Lapsivaunussa junassa, pää hajoo
Ostin lippuni puhelimen kautta, jonka vuoksi paikkani arvottiin minulle. No enköhän sitten päätynyt lapsivaunuun :( normaalisti lapsivaunussa matkustaessa reissu on sujunut hyvin, uteliaat ja iloiset leikkivät lapset ovat vain olleet hauskoja. Mutta nyt tällä kertaa vaunussa on pari lasta, joiden leikkiin kuuluu suoraa kurkkua KILJUMINEN. Siis oikeasti juoksevat ympäri vaunua ja kiljuvat kovaan ääneen. Hajottaa! Ääni kuuluu myös kuulokkeiden läpi :(
Kommentit (12)
Ymmärrän tuskasi.
t. kausilipulla päivittäin matkustava
HEL-NYC kirjoitti:
Jo on ongelma. Kävele ravintolavaunuun, osta pikkupullo punkkua ja avaa kirja.
Hyvä idea kyllä. Toimiiko visa electron junassa?
Kutsu ne pennut junan eteiseen ja paiskaa pusikkoon. Sinne mahtuu ääntä.
Jaahas, nyt joku toinen matkustaja pyyti lapsia olemaan kiljumatta ja alkoi sydäntä särkevä itku :( on se rankkaa olla lapsi, vaikuttavat aika väsyneiltä
Osanottoni. Itse vihaan lastenvaunua. Lapsikaan ei siellä viihdy, kun siellä yleensä vaan riehutaan ja harva vanhempi edes yrittää saada riiteleviä ja kiljuvia lapsiaan kuriin. Matkustamme nykyisin lähinnä onnibussilla tästä syystä.
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Ei toimi
Nyt alkoi susileikki "OUUUUUUUUU OUUUUU" No mieluummin tämä
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Saattaa toimia, riippuu yhteyksistä.
Suosittelen omaa autoa. Junalla matkustaminen on perseestä ihan riippumatta siitä missä vaunussa on.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen omaa autoa. Junalla matkustaminen on perseestä ihan riippumatta siitä missä vaunussa on.
Minusta junamatkustaminen on paljon kivampaa. Pissalle pääsee milloin haluaa, ei istuta ruuhkissa, voi juoda vaikka lasin punkkua - ja mikä parasta, voi lukea kirjaa! Lasten kanssa juna on ihan ehdoton - siellä lapsivaunussa nimenomaan.
Meitä on niin moneen junaan. Itse varaan aina paikan lapsivaunuun, kun se on ravintolavaunusta seuraava ja alakerran vessaankin mahtuu temppuilematta. Ei ole äänet häirinneet. Päinvastoin, hauska seurata leikkiviä lapsia..
M43