Miten mieheni voi olla hulluna A-kupin rintoihini?
Jotka eivät ole edes mitenkään pyöreät.
Ihmetyttää, kun olen jatkuvasti lukenut miesten juttuja netissä siitä, kuinka rintojen muodon tulisi olla pyöreä, jos rinnat ovat pienet. Siis tulisi olla, jotta pitävät niistä.
Kommentit (29)
Koska mieltymyksiä on tasan niin monta kun on ihmisiäkin. Miten vaikeaa on edelleen nähdä ihmisiä yksilöinä joilla on yksilölliset mieltymykset, mielenkiinnonkohteet ja halut?
Olet löytänyt miehen, joka pitää sinua seksikkäänä ja ihanana, olet onnekas. Ei kaikilla sellaista miestä ole, kropan tai rintojen muodosta riippumatta.
Voisitkos ap kysyä asiaa ihan mieheltä itseltään?
Koska miehet jotka höpisee noita "rintojen tulee olla sitä ja tätä" ovat katkeria lassukoita joille jokainen nainen on antanut pakit. He sitten purkavat pahan olonsa sen sukupuolen edustajiin, jotka ovat heille tahallista kärsimystä aiheuttaneet.
Osa tykkää osa ei, ei me miehet niin yksinkertaisia olioita olla. Sama kun vertaisi siihen että joku tykkää tummista naisista ja joku vaaleista.
Minulla on pyöreä A-koko ja nämä ovat minulle just parhaat. Isoista en tykkäisi yhtään. Ovat nämä miehellenikin riittäneet loistavasti.
Kaikenlaiset naiset kelpaa mutta vain yhdenlaiset miehet kelpaa, elämä on epäreilua.
Kyllä, miehet voivat pitää pienistä rinnoista naisella. Ihmeellistä 😬
Se rakastaa sinua ja pieniä rintojasi jotka ovat osa sinua ja ilmeisesti pikkuiset mutta sievät.
Arvostaa sinua muutenkin ihmisenä, naisena ja rakkaana.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, miehet voivat pitää pienistä rinnoista naisella. Ihmeellistä 😬
Mä pidän naisista, yhden kanssa olen nytkin. Tissien koko ei ole koskaan merkinnyt mitään. Ne daisarit tulee muun kokonaisuuden mukana ja omasta mielestä kaikilla on olleet hyvät.
Taas yksi osoitus siitä, että nainen lukee liikaa ja uskoo vieläpä lukemansa. Vähän kriittisyyttä nyt peliin, jooko.
Vähän on pienet, mutta onhan sekin enemmän kuin useimmilla miehillä.
Pedofiili, ja varmasti vaatii posliininkin. Ja olethan pieni ja laiha. Mutta hyvä jos ei sitten käy oikeisiin lapsiin käsiksi.
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää, kun olen jatkuvasti lukenut miesten juttuja netissä siitä, kuinka rintojen muodon tulisi olla pyöreä, jos rinnat ovat pienet. Siis tulisi olla, jotta pitävät niistä.
No siis rinnassa tärkeintä on se, että se ei roiku. Tykkään pienistä tisseistä, koska ne eivät välttämättä roiku toisin kuin suuret rinnat, jotka roikkuvat käytännössä aina. Tai no ei ehkä välttämättä jossain 16-18 vuoden iässä.
Eli mieluummin lähes pelkät nännit kuin roikkuva rinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis rinnassa tärkeintä on se, että se ei roiku. Tykkään pienistä tisseistä, koska ne eivät välttämättä roiku toisin kuin suuret rinnat, jotka roikkuvat käytännössä aina. Tai no ei ehkä välttämättä jossain 16-18 vuoden iässä.
Eli mieluummin lähes pelkät nännit kuin roikkuva rinta.
Eikä se roikkuminenkaan mikään oikeasti paha juttu on. Kunhan teinipojat vouhottavat jostakin mitä eivät ole koskaan nähneet.
Vierailija kirjoitti:
Koska mieltymyksiä on tasan niin monta kun on ihmisiäkin. Miten vaikeaa on edelleen nähdä ihmisiä yksilöinä joilla on yksilölliset mieltymykset, mielenkiinnonkohteet ja halut?
Voi jeesus tätä tasa-arvoisuus uskontoa. Siksikö niin moni tykkää läskeistäkin? Koska niitä on ihan yhtä paljon? Ai eikö mennykkään enää niin?
Tasa-arvo hörhöille on tosi vaikeeta käsittää, että vaikka kyllä, yksilöitä ja makuja on monia, niin VALTAVA ENEMMISTÖ omaa kuitenkin samanlaiset arvot.
Ap:n hämmennys on ihan oikein. Mut ihan sama, pettäkää itteenne. Niinhän me miehetkin, koska meidän pienet munat on ihan yhtä hyviä kuin Afrikkalaismiehen metripatukka.
Se kuvittelee sut pojaksi. Ihkuu 😘