Miten mieheni voi olla hulluna A-kupin rintoihini?
Jotka eivät ole edes mitenkään pyöreät.
Ihmetyttää, kun olen jatkuvasti lukenut miesten juttuja netissä siitä, kuinka rintojen muodon tulisi olla pyöreä, jos rinnat ovat pienet. Siis tulisi olla, jotta pitävät niistä.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotka eivät ole edes mitenkään pyöreät.
Ihmetyttää, kun olen jatkuvasti lukenut miesten juttuja netissä siitä, kuinka rintojen muodon tulisi olla pyöreä, jos rinnat ovat pienet. Siis tulisi olla, jotta pitävät niistä.
No siis rinnassa tärkeintä on se, että se ei roiku. Tykkään pienistä tisseistä, koska ne eivät välttämättä roiku toisin kuin suuret rinnat, jotka roikkuvat käytännössä aina. Tai no ei ehkä välttämättä jossain 16-18 vuoden iässä.
Eli mieluummin lähes pelkät nännit kuin roikkuva rinta.
Eikä se roikkuminenkaan mikään oikeasti paha juttu on. Kunhan teinipojat vouhottavat jostakin mitä eivät ole koskaan nähneet.
Minulle se on paha juttu. Yksinkertaisesti todella iso turnoff jos rinnat roikkuvat. Siksi suosin pienirintaisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Pedofiili, ja varmasti vaatii posliininkin. Ja olethan pieni ja laiha. Mutta hyvä jos ei sitten käy oikeisiin lapsiin käsiksi.
Minä tykkään pienistä, siroista, pienirintaisista, litteävatsaisista ja karvattomista naisista. Nimenomaan naisista. Ikävä kyllä nämä naiset ovat harvassa ja jonkun noista harvoista pitäisi vielä kiinnostua minusta ja olla vapaa.
On se niin hemmetin hienoa olla nainen. Kun vain vielä saisi itsensä muokata kulloisenkin miehen maun mukaiseksi.
Sopivalla muokkausohjelmalla säädellä rinnat, pakarat, alapää, vyötärö kullekkin sopivaksi , unohtamatta tietenkään peräreikää!
Mihin se persoona jää? :O
Olen rapiat 40 ja nuorena teininä jo itkin äidilleni, että näillä rinnoilla miestä saa.
Olen saanut ja hyviä parisuhteita.
Ikuinen kriisi itsellä silti niiden muodosta, koosta, kelpaavuudesta.
Erotan kyllä , että itseäni on rakastettu naisena, mutta varmastikaan rinnat eivät ole vastanneet miesteni ihannetta.
Kyllä hieman jo roikkuvina, täyteläisinä, isonännipihaisena olen kateellinen a-kupin omaaville! Rahaa en kuitenkaan omaa niin, että voisin nämä muokkauttaa vaan näillä joutuu nyt vain menemään.
Tottakai sitä toivoisi että nämä vajaat epäkelvot silti sytyttäisivät ja minä naisena , kokonaisuutena.
Tämä rintajuttu vain on aika julma ja säälimätön. :/
Wonderbra kirjoitti:
On se niin hemmetin hienoa olla nainen. Kun vain vielä saisi itsensä muokata kulloisenkin miehen maun mukaiseksi.
Sopivalla muokkausohjelmalla säädellä rinnat, pakarat, alapää, vyötärö kullekkin sopivaksi , unohtamatta tietenkään peräreikää!Mihin se persoona jää? :O
Olen rapiat 40 ja nuorena teininä jo itkin äidilleni, että näillä rinnoilla miestä saa.
Olen saanut ja hyviä parisuhteita.
Ikuinen kriisi itsellä silti niiden muodosta, koosta, kelpaavuudesta.Erotan kyllä , että itseäni on rakastettu naisena, mutta varmastikaan rinnat eivät ole vastanneet miesteni ihannetta.
Kyllä hieman jo roikkuvina, täyteläisinä, isonännipihaisena olen kateellinen a-kupin omaaville! Rahaa en kuitenkaan omaa niin, että voisin nämä muokkauttaa vaan näillä joutuu nyt vain menemään.
Tottakai sitä toivoisi että nämä vajaat epäkelvot silti sytyttäisivät ja minä naisena , kokonaisuutena.
Tämä rintajuttu vain on aika julma ja säälimätön. :/
Kuten jo aikaisemmin sanoin. Kokonaisuus ratkaisee, rinnat tulee siinä mukana. Tissit ei ole koskaan ollut ratkaiseva seikka mulle. Luuletko ettei miehillä ole epävarmuutta "sen" koosta? Naisilla on aivan turhia epävarmuuksia itsestään. Näkevät jos mitäkin ihme "vikoja". Kellä sääret tai perse tai tissit tai kerpele leuka tai nenä. Aina jotain mukamas vikaa. Naiset ottaa aivan turhia ulkonäkö paineita.
Koska ihania naisia on monenkokoisia ja -muotoisia. Mies on hulluna sinuun ja siksi hulluna ruumiinosiisi. Rintojen koko ei edes vaikuta lisääntymiseen.
Taidat olla vähän sairas? Koskaan en ole posliinia vaatinut. Silti itse ja pari naista on raapaissut karvat pois ihan huvin vuoksi. Onhan se vaihtelua vaikka sänkivaihe on ärsyttävä. Pieni, laiha ja pienirintainen on muka sama kuin lapsi? Onneksi olkoon, loukkasit aika monta naista ja miestä tuolla ajattelulla.