Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluat katsoa lihavan syövän?

Vierailija
05.11.2016 |

Lihava syö terveellisesti/pienen annoksen/ei mitään
" Mitä tuo valas tuossa esittää, oikeasti tuo vetää kaksin käsin rasvamättöä!"
.
Lihava syö ison annoksen/epäterveellisen annoksen jossa esimerkiksi kermakastike tai pastaa
"Miksi tuo syö noin paljon, näyttää jo nyt kamalalta, eikö sitä yhtään kiinnosta mikään, häpeäisi!"
.
En tarkoita tällä aloitusviestillä puolustella ylipainoa, ei sen terveyshaittoja voi kiistää ja harvoin ylipaino ihmistä kaunistaa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuletko usein ääniä pääsi sisällä?

Vierailija
2/12 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hakeutua juttelemaan jonnekin. Olen läski, bmi 31,2 ja en kuule tuollasia juttuja.

Oletko varma että oikeastaan muita kiinnostaa meidän läskien syömiset. Tai jos jossain on tuollaista niin vaihda paikkaa. Varmasti harvinaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/12 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin nähdä lihavan ihmisen oikeasti syövän ison, kunnon lautasellisen ihan tervettä perusruokaa. Vaikka lihakiettoa, ja ison salaattilautasen siihen päälle sekä ruisleipää. Ei normaalia tervettä ruokaa, joka pitää nälän loitolla, ja josta ei liho.

Koska yleensä ne mitä näkee, on nuo ääripäät mitä Ap kuvasikin. Ja ne kummatkin kertovat vääristyneestä suhteesta ruokaan.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
4/12 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua kiinnosta katsoa kenenkään syömisiä. Eli en mitään. 

Vierailija
5/12 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Mä haluaisin nähdä lihavan ihmisen oikeasti syövän ison, kunnon lautasellisen ihan tervettä perusruokaa. Vaikka lihakiettoa, ja ison salaattilautasen siihen päälle sekä ruisleipää. Ei normaalia tervettä ruokaa, joka pitää nälän loitolla, ja josta ei liho.

Koska yleensä ne mitä näkee, on nuo ääripäät mitä Ap kuvasikin. Ja ne kummatkin kertovat vääristyneestä suhteesta ruokaan.

Mua siis tarkkaillaan...

Mutta syön just niinkuin toivot. En tosin lihakeittoa.

Läskit hankin alkoholilla ja pitäisi oikeasti lopettaa. Kuinkahan moni pläski on lisäkseni kaappijuoppo

Vierailija
6/12 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sua yhtään lohduttaa, niin on myös meitä, jotka EI arvostellen katsele lihavien syömisiä. Kuulostaa kovin nuorien (elämänkokemusta puuttuu) ja/tai vähä-älyisten hommalta.

Siis vaikka näkisinkin, mitä joku lihava syö, en lähtisi vetämään siitä mitään suuria johtopäätöksiä hänen tilanteestaan.

Vierailija
7/12 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spagettia tai siipiä. En ole kiinnostunut henkilön painosta, mutta oppisin mielelläni tekniikan, jolla nämä saa suuhunsa siististi.

Vierailija
8/12 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on loogista, että lihavat ihmiset syö enemmän kuin hoikemmat. Se on niiden valinta, enkä koe mielekkääksi tarkkailla milloin tämä syöminen tapahtuu. Miksi joitain kiinnostaa tarkkailla toisten ruokamääriä? Oletan että painonsa kanssa kamppailevat seuraavat eniten muiden syömisiä.

Vierailija
9/12 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Besserwissereillehän ei mikään ole oikein. Vaikka ylipainoinen nakertelisi yhtä salaatinlehden puolikasta, niin johan huudetaan, että kyllä syö väärin ja paljon ja, ja, ja ... Lisäksi, kun teette tällaisia ylipainoinen-aloituksia, määritelkää, mitä tarkoitatte ylipainolla. Sitäkö, että kyyläämänne ihminen on ihan normaalipainoinen, mutta ei av-mammojen skaalan mukaan, siis ei hernekeppi, vaan terve ihminen. Ja yrittäkää nyt hyvänen aika ymmärtää, että aina ylipaino ei ole vääränlaisten ruokailutottumusten tulosta, vaan monesti syynä on myös sairaus, ei välttämättä kilpirauhanen, vaan esim. mt-ongelmat, jota lääkitään mahdollisimman halvoilla lääkkeillä, joiden yhtenä haittavaikutuksena on painon hallitsematon nousu.

Vierailija
10/12 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta muiden kuin itseni ja jossain määrin mieheni syömiset. Eli tämä tuntematon "lihava" saa minun puolestani syödä mitä lystää.

Vierailija
11/12 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat ovat mielestäni rumia, joten en katsele heitä, varsinkaan kun syövät.

Vierailija
12/12 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegaaniruokaa. Ilahdun aina, kun joku syö vegaaniruokaa. Ihan sama, kuinka kevyt tai painava kyseinen ihminen on.

Mulla on kaksi lihavaa työkaveria. Ihan rehellisesti voin sanoa, ettei ole tullut mieleenkään miettiä heidän syömistään työpaikalla, vaikka ruokaillaankin usein yhdessä. En pysty palauttamaan mieleeni, mitä ja miten paljon he syövät. Tiedän vain, ettei se ole vegaanista. Heidän ongelmansa on heidän puheidensa perusteella herkuttelu kotona. Ymmärrän asian, kun itsekin olen riippuvuuksiin taipuvainen. Oma alkoholisminikin on mielestäni suurempi pahe, vaikka se ei näy musta ulospäin. Ja suurin pahe olisi olla ilkeä tai pahantahtoinen kanssaeläjiään kohtaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän