Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas yksi kusipäinen mies lisää. Nyt loppui mun deittailu!

Vierailija
05.11.2016 |

Olen siis nähnyt tämän miehen kerran aiemmin. Sovittiin eiliselle treffit jotka mies perui, koska oli muka kipeänä. Lähdin kuitenkin yksinäni kaupungille ja siellä se mies käveli vastaan jonkun toisen naisen kanssa. Jaahas. Ei nähnyt minua ja laittoi äsken viestiä, että alkaa jo flunssa helpottamaan. Ei jumalauta! :D

Tätä edellinen mies alkoi baarissa iskemään kaveriani. Oltiin siis aiemmin törmätty tämän miehen kanssa tähän mun kaveriin ja tuona iltana mies oli äijäporukan kanssa liikenteessä ja minun kaverini jonkun oman ystävänsä kanssa. Kaveri kertoi, että mies oli tullut tanssilattialla lääppimään.

Nyt riitti, saatana. :D

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se kumma että te naiset löydätte niistä ujoista ja "ei naisten suosiossa olevista" miehistäkin aina ne joilla on exiä ja panoja ja jotka iskee ja panee kaikkea vastaantulevaa.

Sitoutumiskykyiset- ja haluiset miehet ovat parisuhteissa.

Ei todellakaan ole, taitaa olla juuri toisinpäin.

Itse olisin halunnut sitoutua jo ihan nuoresta iästä lähtien mutta vielä 30 vuotiaanakin olen vastentahtoisesti ilman parisuhdetta.

Te naiset itse kelpuutatte vain jännä/pelimiehet.

Vierailija
22/85 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haette seksisovellyksilla seuraa ja kuvittelette, että kohdeltaisiin kuin vaimoa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se kumma että te naiset löydätte niistä ujoista ja "ei naisten suosiossa olevista" miehistäkin aina ne joilla on exiä ja panoja ja jotka iskee ja panee kaikkea vastaantulevaa.

Jos sitoutumiskykyinen sinun mielessä tarkoittaa jännämiestä etsivälle (sitä samalla kieltäen) naiselle kelpaavaa, niin sitten kai noin.

Vierailija
24/85 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisit kokeilla mennä treffeille kilttimiehen kanssa.

Mitä se naiset maksaa kerran tavata kilttimies?

Jos ei kiinnosta niin ei, mutta kyllä yhden kerran voi antaa mahdollisuuden.

Mulla oli nuorena ehta kilttimies, hyvin ujo, tuskin uskalsi puhua, eikä olisi uskaltautunut pyytää treffeille, jos en olisi itse. Sai itseluottamusta, käytti minua ponahduslautana, ghostasi saadakseen uusia naisia, useita kerralla. Olikin jännä, vaikkei pitänyt olla. Tämmönen tarina. Sen pituinen se.

Vierailija
25/85 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole, taitaa olla juuri toisinpäin.

Itse olisin halunnut sitoutua jo ihan nuoresta iästä lähtien mutta vielä 30 vuotiaanakin olen vastentahtoisesti ilman parisuhdetta.

Te naiset itse kelpuutatte vain jännä/pelimiehet.

Mulla ihan sama tilanne. Varmaan 16-vuotiaasta lähtien olisin halunnut tyttöystävän

Vierailija
26/85 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Ja kaikille jännämiehistä huutelijoille, minulle tuota samaa tekevät olivat ujoja, ei naisten suosiossa olevia miehiä. Silti ei minun kiinnostukseni riittänyt myöskään vaan piti yrittää iskeä seurassani kavereitani, haikailla exän perään tai olla seurassani vain potentiaalisen seksin takia. En jaksanut enää tapailla.

Menit vain helppoon. Tunnen paljon oikeasti ujoja, ei naisten suosiossa olevia miehiä eivätkä he todellakaan harrasta tuollaista

Kommentoija ei missään vaiheessa väittänyt, tai edes vihjannut, että kaikki ujot ja naisten epäsuosiota nauttivat miehet olisivat samanlaisia.

Vierailija
27/85 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No. Saitpa ainakin ilmaisen näytteen siitä miten hän näkee arvosi. Etpä kovinkaan arvokkaaksi ole rankattu.

Arvostaa ap:tä hyvin korkealle koska haluaa tavata myös häntä vaikka hänellä on toinenkin nainen.

Vierailija
28/85 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli nuorena ehta kilttimies, hyvin ujo, tuskin uskalsi puhua, eikä olisi uskaltautunut pyytää treffeille, jos en olisi itse. Sai itseluottamusta, käytti minua ponahduslautana, ghostasi saadakseen uusia naisia, useita kerralla. Olikin jännä, vaikkei pitänyt olla. Tämmönen tarina. Sen pituinen se.

Niin tuttua. Paitsi että minut dumpattuaan se mies ei yrityksistä huolimatta saanutkaan muita haluamiaan naisia.

Vierailija
29/85 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mieshän vain käytti maailman vanhinta hoitomenetelmää miesflunssaan...

Vierailija
30/85 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet on jännämiehiä jos vaan ympäristö sallii sen, ts. kilttimies on kauniimpi ilmaisu kelvottomalle yksilölle. Aidosti kilttejä miehiä ei ole.

Vierailija
31/85 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ette seurustele, niin miksi mies ei saisi toimia noin? Naiset ovat niin arvaamattomia ja saattavat yhtäkkiä vaihtaa kiinnostuksen kohdetta, joten on järkevää pitää monta rautaa tulessa. Miehet vain pelaavat tilanteen mukaan. Tinderissäkin naiset pyörittelevät kymmeniä miehitä yhtäaikaa. Pitäisikö tässä tilanteessa oikeasti itse tuntea jotain myötätuntoa? Jos saankin yhtäkkiä paremman ehdotuksen, niin ehdottomasti tartun siihen aivan, kuten naisetkin tekevät. 

Tämä. On tullut koettua ja nähtyä. Ei luottoa suomalaiseen naiseen.

Vierailija
32/85 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Ja kaikille jännämiehistä huutelijoille, minulle tuota samaa tekevät olivat ujoja, ei naisten suosiossa olevia miehiä. Silti ei minun kiinnostukseni riittänyt myöskään vaan piti yrittää iskeä seurassani kavereitani, haikailla exän perään tai olla seurassani vain potentiaalisen seksin takia. En jaksanut enää tapailla.

Menit vain helppoon. Tunnen paljon oikeasti ujoja, ei naisten suosiossa olevia miehiä eivätkä he todellakaan harrasta tuollaista

En tiedä miten mies voi olla enää ujompi kun ei ole pystynyt kouluttautumaan sosiaalisten tilanteiden pelkojen takia lukiota pidemmälle. Yhdellä toisella ei ollut kavereita lainkaan. Jne.

Tuollaisia ne minun ujot, mukaviksi luulemani miehet olivat. Älä tule minulle sanomaan millaisia miehiä olen tapaillut, minä itse tiedän sen sinua paremmin.

Haha :D kuulostaa ihan pelimieskaveriltani. Valitsee selitykset naisten mukaan. Joskus on sosiaaliset pelot, joskus rankka lapsuus ja joskus taas "ei ole löytänyt itseään"

Vierailija
33/85 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittisivujen parisuhdetta hakevat miehet on just noita. Olen vasta oppimassa tuota maailmaa. Tai oppinut. Nyt en enää hae miestä mistään.

Viimeinen tapaus elokuulta lokakuun loppuun. Mies etsi omaa rakasta vakituiseen suhteeseen. Tarkoitti lopulta seksiä.

Keskustelu: olisitpa lähempänä, niin voisi vaikka joka päivä olla seksiä.

Kysyin, mitä ajattelee vanhenemisesta (on48v) ja elämästä siinä vaiheessa ja ellei seksi enää onnistu. Vastasi tosissaan, että mikään elämässä ei ole merkityksellistä ilman seksiä.

Vierailija
34/85 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miten mies voi olla enää ujompi kun ei ole pystynyt kouluttautumaan sosiaalisten tilanteiden pelkojen takia lukiota pidemmälle. Yhdellä toisella ei ollut kavereita lainkaan. Jne.

Tuollaisia ne minun ujot, mukaviksi luulemani miehet olivat. Älä tule minulle sanomaan millaisia miehiä olen tapaillut, minä itse tiedän sen sinua paremmin.

Haha :D kuulostaa ihan pelimieskaveriltani. Valitsee selitykset naisten mukaan. Joskus on sosiaaliset pelot, joskus rankka lapsuus ja joskus taas "ei ole löytänyt itseään"

Kiva kaverillesi.

Minun ex-tapailumieheni oli aidosti sairas ja kävi terapiassa.

Vierailija
35/85 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ette seurustele, niin miksi mies ei saisi toimia noin? Naiset ovat niin arvaamattomia ja saattavat yhtäkkiä vaihtaa kiinnostuksen kohdetta, joten on järkevää pitää monta rautaa tulessa. Miehet vain pelaavat tilanteen mukaan. Tinderissäkin naiset pyörittelevät kymmeniä miehitä yhtäaikaa. Pitäisikö tässä tilanteessa oikeasti itse tuntea jotain myötätuntoa? Jos saankin yhtäkkiä paremman ehdotuksen, niin ehdottomasti tartun siihen aivan, kuten naisetkin tekevät. 

Mun kohdalla mies ehdotti seurustelua ja jatkoi silti hakua ja ilmeisesti tapailujakin.

Vierailija
36/85 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oleellista tässä on se että miehet ovat valehdelleet tai antaneet ymmärtää jotain mikä ei pidä paikkansa. Ensimmäisessä esimerkissä mies oli valehdellut olevansa flunssassa.

Vierailija
37/85 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet on jännämiehiä jos vaan ympäristö sallii sen, ts. kilttimies on kauniimpi ilmaisu kelvottomalle yksilölle. Aidosti kilttejä miehiä ei ole.

Kiltteydestä en ala kiistelemään, mutta se on fakta että periaatteen miehiä löytyy vielä, jääräpäisiä jotka toimii periaatteen mukaisesti, oli tunteet mitä tahansa. 

Yksi nainen kerrallaan. Jos hän tapailee muita vielä meidän toisen tapaamisen tullessa, emme ole toisiamme varten, ja alan etsimään seuraavaa.

Vierailija
38/85 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista on käydä treffeillä ja tavata uusia ihmisiä, ehkä ihastuakin?

Kiinnostaa vaan kysyä, kun en ole koskaan päässy treffeille asti.

Vierailija
39/85 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On aivan selvää, että useita naisia yhtäaikaa pyörittelevä mies ei ole noin ujo. Sinulle valehdeltiin päin naamaa.

Vierailija
40/85 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oleellista tässä on se että miehet ovat valehdelleet tai antaneet ymmärtää jotain mikä ei pidä paikkansa. Ensimmäisessä esimerkissä mies oli valehdellut olevansa flunssassa.

Ihan tavallinen hätävale, jonka valtaosa ihmisistä keksii jossain vaiheessa, kun ei haluakaan mennä johonkin. Jos mielenkiintoisempi nainen ehdottaa tapaamista, niin tottakai hänen kanssaan mennään silloin mieluummin. Ei naiset ala odottelemaan, kun heille sataa ehdotuksia jatkuvasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä