Sairas leikki maata tiellä ja luulla että auto pysähtyy!
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001946622.html
Mitä järkeä? Onko vaan niin että luonto karsii heikot?
Ei tuommoista myttyä todellakaan kaikki ehdi huomaamaan ajoissa! Ehkä tarvitaan yksi yliajo, toivottavasti sekin video julkaistaan sitten näin niin voidaan kouluissa katsella että kannattiko.
Kommentit (8)
Toivottavasti lapsi on tunnistettu. Puskissa varmaan kaverit seuranneet tilannetta. Tuossa vielä nousee ja lähtee juoksemaan sinne päin, miltä puolelta auto olisi ohittamassa, sieltä olisi myös voinut tulla toista kaistaa pitkin joku tuhatta ja sataa ... hullua hommaa!!!!
Eikö nää lapset ajattele, että joku päivä siinä ratin takana on joku hullu, joka saattaa ajaa ihan tahallaan päälle? Tai joku pappa, joka ei edes kuuluisi liikenteeseen enää, ajaa päälle, kun ei huomaa. Tai sitten kohdalle sattuu rattijuopo, huonokuntoinen auto tai mitä tahansa, mikä ei liikenteeseen kuulu? Ovatko he ottaneet huomioon sen tosiasian, että auto voi tullakin päälle? Neuvokaa äidit niitä lapsianne, että kaikki eivät pysähdy!
Itse olen kohtalaisen kokenut kuski ja mulla hyvä auto ja hyvät jarrut. Saattaisin kyllä vähän säikäytellä tahallani melko lähelle...tai en tiedä, aina on riski osua. Pitäisi olla kelistä varma.
Soittaisin poliisit paikalle. Luulisi tuosta videosta tunnistavan lapsen.
Lisäksi puoli yhdeksän aikaan illalla pitäisi tuon ikäisten lasten olla jo kotona.
Meillä päin lapset kilpaili kuka uskaltaa juosta lähimpää ohi ajavan auton edestä. Työkaverin pikkupoika kuoli siinä "leikissä":(
Tämähän ei ole suomalainen keksintö. Satuin katsomaan hiljattain yhtä turkkilaista uutiskanavaa, jossa aika tarkkaan näytettiin miten siinä oikein kävi. Siis muutama nuori mies makaili moottoritiellä ja kaksi jäi auton alle, turkkilaiseen tapaan tapahtuma näytettiin uutisissa loppuun saakka, mikä oli kyllä karmeaa katsottavaa.
Siis mitä tuo otsikko tarkoittaa?