Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keski-ikäinen mies kriisissä

Vierailija
05.11.2016 |

Olen keski-ikäinen mies, jolla on hyvä virka, perhe ja ystäviä. Koen kuitenkin elämäni toisinaan tylsäksi, sillä olen jo saavuttanut mielestäni kaiken mitä urallani voi saavuttaa. Haluaisin enemmän valtaa, ja mahdollisuuksia hyödyntää taitojani. Ajattelen, että olen jämähtänyt. Ajattelen samoin kuin nuorempana, tutkin samoja asioita ja jopa pyörin samoissa paikoissa. En ole oikein kuitenkaan saanut verkostoja haltuuni. Haluaisin ympärilleni miehiä jotka kunnioittavat minua. Olen ollut jossain määrin meidän organisaatiomme musta lammas, ja toisinaan myös syntipukki ja vitsinkohde. Haluaisin jollain lailla puhdistaa mainettani.

Toinen ongelmani on se, että minusta tuntuu, ettei vaimoni pidä minua haluttavana. Onko väärin haluta tuntea olevansa haluttava mies, vaikka olisikin lähes 50 jo? Olen kokeillut erilaisia tapoja hälventää lievää itsetuntokriisiäni. Miten tekisin itsestäni kiinnostavamman ja haluttavamman naisten keskuudessa? Työni puolesta olen tekemisissä hyvin monien ihmisten kanssa. Viehättäviä naisia on ympärilläni melkein aina. En koe olevani enää samanlaisessa vireessä kuin nuorempana. Olen kadottanut miehisyyteni ja vetoavuuteni naisiin- Onhan minulla ollut matkani varrella useita naissuhteita. Itse asiassa tälläkin hetkellä minulla on parikin nuorta ja kaunista naista joita tapailen aina silloin tällöin, mutta koen alemmuutta nuoriin ja vetäviin miehiin. Haluavatkohan nämäkin naiset minusta vain rahaa?

Tämä on johtanut siihen, että menetän malttini usein ja helposti. Hermostun jos ihmiset eivät jaa näkemyksiäni asioista tai ole kiinnostuneita ideoistani. En ole enää kovin kiinnostunut muista ihmisistä. Haluaisin silti saavuttaa vielä elämässäni jotain merkittävää. Nykyisin tuntuu että jopa paljon minua nuoremmat tietävät ja osaavat hoitaa asioita minua paremmin. Olen tullut taakaksi ympärillä olijoilleni. Olen pettynyt itseeni ja elämääni. Haluaisin lisää kunniaa ja mainetta.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun aikas meni jo. Ei ihme, ettet kiinnosta edes vaimoasi. Ja kyllä ne nuoret naiset on lähinnä rahan takia sun kanssasi, mitä muuta muka voisit heille antaa? Nii-in, et mitään. Unohda hömpötykset ja hyväksy, että alat tulla vanhaksi.

Vierailija
2/12 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olet naimisissa ja sinulla on sivusuhteita nuorten naisten kanssa? Ja halveksit itseäsi ja toivoisit ympärilläsi olevien ihmisten ihailevan ja kunnioittavan sinua enemmän.

Do the math.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda ne kunnia ja maine, niillä et tee mitään. Keskity nauttimaan tästä päivästä ja siitä mitä sinulla on.

M49

Vierailija
4/12 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti nuorista naisista.

Vierailija
5/12 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tapailet (nuoria) naisia, jos sinulla on vaimo?

Vierailija
6/12 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa narsismilta. Parasta olisi jos jättäisit kaikki naiset ihan vain rauhaan ja lopettaisit kaiken maailman hupsut toiveet ja ajatukset. Ylimaallinen sinä ei ole todellinen. Ja se, että rähjäät ympärilläolijoillesi saa sinut näyttämään entistä naurettavammalta ja lisää vain "musta lammas" kuvaasi. 

Vierailija
7/12 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tapailet (nuoria) naisia, jos sinulla on vaimo?

Hei mitäs luulet miksi... Takaisin päiväkotiin siitä, tämä on aikuisten palsta.

Vierailija
8/12 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohduttavaa lienee kuulla että sama kohtalo odottaa nuorempiakin.

Ihmisten aikaansaannokset ovat aika mitättömiä kun niitä jälkikäteen tarkastelee.

Mitä tänne jälkeemme kuoltuamme meistä jää?

Kasa paperia, ehkä joku firma, lapset. Lapset on se tärkein.

Järjestelmä kehittäjiä yms. Tyyppejä tulee lukuhihnalta jatkuvasti lisää.

Naiset rupsahtaa aikanaan ja muuttuu puolinaisiksi tai puolimiehiksi pahimmillaan.

Hormonitoiminta laantuu ja kollageeni löystyy.

Olet tehäväsi tehnyt jos olet lisääntynyt, se riittänee. Työsaavutuksilla on nollan arvo vuosien jälkeen. Olithan edes joskus jotakin, jotkut eivät ole koskaan tehneet mitään.

Vierailija
9/12 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
10/12 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miehiä kokeillut. Kun kerran kokeilet kunnon imuttajan kanssa, et palaa takaisin pilluparaatiin. Imen kulliasi, välilihaasi ja peräaukkoasi antaumuksella, sen jälkeen saat nussia minua tiukkaan peräreikään ja laskea sisään, kiinnostaako. Aivan uusi maailma odottaa, valinta on sinun.

Gayboy, hki.

Vierailija
11/12 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttisit nyt siitä mitä olet jo aikaan saanut ja olet toteuttanut jo unelmasi,keskity omaan vaimoosi,tiedätkös sen etten nuorru tippaakaan vaikka tapailisit nuorempia naisia.ainahan voi kouluttautua eteenpäin,ei tarvitse jämähtää paikoilleen.minusta miehet ovat parhaimmillaan 40-50v.omani on 43v,menestyvä yrittäjä,hänkin jossain kriisissä,haalii kokoajan omaisuutta lisää eikä mikään näytä tyydyttävän häntä.surullista jos joku kuvittelee materian tuovan onnea,onnekseni lieheni on perhekeskeinen ja järjestää yhteistä aikaa.puhu vaimollesi kriisitäsi ehkä keksitte yhdessä jotain mukavaa josta saat tyydytyksen

Vierailija
12/12 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala pajauttelemaan. Saat ihan uusia näkökulmia ja tuttavuuksia. Tiedä vaikka saisit kiihkeää seksiä? Tuo vallan vinkuminen on typerän kuuloista. Piiskaa sinä tarvisit ihan ensiksi. Oppisit sitten ehkä olemaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän