Vauvan tutti tipahti lattialle, enkä löydä sitä enää MISTÄÄN!!!
Miten voi kadota! Olen etsinyt koko huoneesta kaikki lattiatasot ja alimmat hyllyt.
En voi käsittää, vauva oli sylissäni istumassa, sitten klops ja tutti tipahti, ja ...katosi! Argh!
Kommentit (5)
Oltiin sitten muuttamassa ja odotin innolla mistä ne 5-10 hävinnyttä tuttia löytyy, kun kaikki huonekalut on viety pois. Ei mistään. Ei keittiöstä, ei olohuoneesta, ei makuuhuoneesta, ei vessasta. Niitä ei enää ollut olemassa. Mä epäilen, että ne tutit on siirtyny parittomien-sukkien-taivaaseen.
ja nyt ei ole kyse siitä että meillä olisi sekasta, sitä ei todellakaan ole, mutta jotenkin käy niin että sillä hetkellä ei sitä vaan missään nää.
meillä myös varmaan 6 tuttia...
mees pois siitä huoneesta hetkeksi ja tuu vähän ajan päästä takas ja eti uudestaan... kummasti löytyy kun on hetken etsimättä.
Vierailija:
Oltiin sitten muuttamassa ja odotin innolla mistä ne 5-10 hävinnyttä tuttia löytyy, kun kaikki huonekalut on viety pois. Ei mistään. Ei keittiöstä, ei olohuoneesta, ei makuuhuoneesta, ei vessasta. Niitä ei enää ollut olemassa. Mä epäilen, että ne tutit on siirtyny parittomien-sukkien-taivaaseen.
että kaikki 9 tuttia oli kadoksissa.
Lapsella on kuutisen tuttia ja joskus ei niistä YHTÄKÄÄN löydy edes huolellisesti hakemalla,
Sitten taas vaikka puolen tunnin kuluttua tutteja on yhtäkkiä joka tasolla ja pitkin lattioita.
Meillä kyllä tapahtuu muutakin kummallista, mutta ajattelinpa nyt kertoa:)