Millä mittarilla tuo Cheek on muka komea??? Mitäänsanomattoman näköinen minusta, ja hieman poikamainen.
Sellainen tissiposki. Vartalossakaan ei hurraamista.
Kommentit (35)
Lyhyt sipsuttaja, ei mitenkään miehekäs.
Cheek on ämmämäisen tarkka ulkonäöstään, käyttää botoxia, on leikkauttanut naamaa, poski-implantit... jne
Vierailija kirjoitti:
Seuraava kysymys: miten mies, joka ei pysty hyppäämään edes käytettyyn makuupussiin (vrt. vain elämää) voi harrastaa seksiä? Kummassakohan on enemmän pöpöjä, (käytetyssä) emättimessä vai käytetyssä makuupussissa?
-ap
Olet varmaan kuullut murhamiehen sydämensiirto testistä ym.? Ihminen ei aina pysty ajattelemaan rationaalisesti. Itse olen myös siivousfriikki ja inhoan likaisia lakanoita, mutta voin silti harrastaa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi teinitytöt sitten palvovat Cheekiä?
Kyllä itsekin teininä ihastuin niihin söpöihin poikiin, joilla oli nöpönenä ja nappisilmät. Nyt kolmekymppisenä tykkään karjummista miehistä.
Mä edelleen kolmekymppisenä tykkän enemmän niistä nöpönenä ja nappisilmät-miehistä, kun jostain karjuista. Että makuja on monia. Eihän kaikki teinitkään palvo Cheekkiä, joku diggaa Isac elliotista ja joku jostain muusta.
No ehkä teinien mielestä. Itse tykkään miehekkäistä miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Pankkitili ja suosio siitä tekee haluttavan. Huhujen mukaan tosin on aika helppo päästä tämän herran pöksyihin niin enpä pitäisi saavutuksena jos joku on hänet hurmannut.
Jarella riitti naisia jo ennen suurta pankkitiliä ja suosiota. Ennen Cheekiä. Toki nykyisin varmasti vielä enemmän.
julkinen salaisuus kirjoitti:
Cheek on ämmämäisen tarkka ulkonäöstään, käyttää botoxia, on leikkauttanut naamaa, poski-implantit... jne
Lapsenako se ne implantit laittoi? Ja leikkasi naamansa? :D
Cheek sai naisia jo ennen kuin tuli kuuluisaksi. Tiedän tämän, koska olen ollut samassa koulussa.
Löysä plösö kroppa. Pienet tihrusilmät Yök!
Vierailija kirjoitti:
Seuraava kysymys: miten mies, joka ei pysty hyppäämään edes käytettyyn makuupussiin (vrt. vain elämää) voi harrastaa seksiä? Kummassakohan on enemmän pöpöjä, (käytetyssä) emättimessä vai käytetyssä makuupussissa?
-ap
En minäkään nukkuisi likaisessa makuupussissa, hyi yök jo ajatus kammottaa. Miten se muka liittyy seksiin?
Omaa kuulemma melko pienen ja käyrän vehkeen.
Poikamaisuus on paras piirre Cheekissä. En sanoisi komeaksi, mutta ei hän rumakaan ole. Keskivertomiestä paremman näköinen, koska hänessä ei ole yhtään isompaa ulkonäöllistä vikaa (esim. ylipaino, huono iho, kaljuuntuminen.)