Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tapahtuu kun ihminen ei enää jaksa?

Vierailija
05.11.2016 |

Mitä tapahtuu siinä vaiheessa kun henkiset voimavarat loppuvat, jos vastoinkäymisiä on ollut liikaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsemurha?

Vierailija
2/7 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vaan kitkutellaan kotona mutta teeskennellään vielä viimeisillä voimilla ulos päin että kaikki on hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kukaan ei taatusti sääli koska olet laiska loinen.

Vierailija
4/7 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut menee psykoosiin, masentuu, tappaa itsensä. 

Vierailija
5/7 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee uusi mt-potilas. Monet mt-potilaat ovat juuri näitä, joille on tullut liikaa vastoinkäymisiä, eikä enää jaksa niiden keskellä. Ei useinkaan ole kysymys ns-. diagnosoidusta ahdistushäiriöstä, masennuksesta tai kaksisuuntaisesta häiriöstä (diagnoosit tehdään, jotta yhteiskunnalta saa toimeentuloon apua), vaan siitä että on ollut liikaa vaikeuksia,ja jaksaminen on loppunut.

Vierailija
6/7 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ei ole mahdollisuutta tappaa itseään ja töissäkin olisi käytävä?

Vierailija
7/7 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työpaikalla ei olla tuossa vielä ihan viimeisessä pisteessä, mutta meillä on töiden suhteen liikaa henkistä kuormitusta, liian kiire, liian paljon töitä. Eri ihmisiin se ottaa vähän eri tavalla. Itse olen ärtynyt kuin perseeseen ammuttu karhu ja kyyninen. Toinen työkaveri vetäytyi sellaisen ylipirteän suorittajakuoren alle. Yksi on hermoheikko jo valmiiksi ja hänestä on tullut hermoheikompi, kilahtelee helpommin ja dokaa enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän