Taas yksi kusipäinen mies lisää. Nyt loppui mun deittailu!
Olen siis nähnyt tämän miehen kerran aiemmin. Sovittiin eiliselle treffit jotka mies perui, koska oli muka kipeänä. Lähdin kuitenkin yksinäni kaupungille ja siellä se mies käveli vastaan jonkun toisen naisen kanssa. Jaahas. Ei nähnyt minua ja laittoi äsken viestiä, että alkaa jo flunssa helpottamaan. Ei jumalauta! :D
Tätä edellinen mies alkoi baarissa iskemään kaveriani. Oltiin siis aiemmin törmätty tämän miehen kanssa tähän mun kaveriin ja tuona iltana mies oli äijäporukan kanssa liikenteessä ja minun kaverini jonkun oman ystävänsä kanssa. Kaveri kertoi, että mies oli tullut tanssilattialla lääppimään.
Nyt riitti, saatana. :D
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme että naiset valittavat tuosta kun he itse ensinnäkin valitsevat miehet joiden kanssa edes tapailee (naiset saa huomattavasti helpommin tapailuseuraa kuin miehet) ja kaiken lisäksi he itse tekevät ihan samaa.
Nainen jättää miehen HETI kun löytää jostain paremman. Tämä tapahtuu vielä sittenkin on ollaan naimisissa.
Tavallisen näköiset/rumat naiset eivät saa helposti tapailuseuraa. Minä en ainakaan ole saanut.
terv. edelliset treffit 4 (!) vuotta sitten.
Kyllä saat jos teet asian eteen jotakin etkä vaan odota että joku tulee kotoa hakemaan
Mitä voisin vielä tehdä enemmän. Tähän mennessä olen:
- pyytänyt miehiä treffeille
- käynyt baareissa ja ollut siellä aloitteellinen
- nettideittaillut
Tulos: ei treffien treffejä. Älkää jaksako puhua, että meidän rumien naisten kohdalla auttaisi aktiivisuus - ei auta. Ja vielä, olen sosiaalisesti normaali ja minulla on ystäviä, joten mistään muusta kuin rumasta naamasta ei kohdallani ole kyse miksi en miehille kelpaa.
Ei muuta kuin jatkat yrittämistä. Kun jonkun miehen löydät, niin osoita kiinnostuksesi, mutta älä ole liian takertuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme että naiset valittavat tuosta kun he itse ensinnäkin valitsevat miehet joiden kanssa edes tapailee (naiset saa huomattavasti helpommin tapailuseuraa kuin miehet) ja kaiken lisäksi he itse tekevät ihan samaa.
Nainen jättää miehen HETI kun löytää jostain paremman. Tämä tapahtuu vielä sittenkin on ollaan naimisissa.
Tavallisen näköiset/rumat naiset eivät saa helposti tapailuseuraa. Minä en ainakaan ole saanut.
Kyllä saat jos teet asian eteen jotakin etkä vaan odota että joku tulee kotoa hakemaan
- nettideittaillut
Tulos: ei treffien treffejä. Älkää jaksako puhua, että meidän rumien naisten kohdalla auttaisi aktiivisuus - ei auta. Ja vielä, olen sosiaalisesti normaali ja minulla on ystäviä, joten mistään muusta kuin rumasta naamasta ei kohdallani ole kyse miksi en miehille kelpaa.
Ei muuta kuin jatkat yrittämistä. Kun jonkun miehen löydät, niin osoita kiinnostuksesi, mutta älä ole liian takertuva.
Täsmälleen näin, mutta edellinen kirjoittaja on vajonnut niin syvään itsesäälin suohon, että edes hyvin epätoivoinen mies ei häntä viitsi lähestyä. Siinä on ihan sama minkä näköinen naama on jos silmissä on ruma katse ja suu tiukkana viivana.
No noita riittää. Siksi olen laittanut deittailun jäihin. Ei siinä mitään, jos mies tapailee muitakin, kun ei olla suhteessa vaan vasta tapailuasteella, mutta tuo VALEHTELU ei käy päinsä. Niin tyypillistä, että mies valehtelee tekstarilla olevansa sairaana ja tosiasiassa pyörittää muita naisia samaan aikaan. Eli älkää uskoko noihin sairastelutarinoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallisen näköiset naiset saavat hyvin hyvin helposti miesseuraa jos vain haluavat. Miehet ovat myös ihan hyvä tasoisia ja mukavia kaikin puolin. Ainakin minä saisin.
Olen tavallistakin tavallisemman näköinen nainen ja mm. eilen istuin puolisen tuntia työpaikan naisten kanssa erään ruokaravintolan baarin puolella pöytää odottaessamme. Sen puolen tunnin kuluessa kolme miestä tuli juttelemaan kanssani vaikka en varattuna edes seuraa katsellut tai sitä olisi kaivannut. Myös ruokakaupassa, kirjastossa, autoani tankatessa ja vaikka missä on ihan normaalia, että ikäiseni +-40 vuotiaat miehet tulevat hymyillen höpöttämään. Muutaman kerran olen kysynyt syytä asiaan ja he ovat aina sanoneet, että hymy ja rauhallinen olemus houkutti ja teki lähestymisen helpoksi.
Luulet olevasi tavallisen näköinen, mutta oikeasti olet kaunis. Minulle ei ole kukaan KOSKAAN tullut juttelemaan paitsi ehkä baarissa ja tuhannen kännissä. Olen ihan tavallisen näköinen nainen ja hymyilen myös.
Kirjoitukseni olikin saanut vastauksen. Olen yhä vieläkin tavallisen näköinen nainen, lyhyenläntä, reitevä ja persevä. Mutta pidän itsestäni ja huolehdin, että ulkonäköni on siisti ja olemukseni ystävällinen. Tietenkin jo työni asiakaspalvelussa sen tekee ja kun en minkään näköisiä ja ikäisiä ihmisiä pelkää, niin sen myös miehet huomaavat. Itsevarmuus, ystävällisyys ja suora hymyilevä katse tekevät ihmeitä, epävarmuus, jurottavuus ja vaeltava katse eivät houkuta.
- nettideittaillut