Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos joutuisit amikseen

Vierailija
05.11.2016 |

niin mikä olisi vähiten paha vaihtoehto? Entä kaikkein pahin? Itsellä pahin varmaan autolinja tai raksa ja vähiten paha datanomi

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas ällöttävä aloitus. Kuullostat hyvin omituiselta.

Vierailija
2/21 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raksalinjalla ja vastaavilla on kyllä aika paljon yhteneväisiä opintoja elämäm koulun kanssa ja kyllä sen huomaakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin joudun? Minä jouduin lukioon, vaikka halusin amikseen. Jätin lukion kesken ja menin sitten putkipuolelle ja nyt opiskelen ammattikorkeassa. Sinä olet ap ällöttävä ihminen.

Vierailija
4/21 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin mielelläni jonkin käsityöalan oppilaitokseen tekstiileistä ja puutöistä oppimaan. Maisteri olen entuudestani ja tällä hetkellä suoritan tutkintoa ammattikorkeakoulussa.

Vierailija
5/21 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaisi enää nähdä vanhoja kavereita jos opiskelisin ammattikorkeakoulussa. Kaikki muut opiskelevat yliopistossa.

Vierailija
6/21 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitsin pitkään jotqin artesaanitutkintoa, tai konservaattorin tutkintoa. Sittemminn olen tehnyt akateemisella uralla niin paljon erilaisia projekteja, että uskon pystyväni löytämään kiinnostavvan pointin mistä hyvänsä. Mun olisi kuitenkin vaikea työskennellä pölyävällä alalla, koska mulla on astma.

Vierailija
7/21 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se joutumista olisi? Onko muuten vielä olemassa ompelulinjoja? Haluaisin oppia tekemään itselleni vaatteita. Mitään raskaita töitä en pysty tekemään, joten ne ovat pois laskuista.

Vierailija
8/21 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoala voisi olla hyvinkin kiinnostavaa, kuten myös laboratorioala.

Ehkä vähiten kiinnostavat alat ovat vaatetusala, hiusala, talonrakennus ja kaupanala,

Vierailija
9/21 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kehtaisi enää nähdä vanhoja kavereita jos opiskelisin ammattikorkeakoulussa. Kaikki muut opiskelevat yliopistossa.

Aika heikko itsetunto.

Vierailija
10/21 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menisin mielelläni jonkin käsityöalan oppilaitokseen tekstiileistä ja puutöistä oppimaan. Maisteri olen entuudestani ja tällä hetkellä suoritan tutkintoa ammattikorkeakoulussa.

Aiotko ammattikorkean jälkeen amikseen?

Vierailija
11/21 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekottaako ap ammattikoulun eli amiksen ja ammattikorkean.

Kohta ammattikorkeakoulut poistuvat kokonaan ja ne yhdistetään yliopistoihin. Tämä on jo lähes valmis Tampereella ja muut on tulossa perässä. Sitten ei sekottamisvaaraa ole.

Mua harmittaa, että entiset opistot muuttui ammattikorkeakouluiksi ja kohta ne ovat jo osa yliopistoa.

Vierailija
12/21 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laboratorio- ja biotekniikka-alat voisivat kiinnostaa, sellaisia siellä kai on. Vähiten kiinnostaisi kosmetologiala, kampaajana en myöskään haluaisi työskennellä.

Vierailija
13/21 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta ammattikorkeakoulut poistuvat kokonaan ja ne yhdistetään yliopistoihin. Tämä on jo lähes valmis Tampereella ja muut on tulossa perässä. Sitten ei sekottamisvaaraa ole.

Mua harmittaa, että entiset opistot muuttui ammattikorkeakouluiksi ja kohta ne ovat jo osa yliopistoa.

Vierailija
14/21 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiotko ammattikorkean jälkeen amikseen?

En aio, koska töitäkin täytyy tehdä. Jos rahaa olisi riittävästi ilman työntekoa, opiskelisin mielelläni jotain alaa, jolla saa käyttää käsiään. Voi kyllä olla, että en viihtyisi ammattikoulussa sen vuoksi, että olen kolmisenkymmentä vuotta keskivertoamislaista vanhempi.

Vierailija
15/21 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin yli viisikymppisenä maisterina olisin siellä mitä todennäköisimmin opettajana. Karmiva ajatus, olipa linja mikä tahansa!

Vierailija
16/21 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdistetäänkö??!! Eikä! Mikä älyn häväistys :< kuka tuon oikein keksi

Vierailija
17/21 |
05.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
18/21 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppendahl

Vierailija
19/21 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdistetäänkö??!! Eikä! Mikä älyn häväistys :< kuka tuon oikein keksi

En ole aivan varma, mutta epäilen, että yliopistot haluavat yhdistymistä. Pelkäävät ammattikorkeakoulujen vievän yksityisestä rahoituksesta suurimman osan?

Vierailija
20/21 |
21.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi puhua joutumisesta, koska olen opiskellut amiksessa omasta halustani jo kolme tutkintoa. Autonasentajan koulutus kiinnostaisi siinä mielessä, että oppisi tekemän jotain omille autoille, lähihoitajan koulutus taas olisi ehkä se pahin painajainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä