Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kauan krapula ja sen alavireisyys voi jatkua? Eikö tää koskaan lähde jo?

Vierailija
04.11.2016 |

Tuli kuukauden työrupeaman jälkeen vähän otettua. Ma: 2 pulloa viini. Ti: olutta pari purkkia jo päivällä, viiniä varmaan 2 pulloa. Ke: heti päiväseltään pari nelosolutta, pari martinia, pari konjakkia ja loppujen lopuksi näköjään 3 tyhjää viinipulloa salin pöydän alta. Lisäksi taisi olla alapihalla ja saunalla rannassa mukana olutta.
Juomassa ja syömässä ja saunomassa: minä ja mies. 40+ vee. Ei lapsia. Paikassa: mökki.

Ei siinä sikäli mitään siis muuten. Nyt on molemmilla lomaa. Talo lämmin ja mitäs tässä voi kuin peiliin katsoa.
Mutta eilinen päivä oli sellainen niinkuin ehkä masentuneilla on aina .Eli heti herätessä ajattelee, että en halua herätä tähän päivään, en pysty, ,en jaksa mitään, en voi syödä, aineenvaihdunta on ihan seis.
Tänään pitäisi jo kaiken järjen mukaan olla normaali olo..
Ei oikein lähe. Miten kauan krapulainen olo ja vetämättömyys ja huonot fiilikset voi jatkua. Mitä mun pitäisi juoda tai syödä että nousis jotkut vitamiinitasot ja hivenaineet niin että edes vähän piristyis.
Mies kestää mitä vaan ja on touhunnut talossa ja puutarhassa hyvällä meinigillä.
Mulla ei vaan meinaa lähteä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normi viikonlopun ottaminen aloitettu: ensin pari kylmää neloskaljaa ihan vaan ikeniin. Illallisen laittamisen yhteydessä punkkupullo auki ja mies sai ehkä yhden lasillisen ja minä join loput.

Nyt toinen pullo avattu ja enpä voi luvata että se vielä tähän loppuisi. Tarkoitus kuitenkin olla jo puolenyön aikaan nukkumassa, huomenna on paljon tehtävää ja nättiä ilmaakin luvattu että olisi kiva jos pystyisi ulkoileen.

Krapulanaihiota oli jo tänään. Nukuin klo 11 saakka enkä oikein päässyt koko päivänä käyntiin. Pienellä nostolla tästä pääsen käyntiin mutta toivon totisesti ettei huomenna tarttis kankkusta kohdata.

Että ne on menneet karmeiksi sen jälkeen kun täytin 45 vuotta! Todellakin haluaisin niitä varten semmoisen setin jotain opamoxeja että saisi ne vaan nukkumalla veke. Onko joku hakenut suoraan tuon sanomalla reseptin? 

Vierailija
22/24 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juodessa aivojen serotoniinituotanto häiriintyy ja kun alkoholin vaikutus lakkaa, mielihyvätuntemukset eivät ole niitä normaalitilassa saatavia. Juomattomuus parantaa tilanteen vähitellen, tapauksesta riippuen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
20.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ollaan asian Ytimessä. Juominen on tapa ja sitä känniä huolellisesti valmistellaan ja isolla rahalla laitetaan.  Ihan saa itseään syyttää useiden päivien huonosta olosta. Kestäähän se päiväkausia jos päiviä ottaa. 

Joskus täällä oli mielenkiintonen ketju, jossa tosiottajat kuvaili juomisiaan. Se oli jotenkin valaiseva, vaikkakaan ei tietenkään mitenkään hyväksyttävä ja siksi se hävisikin. 

Itse olen keskitason amatööri kuitenkin. Sen takia pitänyt himmata melkein kokonaan kun krapulat on niin karmeita. Hyvä niin tietysti, ,mutta olen huomannut että nuoremmat sukupolvet tulee perästä ihan samanlaisella juomisella, kuin mitä me otettiin ennen. 

Vierailija
24/24 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntaina en enää ottanut. Mutta ed viikolla ti,to, pe ja la. Vieläkin on hutera olo.

Koira ei ole paljon lenkille päässyt. Onneksi on niin älyttömän kuuma ettei se olis halunnutkaan mennä. Ehkä tästä pikkuhiljaa toivun.