Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkäikäisenä mies kiihottaa eniten?

Vierailija
05.11.2016 |

?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni nuori mies on parhaimmillaan siinä 16-20 ikäisenä. He ovat kaikkein parhaan näköisiä.

t. gay setä

Vierailija
2/26 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain homoja kiinnostaa miehen ikä. Naisia kiihottaa miehessä status, itsevarmuus ja rahat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli nelikymppisinä.

Vierailija
4/26 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai se iästä ole kovin paljon kiinni, siis kyllä parikymppinenkin voi kiihottaa, samoin vielä yli nelikymppinenkin, miehestä kiinni. Mutta jos nyt aatellaan, missä iässä miehet on yleensä parhaimmillaan, niin mun mielestä n. 25-35-v, ehkä siinä 50-v on se kriittinen raja, että enää ehkä 1 miljoonasta kiihottaa.

Vierailija
5/26 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kolmekymppisenä, yli 40-vuotiaat yleensä jo niin rupsahtaneita / ylipainosia, että ei kiitos.

Vierailija
6/26 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-40.

Vierailija
7/26 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina kiihottunut eniten vanhemmista miehistä. Eli keski-ikäistyvistä/keski-ikäisistä. Toki se riippuu aivan miehestä kuka kiihottaa/kuka ei.

Vierailija
8/26 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 30-vuotiaana.

N20

Vierailija
9/26 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vaan lähinnä oman ikäiset, eli n. 22-28 v, itse oon 24 v. Voihan se olla, että ikäraja siirtyy ylemmäks ku itsellekin tulee ikää.

Vierailija
10/26 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena ajattelin, että mua kiinnostaa vaan hyvin lähellä omaa ikääni olevat miehet, eli kun olin 20, niin 19-23, kun oli 25, niin 23-28. Nyt kun olen 36, niin ikäero ei niinkään haittaa, eli nyt ajattelen, että parhaita sellaiset n. 25-38 v.

Vierailija
11/26 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin piirtein samanikäisenä, kuin mitä itse olen, viiden vuoden - poikkeustapauksissa kymmenen vuoden - haarukassa kumpaankin suuntaan. 25-vuotiaana pidin 20-30-vuotiaista miehistä, 30-vuotiaana 25-35-vuotiaista, ja nyt 35-vuotiaana miellyttävät 30-40-vuotiaat silmää eniten. Toki jotain parikymppistä hyväkroppaista poikaa katsoo mielellään, mutta seksuaalinen viehätys yleensä katoaa, kun tämä avaa suunsa. Ihmettelen, miten miehillä ei näytä olevan samalla tavalla, miksi naisen lapsellisuus ei vähennä seksuaalista viehätysvoimaa. Miehethän tutkimusten mukaan haaveilevat 20-25-vuotiaista naisista iästä riippumatta, kun taas naisilla ihanneseksikumppanin ikä kasvaa oman iän myötä.

Vierailija
12/26 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottaa, hmmm jotenki outo ajatus, eiköhän se kiihotus synny siitä kahden ihmisen välisestä kemiasta ja itse tilanteesa, eikä partnerin iästä. Mutta jos nyt haet sitä, minkä ikäisenä mies kiinnostaa eniten seksuaalisesti ulkonäön puolesta, niin sanon, että alle 35-vuotiaana.

Vierailija
13/26 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä 25-29.

N34

Vierailija
14/26 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret 20 - 30-vuotiaat kiihottaa helpommin. Mutta ei se ole iästä kiinni, nelikymppinenkin on ollut hyvin seksikäs, kun on hoikka ja puhdassydäminen. Nuoret ovat tätä useammin, siksi ne kiihottavat ovat useammin nuoria.

Vierailija
15/26 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin piirtein samanikäisenä, kuin mitä itse olen, viiden vuoden - poikkeustapauksissa kymmenen vuoden - haarukassa kumpaankin suuntaan. 25-vuotiaana pidin 20-30-vuotiaista miehistä, 30-vuotiaana 25-35-vuotiaista, ja nyt 35-vuotiaana miellyttävät 30-40-vuotiaat silmää eniten. Toki jotain parikymppistä hyväkroppaista poikaa katsoo mielellään, mutta seksuaalinen viehätys yleensä katoaa, kun tämä avaa suunsa. Ihmettelen, miten miehillä ei näytä olevan samalla tavalla, miksi naisen lapsellisuus ei vähennä seksuaalista viehätysvoimaa. Miehethän tutkimusten mukaan haaveilevat 20-25-vuotiaista naisista iästä riippumatta, kun taas naisilla ihanneseksikumppanin ikä kasvaa oman iän myötä.

Luulen, että naiset ovat vain realistisempia. Lisäksi miehet yleensä ajattelevat tuossa tilanteessa vain seksiä, eivät sen enempää. Naiset taas ajattelevat muutakin, siis miestä kumppanina ja parisuhdetta tämän kanssa. Todellisuudessa moni mieskään ei jaksa elää elämää sen parikymppisen tytön kanssa. Naisilla on enemmän jalat maassa, miehet ovat taipuvaisia unelmointiin.

Vierailija
16/26 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen mies, ei mikään poikanen, eli sanon että n. 30-35-v. N37 (Tosin nuorena olin erimieltä ja tuon ikäinen olisi ollut silmissäni ikäloppu :D)

Vierailija
17/26 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näillä "tutkimuksilla" tarkoitat ilmeisesti sitä yhtä OkCupidin kyselyä, jossa keskityttiin vain ja ainoastaan henkilön ulkoisiin ominaisuuksiin. Tästä johtuen naisen lapsellisuus ei "tutkimusten" mukaan vähennä seksuaalista viehätysvoimaa - sitä kun ei tuossa OkCupidin kyselyssä otettu edes huomioon.

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2014/09/10/1410377656574_wps_17_Must_lin…

Vierailija
18/26 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini sano että sellanen 25v. Ite on 58 v!! Puuma!!>:/

Vierailija
19/26 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni ikäiset kiinnostavat eniten. Koen että mies on parhaimmillaan 3-kymppisenä.😄 (2-kymppisenä luku oli 20 jne)

Olen 35. Mieshaarukka olisi 30-35 jos sinkku olisin.

Ehdottomasti ei itseäni vanhempaa.

Alitajuisesti minulla menee vanhempien miesten flirtitkin ohi. Kaveri sitten on maininnut jälkeenpäin jotain asiasta niin en ole huomannut mitään.😄

Vierailija
20/26 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-50, siltä väliltä. varsikin jos urheillut niin nam! 20jotain on liian poikia vielä vaikka olisikin hyvännäköisiä. Yli 50 vuotiaita en pysty ( vielä ainakaan) näkemään sillä silmällä. Niissäkin on kyllä hyvän-näköisiä ja sexyjä, muutamia tunnen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi