Terveelliset elämäntavat,en kestä enää huonoa ruokaa.
Onko muilla sama kokemus?Syön hyvin ja terveellisesti,paljon kasviksia ja luomua.En syö valmisruokaa tai pikaruokaa.Liikun kunnolla ja usein.Syön spiruliinaa,vihreää savea yms. ravintopitoista ja elimistöä puhdistavaa,marjoja jne.
Olen huomannut ihmeellisen asian.En kestä enää lisäaineita tai huonoa ruokaa.Jos syön vähänkin irtokarkkia tai juon limua,niin hirveä pääkipu.Jos syön valmisruokaa,niin elimistö menee sekaisin ja saan hiivatulehduksen.
Ilmeisesti ruokavalioni on aika puhdas ja keho menee roskaruoasta jonkinlaiseen shokkiin.Alkoholista tulee järkyttävä krapula,varsinkin juuri esim.siideri.
Erikoista...onko kokemusta samasta?
Kommentit (9)
Mulla vähän sama paitsi syön vaan silleen terveellisesti että oon jättänyt valkoiset jauhot, einekset, sokerin ja "roskaruoan" pois jokapäiväisestä ruokavaliosta. Eli syön paljon kasviksia, salaatteja, hedelmiä, marjoja, pähkinöitä, tomaattipohjaisia kastikeruokia yms. Ja nyt jos syön jotain tän ruokavalion ulkopuolelta esimerkiksi pizzaa, kermakastikkeita, riisiä/pastaa/perunaa, leipää, rasvaisia ruokia yms. niin maha tulee tosi kipeäksi ja menee sekaisin. Ei varmaa oo täysin normaalia, mut ainakin on motivaatio syödä terveellisesti.
Juu,no se savi on luontaistuote.Sillä saa kynnet kasvuun.Kannattaa kokeilla jos kynnet esim.helposti liuskottuu,siinä on paljon mineraaleja.
3,juu mulle käy noin myös.Viime sunnuntaina söin ranskalaisia,olin kipeä ja paha olo kaksi päivää!Ap
Saattaa olla myös psykosomaattista. Oma mieheni on juuri tuollainen terveysnatsi ja saa vatsanpuruja ja pelkästään ajatuksesta että on pakko mennä häihin tms. ja syödä kakkua :D
Vierailija kirjoitti:
3,juu mulle käy noin myös.Viime sunnuntaina söin ranskalaisia,olin kipeä ja paha olo kaksi päivää!Ap
Joo! Ihan sama täällä. Viimeksi erehdyin syömään pizzaa ja mulla oli maha niin kipee 3 päivää ja just menee ihan sekaisin :S niin en just uskalla syödä mtn "epäterveellistä" enää.
En usko,että on psykosomaattista.Tuli tosiaan ranskiksista ja mitä siinä oli,limua,niin paha olo,että valvoin koko yön.Uskomatonta.Siis kun olis jotain myrkkyä ottanut,ehkä se sitten on?Ap
Mä tein yli vuosi sitten ruokaremonttia ja nykyään jos syö hampurilaisia,irtokarkkia, siideriä yms. Niin tulee hirveä närästys.
Ja siis ennenvanhaan ei ikinä närästänyt,ei edes raskausaikana...
Niin syön toki muutakin kuin kasviksia,spiruliinaa ja vihreää savea 😊