Taas yksi kusipäinen mies lisää. Nyt loppui mun deittailu!
Olen siis nähnyt tämän miehen kerran aiemmin. Sovittiin eiliselle treffit jotka mies perui, koska oli muka kipeänä. Lähdin kuitenkin yksinäni kaupungille ja siellä se mies käveli vastaan jonkun toisen naisen kanssa. Jaahas. Ei nähnyt minua ja laittoi äsken viestiä, että alkaa jo flunssa helpottamaan. Ei jumalauta! :D
Tätä edellinen mies alkoi baarissa iskemään kaveriani. Oltiin siis aiemmin törmätty tämän miehen kanssa tähän mun kaveriin ja tuona iltana mies oli äijäporukan kanssa liikenteessä ja minun kaverini jonkun oman ystävänsä kanssa. Kaveri kertoi, että mies oli tullut tanssilattialla lääppimään.
Nyt riitti, saatana. :D
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Ja kaikille jännämiehistä huutelijoille, minulle tuota samaa tekevät olivat ujoja, ei naisten suosiossa olevia miehiä. Silti ei minun kiinnostukseni riittänyt myöskään vaan piti yrittää iskeä seurassani kavereitani, haikailla exän perään tai olla seurassani vain potentiaalisen seksin takia. En jaksanut enää tapailla.
Menit vain helppoon. Tunnen paljon oikeasti ujoja, ei naisten suosiossa olevia miehiä eivätkä he todellakaan harrasta tuollaista
En tiedä miten mies voi olla enää ujompi kun ei ole pystynyt kouluttautumaan sosiaalisten tilanteiden pelkojen takia lukiota pidemmälle. Yhdellä toisella ei ollut kavereita lainkaan. Jne.
Tuollaisia ne minun ujot, mukaviksi luulemani miehet olivat. Älä tule minulle sanomaan millaisia miehiä olen tapaillut, minä itse tiedän sen sinua paremmin.
On aivan selvää, että useita naisia yhtäaikaa pyörittelevä mies ei ole noin ujo. Sinulle valehdeltiin päin naamaa.
Yksikään miehistäni ei pyöritellyt useampaa naista samaan aikaan. Sinulla on luetun ymmärtämisessä vikaa. Voin toki kertoa uudelleen tähän mitä ujot miehet tekivät:
- yritti iskeä kaveriani seurassani. Huom: yritti, ei onnistunut eikä pyörittänyt ketään
- haikaili eksänsä perään. Joka kolmas lause eksä sitä, eksä tätä. Kutsui minua eksänsä nimellä.
- yksi, se terapiassa käynyt tapaili minua, mutta lopetti suhteen kun oli viikkokausia ollutkin ihastunut toiseen naiseen. Kuulemma minä olin ihan kiva, mutta en yhtä ihana mitä se toinen nainen. Nainen antoi miehelle pakit (tiedän tämän, koska olimme edelleen kavereita myöhemminkin) ja he eivät missään vaiheessa edes seurustelleet, mies oli vain ihastunut naiseen yksipuolisesti
- yksi taas ei halunnut nähdä kuin silloin kun halusi minulta seksiä. Tajusin tylsyyteni ja lopetin kys. "tapailun"
Älä ota niin henkilökohtaisesti kaikkea, vaan etene nuoruuden innolla! Tai ei minulla ainakaan nuorena ollut niin mitään pakottavaa syytä ollut pariutua, vaan oli kiva tapailla miehiä ihan kevyesti ja ilman enempiä taka-ajatuksia. Miksi tapailusta pitää tehdä totista ja tylsää? Jos joku jamppa sitten tuntuu kiinnostavalta, niin hissukseen jatketaan yhdessä olemista ja tunnustellaan maaperää, mutta ei heti pistetä kaikkia pelimerkkejä tyyppiin. Niin minä tein ja hyvä oli.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Ja kaikille jännämiehistä huutelijoille, minulle tuota samaa tekevät olivat ujoja, ei naisten suosiossa olevia miehiä. Silti ei minun kiinnostukseni riittänyt myöskään vaan piti yrittää iskeä seurassani kavereitani, haikailla exän perään tai olla seurassani vain potentiaalisen seksin takia. En jaksanut enää tapailla.
Monta naista yhtäaikaa ja ei naisten suosiossa?
Heh. Voisin pelata juomapeliä tässä keskuselussa siten, että kaikista "mitäs tapailet jännämiehiä" viesteistä ottaisin hörpyn. Tulisin todella kovaan känniin. En jaksa edes vastata näihin mitään, koska ihan sama mitä sanoisin, niin tapailisin siitä huolimatta jännämiestä tämän viestinkirjoittajan mielestä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisit kokeilla mennä treffeille kilttimiehen kanssa.
Mitä se naiset maksaa kerran tavata kilttimies?
Jos ei kiinnosta niin ei, mutta kyllä yhden kerran voi antaa mahdollisuuden.Mulla oli nuorena ehta kilttimies, hyvin ujo, tuskin uskalsi puhua, eikä olisi uskaltautunut pyytää treffeille, jos en olisi itse. Sai itseluottamusta, käytti minua ponahduslautana, ghostasi saadakseen uusia naisia, useita kerralla. Olikin jännä, vaikkei pitänyt olla. Tämmönen tarina. Sen pituinen se.
Kaikki miehet on jännämiehiä jos vaan ympäristö sallii sen, ts. kilttimies on kauniimpi ilmaisu kelvottomalle yksilölle. Aidosti kilttejä miehiä ei ole.
Joopa joo.
Kiltimpiä kuin naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei kiinnosta niin ei, mutta kyllä yhden kerran voi antaa mahdollisuuden.Mulla oli nuorena ehta kilttimies, hyvin ujo, tuskin uskalsi puhua, eikä olisi uskaltautunut pyytää treffeille, jos en olisi itse. Sai itseluottamusta, käytti minua ponahduslautana, ghostasi saadakseen uusia naisia, useita kerralla. Olikin jännä, vaikkei pitänyt olla. Tämmönen tarina. Sen pituinen se.
Kaikki miehet on jännämiehiä jos vaan ympäristö sallii sen, ts. kilttimies on kauniimpi ilmaisu kelvottomalle yksilölle. Aidosti kilttejä miehiä ei ole.
Joopa joo.
Kiltimpiä kuin naiset.
Niinpä. Monet menestyneet miehet elävät matalalla profiililla, heillä on yksi tavallinen vaimo jne. Naiset sen sijaan alkavat jo sairaanhoitajina ylitöitä tehtyään haukkua muita ihmisiä, alistavat köyhiä ja heti kun naama hiukan eroaa petolinnun perseestä niin alkavat vaatia jotain hunkseja miehikseen.
Miltä tuntui jännämiehelle ryppyinen kulli suussa?
Vierailija kirjoitti:
Heh. Voisin pelata juomapeliä tässä keskuselussa siten, että kaikista "mitäs tapailet jännämiehiä" viesteistä ottaisin hörpyn. Tulisin todella kovaan känniin. En jaksa edes vastata näihin mitään, koska ihan sama mitä sanoisin, niin tapailisin siitä huolimatta jännämiestä tämän viestinkirjoittajan mielestä. Ap
Niinpä, keskustelua ei saa aikaan kun täällä on häirikköjä jotka provoavat tahallaan. Eivät haluakaan ymmärtää lukemaansa.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei kiinnosta niin ei, mutta kyllä yhden kerran voi antaa mahdollisuuden.
Kilttimiehet on ihan blääh.
Jännämiehet saa housut litisemään.
Mitä vastasit tuon ekan miehen viestiin?
Uliululiulili... valivalivaliva... Lopeta itkeminen, aikuinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Että "Juu. Hyvin nopea toipuminen taisi tapahtua. Taisit saada ihan hoitsunkin avittamaan? ;)"
Mies ei vastannut mitään. Ap
Ihme että naiset valittavat tuosta kun he itse ensinnäkin valitsevat miehet joiden kanssa edes tapailee (naiset saa huomattavasti helpommin tapailuseuraa kuin miehet) ja kaiken lisäksi he itse tekevät ihan samaa.
Nainen jättää miehen HETI kun löytää jostain paremman. Tämä tapahtuu vielä sittenkin on ollaan naimisissa.
Römpsä tekee päätökset kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei kiinnosta niin ei, mutta kyllä yhden kerran voi antaa mahdollisuuden.Kilttimiehet on ihan blääh.
Jännämiehet saa housut litisemään.
Tämän muuten huomaa seksissäkin. Selvästi useampi nainen haluaa rajua seksiä kuin hellää seksiä. Takaapäin on naisille yleensä suosikkiasento, koska siinä voivat tuntea, että heidät otetaan rajusti.
Tämä siitäkin huolimatta, että rauhallisessa seksissä saa voimakkaammat orgasmit.
Vierailija kirjoitti:
Ihme että naiset valittavat tuosta kun he itse ensinnäkin valitsevat miehet joiden kanssa edes tapailee (naiset saa huomattavasti helpommin tapailuseuraa kuin miehet) ja kaiken lisäksi he itse tekevät ihan samaa.
Nainen jättää miehen HETI kun löytää jostain paremman. Tämä tapahtuu vielä sittenkin on ollaan naimisissa.
Tavallisen näköiset/rumat naiset eivät saa helposti tapailuseuraa. Minä en ainakaan ole saanut.
terv. edelliset treffit 4 (!) vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Deittisivujen parisuhdetta hakevat miehet on just noita. Olen vasta oppimassa tuota maailmaa. Tai oppinut. Nyt en enää hae miestä mistään.
Viimeinen tapaus elokuulta lokakuun loppuun. Mies etsi omaa rakasta vakituiseen suhteeseen. Tarkoitti lopulta seksiä.
Keskustelu: olisitpa lähempänä, niin voisi vaikka joka päivä olla seksiä.
Kysyin, mitä ajattelee vanhenemisesta (on48v) ja elämästä siinä vaiheessa ja ellei seksi enää onnistu. Vastasi tosissaan, että mikään elämässä ei ole merkityksellistä ilman seksiä.
Kuulostaa seksiaddiktilta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ette seurustele, niin miksi mies ei saisi toimia noin? Naiset ovat niin arvaamattomia ja saattavat yhtäkkiä vaihtaa kiinnostuksen kohdetta, joten on järkevää pitää monta rautaa tulessa. Miehet vain pelaavat tilanteen mukaan. Tinderissäkin naiset pyörittelevät kymmeniä miehitä yhtäaikaa. Pitäisikö tässä tilanteessa oikeasti itse tuntea jotain myötätuntoa? Jos saankin yhtäkkiä paremman ehdotuksen, niin ehdottomasti tartun siihen aivan, kuten naisetkin tekevät.
Oleellista tässä on se että miehet ovat valehdelleet tai antaneet ymmärtää jotain mikä ei pidä paikkansa. Ensimmäisessä esimerkissä mies oli valehdellut olevansa flunssassa.
Ihan tavallinen hätävale, jonka valtaosa ihmisistä keksii jossain vaiheessa, kun ei haluakaan mennä johonkin. Jos mielenkiintoisempi nainen ehdottaa tapaamista, niin tottakai hänen kanssaan mennään silloin mieluummin. Ei naiset ala odottelemaan, kun heille sataa ehdotuksia jatkuvasti.
Ei miehen silti tarvitse valehdella olevansa sairas, olisi vaan sanonut että on muuta menoa sovittuna. Mitä se kertoo ihmisestä jos pitää valehdella (varsinkin kun ei ole edes tarvetta valehdella)?
Tästä tulee mieleen se biisi "Etsit muijaa seuraavaa" ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että "Juu. Hyvin nopea toipuminen taisi tapahtua. Taisit saada ihan hoitsunkin avittamaan? ;)"
Mies ei vastannut mitään. Ap
No ei tietenkään vastannut. Mies unohti sinut heti viestin luettuaan. Yritä sinäkin päästä tapahtuneen yli, kulta.
Ehdotti, mutta aloitteko sitten seurustelemaan vai ei? Jos aloitte, niin sitten ei tietenkään reilua.