Kumpi kuvien miehistä on mielestäsi komeampi?
Kommentit (23)
No oiskohan se toi ykkönen ehkä? Toinen on poikanen.
Ykkönen. Tuo toinen on ihan poika vielä.
Vierailija kirjoitti:
Ykkönen. Tuo toinen on ihan poika vielä.
Ei mitenkään mahdotonta, että olisi vaikka 25.
40v mies on naisten mielestä paremman näköinen kuin parikymppinen pojankloppi.
-mryouth75
No 1. Onhan tuo toinenkin ihan mielenkiintoisen näköinen mutta kuitenkin niin babyface (ihan mikä tahansa se oikea ikä onkaan), että en mä millään komeussilmällä osaa tuota tarkastella. :D
1 on ihan syötävän ihana. Mutta nuo arvet ja kolot otsassa ihmetyttää ja vie huomiota liikaa. Ne vois laseroida pois.
Vierailija kirjoitti:
-mryouth75
Niin. Mutta olenkin itse jo 45v. Oman ikäisen näköiset viehättää totta kai enemmän kuin lapseni ikäiset. Eikö niin?
Vierailija kirjoitti:
Ap, minkäs ikänen olet?
Täytän piakkoin 30. Entä itse?
Ap
Ei kumpikaan oikein iske. Ykkönen on jotenkin mitäänsanomaton, edes parranalku ei auta. Kakkosessa on karismaa! Mutta jotenkin poikamainen vielä.
Näin melkein 5-kymppinen pitää kakkosta ihan lapsena, ykkönen on komeampi, mutta komeampikin miehiä löytyy.
Oon 16v tyttö, en pane muutakun +30 miehiä. Ykkönen Ykkönen ja Ykkönen! Kyllähän se niin on että tommoi nuori kolli ei voi vielä korkeata sosiaalista statusta omistaa joten ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
-mryouth75
Niin. 40-vuotiaiden naisten mielestä. Me parikymppiset naiset tykätään parikymppisten miesten ulkonäöstä. Paina se jo sinne rumaan paksuun kalloosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-mryouth75
Niin. 40-vuotiaiden naisten mielestä. Me parikymppiset naiset tykätään parikymppisten miesten ulkonäöstä. Paina se jo sinne rumaan paksuun kalloosi.
En usko. En usko että pystyisit vastustaa kunnon 40 vuotiasta panokone urosta mielummin kuin änkyttävää 20 v pikkupoikaa joka huutaa äitiä seksin aikana
Lopeta, hyi hitto tuollaisia tukallisia naisia. Mieluummin joku Vin Diesel tyyppinen lihaksikas kaljupää, nam.
Ykkönen on tylsä, kakkonen mielenkiintoisempi, mutta näyttää liian nuorelta.
Toinen ei ole mies.