intuitiivinen näkijä paikalla, vastaan viidelle
Kysy, mikä mieltä askarruttaa, minä kerron, mitä tunnen.
Kommentit (55)
Mikä on työtilanteeni kahden vuoden päästä?
No kerro mulle tulevaisuudestani, mitä näet
Vastaa nyt muillekin. Minkävärinen paita mulla on päällä.
Miksen näe unta isästäni,tai miksei hän ilmesty minulle vaikka kovasti sitä toivon?
Miten suolesi toimii, ovatko kuukautisesi säännölliset?
Vierailija kirjoitti:
Näin ensin valkoisen paidan, mutta sitten tummansinisen. Sori. En ole hyvä näkemään tällaisia asioita. :D ap
Vierailija kirjoitti:
Sukkieni väri?
Olen huono näissä, mutta mustathan ne on. Ja jos ei ole, vaan on valkoiset tennissukat, niin mene heti vaihtamaan sukkasi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin ensin valkoisen paidan, mutta sitten tummansinisen. Sori. En ole hyvä näkemään tällaisia asioita. :D ap
Mä näen vaaleanlilan värisen paidan.
T. Eräs
Vierailija kirjoitti:
Ei sinulla ole paitaa päällä ollenkaan.
Sukkien väri on yllättävän helppo muuten Arvata.
Olen ahdistunut.Kotielämästä,miehestä,työstä,vaativista lapsista.Mitä voisin tehdä toisin?
Montako lasta tulen saamaan? Esikoista odotan siis.
nää näkijät aina vastaa niin ihanan ympäripyöreästi että pakkohan niiden arvauksen on jossain osassa oltava totta. hyvänä esimerkkinä tuo rahavastaus "ei hyvä, ei paha, sulla menee rahaa ylimääräistä johonkin" ...joo eiköhän suurimmalla osalla ihmisistä ole tuollainen tilanne.
Onko suhteemme lopullisesti mennyttä ja paranenko ikinä syömishäiriöstä?
Vierailija kirjoitti:
Tykkääkö Sami musta?
Totta kai tykkää. Menet vaan rohkeasti juttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
nää näkijät aina vastaa niin ihanan ympäripyöreästi että pakkohan niiden arvauksen on jossain osassa oltava totta. hyvänä esimerkkinä tuo rahavastaus "ei hyvä, ei paha, sulla menee rahaa ylimääräistä johonkin" ...joo eiköhän suurimmalla osalla ihmisistä ole tuollainen tilanne.
Minulla oli takavuosina hauskaa, kun piruuttani kiusasin yhtä tarot-korttien lukijaa. Tekniikka oli hänellä niin helppo, yritti korttien kautta saada minut kertomaan jotain pientä täkyä, mihin olisi voinut tarttua ja sitä kautta saada minut itseni kertomaan muka korttien välityksellä, mitä toivon tai pelkään. Pelasin mukana mutta tosi tarkkaan varoin antamasta yhtään mitään vihjettä mistään todellisesta elämän- tai tunnetilasta. Lopputulos oli se, että korteista katsoja vähän vihaisena ja turhautuneena totesi, että eivät nämä kortit nyt tällä kertaa mitään kerro. Niinpä. Virnistin ja toivotin hyvät päivänjatkot.
Tykkääkö Sami musta?