Mies, minkälaisesta naisesta herää himot?
Kommentit (65)
Mitä leveämmät silmäluomet naisella on, sitä seksikkäämpi on.
mies 34
Rehellisestä, iloisesta, hauskasta, seikkailunhaluisesta, luotettavasta, avarakatseisesta, tiedostavasta, kulturellista, jännittävästä ja seksikkäästä.
Vierailija kirjoitti:
Ystävällinen, iloinen, spontaani.
Tina <3
Ylipainoinen, keski-ikäinen, päivystää av-palstalla, vittumainen luonne. Ah. Tuollaisen kun sais.
Pienestä ja sievästä. Itsestään huolta pitäneestä ja sellaisesta, joka on sinut itsensä kanssa. Tietää sängyssä, mitä tahtoo ja osaa kertoa sen joko äännellen, sanoin tai teoin. Kaunis ei tarvitse olla, kunhan on niin itsevarma, ettei pelkää alastomuutta missään asennossa valot päällä. Minä olen löytänyt tällaisen enkä pois vaihda. Teen kaikkeni pitääkseni hänet loppuelämäni. M44
Vierailija kirjoitti:
Ylipainoinen, keski-ikäinen, päivystää av-palstalla, vittumainen luonne. Ah. Tuollaisen kun sais.
Yritätkö saavuttaa yläpeukkujen palstaennätyksen? :D
Säntillinen, puhuu vain koirista, kimeä ääni, haluaa kalifiksi kalifin paikalle. t, toimiston Terttu (ai te kysyitte miehiltä. Enhän minä paljastunut?)
liandersontyyppiset naiset viehättää. Empatiakyky, suvaitsevaisuus, positiivisuus ja kiva ulkonäkö. Pukeutuminen ei mitään klassista vaan rentoa.
Pieni ja siro. Luotettava ja rauhallinen.
Julkisessa roolissa kunnollinen, kilttikin, mutta estoton/villi privaatisti. Pikkuisen sama kuin musliminaisilla, mutta niin överiksi ei tarvitse vetää.
muodokas takapuoli, pituus lyhyt tai lyhyehkö, hymyillä pitää, hieman urheilullinen
Selkeä lantio, pyöreä kiinteähkö peppu, rinnat, jotka eivät roiku, pitkät hiukset, ei hirveän pitkä, pukeutuu ja meikkaa mukavasti, avoin, helposti lähestyttävä, huumorintajuinen, hymyilevä, uskollinen, aika nuori.
Vierailija kirjoitti:
Miten pukeutuu, minkä kokoinen jne?
Fitness nainen treenivaatteissa, tai jos oikein haluaa säväyttää niin kiiltävissä legginseissä.
Pituudella ei niin väliä.
Urheilullinen, blondi, lyhyet hiukset, kaunis
Miehille riittää kun kolo eli vaikka heinäseiväs
Ovat niin yksinkertaisia,että luulevat seksi=rakkautta
Ostavat rahallakin tätä "rakkautta" 😂
Mua on alkanu ällöttää miehet ja seksi tän palstan myötä.Syynä myös helpot naiset jotka ovat pilanneet naisen arvostuksen.
Miehet eivät enää arvosta naisia
Pysyn kaukana
http://i.imgur.com/vOgQYDC.jpg
Tällaisista oona tolppasen kaltaisista nuorista fitnessmimmeistä