en uskalla avata kirjettä jossa päätös opiskelupaikasta!
Se huokuu positiivisuutta. Luulen että olen päässyt kouluun.
Kommentit (22)
Kannattaa odottaa pääsiäiseen ennen kuin avaat sen.
Ahaa. Ei se mikään kauhean paksu ollut...
katson vielä.
Vierailija kirjoitti:
Jos kuori on ohut, et ole päässyt. Jos paksu, olet päässyt (läpipäässeille lähetetään kaikenmoista infoa).
Paitsi ei välttämättä enää nykyään. Itse pääsin lääkikseen muutama vuosi sitten ja silloin hyväksymiskirje oli vielä paksu ja sisälsi kaikkea infoa. Sittemmin kaikki ovat alkaneet saada samanlaisen ohuen kirjeen, ja kaikki lisäinfo hyväksytyille on sähköisessä muodossa.
Riippuu toki koulusta.
Nyt se kuori auki, jos olet saanut paikan, sinne pitää vastata pikapikaa, ottaako paikan.
Tässä on se ongelma että olis kiva jos pääsisin kouluun, mutta kun olen saanut työpaikan justiinsa.
En raaski jättää sitä jos viihdyn.
Vaikkakin työ on vain kevääseen.
Marraskuussako nuo opiskelupaikasta kertovat kirjeet nykyään tulevat?
Vierailija kirjoitti:
Nyt se kuori auki, jos olet saanut paikan, sinne pitää vastata pikapikaa, ottaako paikan.
Niin. Ei kai pyhäinpäivää vasten tarvii vastailla sinne.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on se ongelma että olis kiva jos pääsisin kouluun, mutta kun olen saanut työpaikan justiinsa.
Vaikkakin työ on vain kevääseen.
Voit ilmoitauttua läsnäolevaksi mutta et suorita mitään, etkä hae opintotukea. Mutta sitten ensi syksynä aloitat opiskelut. Tai ehkä voi neuvotella työn osa-aikaiseksi ja opiskella samalla. Itsr en ikinä hylkäisi haluamaani opislelupaikkaa määräaikaisen työn takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikkakin työ on vain kevääseen.Voit ilmoitauttua läsnäolevaksi mutta et suorita mitään, etkä hae opintotukea. Mutta sitten ensi syksynä aloitat opiskelut. Tai ehkä voi neuvotella työn osa-aikaiseksi ja opiskella samalla. Itsr en ikinä hylkäisi haluamaani opislelupaikkaa määräaikaisen työn takia.
Ei se ole yliopisto. Siellä pitää välillä olla paikalla ja koen että työn saaminen oli kuin lottovoitto.
Mä en ainakaan pystyis olemaan jännityksessä vaan repisin sen heti auki. Parempi tietää heti jos ei päässyt niin ei tarvitse sitten pettyä vielä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ainakaan pystyis olemaan jännityksessä vaan repisin sen heti auki. Parempi tietää heti jos ei päässyt niin ei tarvitse sitten pettyä vielä enemmän.
Mä oon pelkuri...
En pety jos en pääse koska työpaikka tiedossa.
Toisaalta miettisin sitä miksi en päässyt.
Kerro mikä työ ja mikä koulutus niin voimme auttaa sinua.
En päässyt. Nyt vaivaa se että miksi en päässyt.
Yhteispisteet liian huonot? Mihin hait?
Vierailija kirjoitti:
Marraskuussako nuo opiskelupaikasta kertovat kirjeet nykyään tulevat?
Et ole sitten kuullut syksyn yhteishausta?
Vierailija kirjoitti:
Yhteispisteet liian huonot? Mihin hait?
Niin. Hoitoalalle.
Jos kuori on ohut, et ole päässyt. Jos paksu, olet päässyt (läpipäässeille lähetetään kaikenmoista infoa).