Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin tänään kaupassa housut nurinpäin. Mites teillä muilla on sujunu perjantai ilta?

Vierailija
04.11.2016 |

Huomasin siis asian vasta kotona. Näissä housuissa on tietenkin vielä varmaan 30 lappua takana ja lyhyellä takilla varmasti kaikki huomasivat :D

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei se kaupassa käymistä estänyt. Pari lepattavaa lappua sinne tänne.

Vierailija
2/23 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi sinuu. Kiitos iltanauruista. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tämä meikkivoide on ihan loppu"

*puristaa niin, että kuiva tukos irtoaa*

"PLLLÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRTS!"

Nyt liotan valkoista puseroa tahranpoistossa ja toivon ihmettä.

Vierailija
4/23 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein pizzan ja söin sen

Naminami

Vierailija
5/23 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tehnyt mitään tai käynyt missään. Maannut vain sängyssä tietokoneella ja syönyt.

Vierailija
6/23 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tämä meikkivoide on ihan loppu"

*puristaa niin, että kuiva tukos irtoaa*

"PLLLÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRTS!"

Nyt liotan valkoista puseroa tahranpoistossa ja toivon ihmettä.

Toivotaan että lähtee puhtaaksi! :)

Vierailija
7/23 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wild one

Vierailija
8/23 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä sait ne housut edes kii jos ne oli väärinpäin?

Vierailija
9/23 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käynyt salilla. Ja tänään oli pakko käydä solariumissa, ainoa keino joka auttaa tähän huonoon ihoon:(

Sain kyllä kutsun työhaastatteluun myös!! Toivon niin kovasti, että pääsisin jo töihin

Kohta nukkumaan. Perus perjantai

N19

Vierailija
10/23 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkusaippuaputeli oli hajonnut kauppakassiin ja kaikki ruokatavarat oli ihan saippuassa. Suurimman osan sai pelastettua, mutta perjantaisuklaa oli rypenyt saippuassa pilalle :(

Vierailija
11/23 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaan sellainen ihmeellisen kevyt tunne, sain maanantain vapaaksi eli edessä on pitkä viikonloppu.

Meillä on todella tiukka työtilanne, 3 ihmistä kahdeksan ihmisen tiimistä on pitkäaikaisella sairauslomalla joten töitä on painettu tauotta monta kuukautta putkeen (Ma- pe toki siis). 

Edellinen vapaani oli elokuun alussa, nyt tuntuu ihan juhlalta olla yksi päivä pois siitä viikosta toiseen jatkuvasta viimeisillään pinnistämisestä. 

Ajattelin maanantaina joko siivoilla puutarhaa tai mennä kaupungille shoppailemaan niitä kivoja joululahjoja, vauvanvaatteita ja kirjoja siis, tai vaan löhötä sohvalla yksin hiljaisuudessa. :)

Hauskaa viikonloppua kaikille! :)

Vierailija
12/23 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein pizzan ja söin sen

Naminami

Mä kanssa.

Vierailija
13/23 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma perjantaimoka: Mulla aivot meni solmuun kortinlukijalaitteen kanssa, kassa joutui näyttämään raon johon tunkea kortti. En taas tiedä miten onnistuin.

Vierailija
14/23 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nokun nää on tämmöset vaalean siniset fleece lökärit :D

AP

Vierailija
15/23 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein huomisen ruuan pastaa vaille valmiiksi, eli aurahunajakanakastike ja parsakaalia. Kasasin ja koristelin täytekakun (ns. masukakku) huomiseksi, nukutin siinä välissä muksun kahteen kertaan. Täytteet tein jo aamulla valmiiksi.

Mies haki itselleen pakastepitsaa iltapalaksi ja jotenkin kummallisesti se paistaminen jäi minulle. Tässä odottelen pitsan paistumista ja lepuutan jalkoja sohvan selkänojalla.

Mitään kummallisia sattumuksia ei ole päivään mahtunut.

Vierailija
16/23 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suihkusaippuaputeli oli hajonnut kauppakassiin ja kaikki ruokatavarat oli ihan saippuassa. Suurimman osan sai pelastettua, mutta perjantaisuklaa oli rypenyt saippuassa pilalle :(

Tosi kurjaa! Pääsitkö hakemaan uudet suklaat tilalle?

Vierailija
17/23 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannoin tänään töissä paria isoa kartonkipumaskaa talosta toiseen. Ulkona sitten tuulenpuuska tarttui toiseen nippuun, vaikka yritin pitää siitä kiinni,  ja levitti kartongit pitkin pihaa. Siinä piti sitten keräillä :D

Vierailija
18/23 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi oo mitään et menee housut nurinpäin kauppaan, mulla oli kerran töissä housut nurinpäin, siis nurjapuoli ulospäin. Olin aamulla ihan hitsin väsynyt, aikainen herätys, ja kiskonut housut päälleni puoliunessa. Töissä sit vessassa käydessä tajusin et nää onkin väärinpäin. Ja sit nauratti yksin vessassa. Mitäs herättivät mut niin aikaisin. Ja oli muuten ihan kauhea työpäivä muuten, mutta toi oma töppöily jotenkin kevensi omaa tunnelmaa. Kukaan ei kait huomannu, koska kukaan ei sanonut mitään, ja housuissa oli semmoset litteeksi saumurilla ommellut saumat, samannäköiset molemmin puolin ja onneksi olin leikannut kaikki liput ja laput pois. Kangas oli vaan aika eri näköinen toiselta puolelta. Mä vaan tuumasin siihen mielessääni et ai näitä voi pitää kaksinpäin, saa kahdet erilaiset housut.

Vierailija
19/23 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nokun nää on tämmöset vaalean siniset fleece lökärit :D

AP

Peiliin kannattaa katsoa muulloinkin kuin silloin jos tekee virheen.

Vierailija
20/23 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin suklaata. Kävin yökerhossa pettymässä ja muissa menoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä