosiin sitä katsonutkaan)? Itselläni on henkilötiedot, koulutus ja lisäkoulutukset. Sit työkokemus, kielitaito ja sähköinen osaaminen. Sit julkaisut ja luottamustoimet.
No mitä mun cv:sä voi olla mitä ei vartissa kirjoita? Sama työnantaja 16 vuotta, sama työtehtävä. Kaikki lisäkoulutus on ollut työnantajan tarjoamia yhden päivän tai illan koulutuksia. Kielitaitoa ei ole eikä sitä työssäni tarvita. Ei julkaisuja (haloo, olen duunari), ei luottamustoimia.
Kaikki tiedot mahtuu puolikkaalle aaneloselle.
Valmistuin yliopistosta 14 vuotta sitten ja työllistyin saman tien. Olen ollut samalla työnantajalla samassa työpaikassa koko tämän ajan ja aion olla eläkkeelle asti. CV:ni on siis nopeasti kirjoitettu. Kirjoitin sen silloin aloittaessani työt. Ainoa, mikä siihen pitäisi päivittää, on päivämäärä, eikä siinä kauan nokka tuhise.
Olen opettaja suuressa koulussa, jota ei taatusti lakkauteta, koska noita 500 oppilasta ei niin vain tungeta muualle. Lisäksi olen omassa oppiaineessani vanhin lehtori, joten vaikka toimintaa supistettaisiin ja ryhmäkokoja suurennettaisiin ja meitä alettaisiin laittaa pihalle, minut laitettaisiin viimeiseksi. Uskon siis työpaikkani olevan hyvinkin taattu.
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa taas huomaa sen että julkinen puoli tarvitsee erittäin kovia leikkauksia ja suurta uudistusta
Et siis arvosta työkokemusta? Mielestäsi on turha maksaa palkkaa lääkäreille ja opettajille ja lastentarhan työntekijöille ja poliiseille ja palomiehille ja...
Juu, eipä niin, mutta työpaikat voi siirtää yhdessä hujauksessa huitsin nevadaan. Jos eläkkeeseen kymmenen vuotta, pitäisin cv:n hyvässä tikissä. Kymmenessä vuodessa ehtii tapahtua yhtä sun toista.