Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka iso osa miehistä pitää jotain peliä naisensa selän takana?

Vierailija
04.11.2016 |

En tarkoita nyt varsinaista pettämistä. Vaan esim salaista chattailua vieraiden naisten tai ex-panojen kanssa, nettideiteillä surffailua, vihjailevia tekstareita vanhoille naistuttaville (joita vaimo ei tunne) jne. Eli omalta naiselta salassa tapahtuvaa pientä peliä, jossa ei ole ehkä tarkoituksenakaan pettää eikä tavata sitä toista naista, mutta sävy viesteissä on niin vihjaileva tai henkilökohtainen, että niitä asioita pitäisi sanoa vain omalle naiselle. Kuinka iso osa miehistä tekee tätä, vaikka on avoliitossa tai naimisissa tai muuten pitkässä vakituisessa parisuhteessa?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pettää siinä missä miehetkin. Eli yhtä moni mies kuin ap:n tuntema  pettänyt nainenkin.

Vierailija
22/34 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset pettää siinä missä miehetkin. Eli yhtä moni mies kuin ap:n tuntema  pettänyt nainenkin.

Mutta jos ei puhuta nyt varsinaisesta pettämisestä vaan tuollaisesti "kevyestä salaviestittelystä" ilman mitään livetapaamisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy tunnustaa: olen kyllä moikannut entisiä narttuja ja tunnen syvää syyllisyyttä. Kerron tänään kaiken vaimolle ja maailma pelastuu.

Pahempaa minusta oli se uutinen, että Hilaryn bleiserin taskusta oli löytynyt pesemättömät miesten kalsarit jossa pitkä viiru sepaluksen vastarannalla, vilkaiskaapa lehtiä!

Vierailija
24/34 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tarkoita nyt varsinaista pettämistä. Vaan esim salaista chattailua vieraiden naisten tai ex-panojen kanssa, nettideiteillä surffailua, vihjailevia tekstareita vanhoille naistuttaville (joita vaimo ei tunne) jne. Eli omalta naiselta salassa tapahtuvaa pientä peliä, jossa ei ole ehkä tarkoituksenakaan pettää eikä tavata sitä toista naista, mutta sävy viesteissä on niin vihjaileva tai henkilökohtainen, että niitä asioita pitäisi sanoa vain omalle naiselle. Kuinka iso osa miehistä tekee tätä, vaikka on avoliitossa tai naimisissa tai muuten pitkässä vakituisessa parisuhteessa?

No mitä omasta kaveripiiristäni voin sanoa, niin lähes jokainen. Jos olemme jätkien kanssa baarissa ja joku nainen tulee istumaan syliin, niin ei sitä siitä pois ajeta. Tanssilattiallakin tanssitaan naisten kanssa kädet lanteilla. Toisaalta ei naisia juurikaan itse lähestytä, vaan ainoastaan siinä tapauksessa jos nainen lähestyy itse.

Tinderiä on muutama testannut ja siellä kirjoitellut naisille lähinnä ulkomailla ollessaan. Muutama on ihan pettänytkin, mutta baarista mukaan lähteneen naisen kanssa eri paikkakunnalla tai maassa.

Jos pöytään tulee miellyttäviä naisia, niin käytännössä jokainen flirttailee heidän kanssaan parisuhdetilanteesta huolimatta.

Jokainen kohta pätee myös naisiin, vaikka näistä ei ole niin paljon omakohtaista kokemusta.

Vierailija
25/34 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä omasta kaveripiiristäni voin sanoa, niin lähes jokainen. Jos olemme jätkien kanssa baarissa ja joku nainen tulee istumaan syliin, niin ei sitä siitä pois ajeta. Tanssilattiallakin tanssitaan naisten kanssa kädet lanteilla. Toisaalta ei naisia juurikaan itse lähestytä, vaan ainoastaan siinä tapauksessa jos nainen lähestyy itse.

Tinderiä on muutama testannut ja siellä kirjoitellut naisille lähinnä ulkomailla ollessaan. Muutama on ihan pettänytkin, mutta baarista mukaan lähteneen naisen kanssa eri paikkakunnalla tai maassa.

Jos pöytään tulee miellyttäviä naisia, niin käytännössä jokainen flirttailee heidän kanssaan parisuhdetilanteesta huolimatta.

Jokainen kohta pätee myös naisiin, vaikka näistä ei ole niin paljon omakohtaista kokemusta.

Itse 36-vuotiaana naisena voin kommentoida, että jos olemme varatussa naisporukassa baarissa ja siihen tulee jotain miehiä hakemaan kontaktia niin ei niiden anneta tunkea pöytään mukaan, saati syliin. En myöskään tiedä että yksikään ystäväni (naispuoleinen) olisi varattuna mitään tindereitä tms harrastanut.

26/34 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin kirjoitti:

Minun kokemus on että semmonenkin mies pettää josta ei voisi uskoa. Naisia pyöriteltiin useita, "ylitöitä" riittää ja harrastuksiakin on että reissuilleen löytyy "selitys". Meni avioliittto nurin ja ne jotka eniten kärsii on lapset.

Joka tulee sanomaan minulle, että hänen miehensä ei petä niin se on sinisilmäisen naisen harhaluulo. Ja kyllä, näin minäkin luulin ennenkuin totuus paljastui. Koskaan en olisi uskonut. Ja kotona seksiä riitti.

Aivan varmasti on sellaisiakin miehiä, jotka eivät petä. Onhan sellaisia naisiakin ja sukupuolet pettävät käytännössä yhtä paljon. Minä en pettäisi miestäni koskaan, en ole pettänyt enkä petä, niin täytyy olla jossain sitten ainakin yksi vastaava mieskin.

Vierailija
27/34 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

näin kirjoitti:

Minun kokemus on että semmonenkin mies pettää josta ei voisi uskoa. Naisia pyöriteltiin useita, "ylitöitä" riittää ja harrastuksiakin on että reissuilleen löytyy "selitys". Meni avioliittto nurin ja ne jotka eniten kärsii on lapset.

Joka tulee sanomaan minulle, että hänen miehensä ei petä niin se on sinisilmäisen naisen harhaluulo. Ja kyllä, näin minäkin luulin ennenkuin totuus paljastui. Koskaan en olisi uskonut. Ja kotona seksiä riitti.

Aivan varmasti on sellaisiakin miehiä, jotka eivät petä. Onhan sellaisia naisiakin ja sukupuolet pettävät käytännössä yhtä paljon. Minä en pettäisi miestäni koskaan, en ole pettänyt enkä petä, niin täytyy olla jossain sitten ainakin yksi vastaava mieskin.

Täällähän tämä on, ja riettaan uskollinen vaimolleen!

Vierailija
28/34 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse 36-vuotiaana naisena voin kommentoida, että jos olemme varatussa naisporukassa baarissa ja siihen tulee jotain miehiä hakemaan kontaktia niin ei niiden anneta tunkea pöytään mukaan, saati syliin. En myöskään tiedä että yksikään ystäväni (naispuoleinen) olisi varattuna mitään tindereitä tms harrastanut.

Monesti olen varatuille naisille flirttaillut baarissa. Tanssilattialla antavat tulla iholle ja viheltävät pelin poikki vasta jos yrittää suudella. Osa tosin suostuu siihenkin. Osa viheltää pelin poikki vasta saatuaan orgasmin.

Vierailija
29/34 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni osa. Ehkä 98 prosenttia miehistä, mutta ei sen useampi.

Vierailija
30/34 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tälläiseen flirttailukulttuuriin juuri miehiä kannusteta tai suorastaa kehoteta naisten lehdissä. Tämä on nytten sitä tilattua. Selvää on, että viatonkin flirttailu voi ja altistaakin mahdollisiin kuumiin panoihin, kun ja varsinkin jos kohde on hyvin vastaanottavainen. 

Vierailija
31/34 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän joskus sekunnin tai kaksi peliä naisen takana. Nimittäin pippeliä, sitten ollaan sisäkkäin. Jos pitäisin juttelua ja semmoista naurattamista flirttinä niin olisin varsinainen peluri. Käyttäydyn kaikkia kohtaan samalla tavalla, ystävällisesti. Hymyilen ja mitä tutumpia sitä enemmän heitän huulta.

Helvetti en ole edes ajatellut että joku voi ottaa mun jutut flirttinä. Luulekohan miehetkin että yritän niitä? Ei saamari enkä voi luonteelleni mitään. Kukaan ei ole sentään ehdotellut mitään. Olen vielä sellainen että pystyn olemaan vain yhden kanssa. Se yksi voi vaihtua mutta en petä ketään.

Vierailija
32/34 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun entinen mies jäi kiinni kun tekstaili jollekkin uudelle tuttavuudelleen kaikennäköistä. Nainen laittoi viestejä että sulla on niin iso ja tuu nussimaan musta aivot pihalle (kyllä, oikeasti). Mies oli pari kertaa käynytkin nussimassa aivot pihalle, se oli siinä se suhde. Kiinnostaisi siis tietää tekeekö moni tollaista, en ole miehiin osannut tuon jälkeen luottaa.

Tällaisen viestittelyn kautta siitä pettämisestä usein jää kiinni. Yksi ongelma on, että mistä voit luottaa että viestit olisi vain viestejä? Jos on kumppani jää kiinni viestittelystä niin väistämättä herää epäilys että viestit takana on myös pettämistä. 

Mulle riittäis syyksi lusikoiden jakoon jo kyllä ihan tämmöiset viestitkin. Me lähetellään miehen kanssa joskus toisillemme härskejä viestejä, se virittä mukavasti, mutta ulkopuolisille ei tämmöisiä saa lähetellä meidän suhteessa.

Vierailija
33/34 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös tälläiseen flirttailukulttuuriin juuri miehiä kannusteta tai suorastaa kehoteta naisten lehdissä. Tämä on nytten sitä tilattua. Selvää on, että viatonkin flirttailu voi ja altistaakin mahdollisiin kuumiin panoihin, kun ja varsinkin jos kohde on hyvin vastaanottavainen. 

Ei kannata päästää flirttitaitoja ruostumaan parisuhteen aikanakin, koska nykypäivänä nainen haluaa ennemmin tai myöhemmin eron. On siinä opettelu jos ei ole kymmeneen vuoteen lähestynyt ketään muuta naista kuin vaimoaan.

Vierailija
34/34 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Keneltä se on pois?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän