Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkäikäisenä mies kiihottaa eniten?

Vierailija
05.11.2016 |

?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua aina oman ikäiset. Harrastan tällä hetkellä parasta (siis ei just nyt mutta nykyisin 😉) elämäni parasta seksiä ja kumppani sanoo samaa, ei ole koskaan saanut lähellekään niin hyvää seksiä kuin meillä nyt. Olemme nelikymppisiä, mies tuskailee kaljuuntumistaan, mulle sillä ei ole väliä. Itselläni kroppa näyttää just kahden lapsen nelikymppisen äidin kropalta mutta tämän miehen kanssa olen maailman seksikkäin ja estottomin.

Nuorempana tykkäsin nuoremmista. Minua yritti juuri kesällä iskeä yksi reilu viiskymppinen, hän oli komea ja periaatteessa kiinnostava mutta tuntui jotenkin seksiin liian vanhalta.

Vierailija
22/26 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin piirtein samanikäisenä, kuin mitä itse olen, viiden vuoden - poikkeustapauksissa kymmenen vuoden - haarukassa kumpaankin suuntaan. 25-vuotiaana pidin 20-30-vuotiaista miehistä, 30-vuotiaana 25-35-vuotiaista, ja nyt 35-vuotiaana miellyttävät 30-40-vuotiaat silmää eniten. Toki jotain parikymppistä hyväkroppaista poikaa katsoo mielellään, mutta seksuaalinen viehätys yleensä katoaa, kun tämä avaa suunsa. Ihmettelen, miten miehillä ei näytä olevan samalla tavalla, miksi naisen lapsellisuus ei vähennä seksuaalista viehätysvoimaa. Miehethän tutkimusten mukaan haaveilevat 20-25-vuotiaista naisista iästä riippumatta, kun taas naisilla ihanneseksikumppanin ikä kasvaa oman iän myötä.

Näillä "tutkimuksilla" tarkoitat ilmeisesti sitä yhtä OkCupidin kyselyä, jossa keskityttiin vain ja ainoastaan henkilön ulkoisiin ominaisuuksiin. Tästä johtuen naisen lapsellisuus ei "tutkimusten" mukaan vähennä seksuaalista viehätysvoimaa - sitä kun ei tuossa OkCupidin kyselyssä otettu edes huomioon.

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2014/09/10/1410377656574_wps_17_Must_lin…

En tosiaan, mitä ihmettä. En ikinä viittaisi mihinkään Daily Mailin juttuun tai Ok Cupidin kyselyyn. Viittasin tähän Åbo Akademin tutkimukseen, josta muistin joskus lukeneeni Ylen sivuilla: http://yle.fi/uutiset/3-7492131

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

32-vuotiaana tai alle

Vierailija
24/26 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä haluaisi kuin vain yhden vaikka se on 25.

Vierailija
25/26 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalisesti oman ikäiset, kolmekymppiset

Parisuhdemielessä +10 v., kun haluan vakaan parisuhteen, jossa on vähemmän pinnalisuutta ja bailaamista

t.N27

Vierailija
26/26 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omiin kokemuksiini perustuen sanoisin:

-15v naiset pitävät 35v miehistä

-20v naiset pitävät 40v miehistä

-25v naiset pitävät 45+ miehistä

jne...

eli kaava on loppujen lopuksi aika yksinkertainen. Naiset pitävät iästä riippumatta jonkin verran vanhemmista miehistä kuin itse ovat.

-mryouth75

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä