Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka iso osa miehistä pitää jotain peliä naisensa selän takana?

Vierailija
04.11.2016 |

En tarkoita nyt varsinaista pettämistä. Vaan esim salaista chattailua vieraiden naisten tai ex-panojen kanssa, nettideiteillä surffailua, vihjailevia tekstareita vanhoille naistuttaville (joita vaimo ei tunne) jne. Eli omalta naiselta salassa tapahtuvaa pientä peliä, jossa ei ole ehkä tarkoituksenakaan pettää eikä tavata sitä toista naista, mutta sävy viesteissä on niin vihjaileva tai henkilökohtainen, että niitä asioita pitäisi sanoa vain omalle naiselle. Kuinka iso osa miehistä tekee tätä, vaikka on avoliitossa tai naimisissa tai muuten pitkässä vakituisessa parisuhteessa?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni. Osa toteuttaakin kun löytyy match jota ei voi ohittaa.

Vierailija
2/34 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni. Osa toteuttaakin kun löytyy match jota ei voi ohittaa.

No ei kovin iso osa toteuta jos löytyy match. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä mäkin olen miettinyt lähiaikoina. Tai lähinnä sitä kuinka moni flirttailee, tuijottelee ja jopa ehdottelee varattuna.

Musta on meinaan todella outoa, kun oma mieheni väittää ettei edes pahemmin näe hyvännäköisiä naisia. En oikeasti usko sitä ja koska mä olen ruma ja lihava, niin mietin onko oikeasti joka hameen perässä maailmalla ja mulle esittää ihan muuta.

Vierailija
4/34 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun entinen miesystävä jäi kiinni tuollaisesta, että viestitteli salassa ex-deiteilleen kun oltiin seurusteltu vuosi. Näin vahingossa mitä viestiä hän oli kirjoittamassa (en ole koskaan urkkinut kenenkään puhelimia). Yritti valehdella että laittaa viestiä muka jollekin miespuoleiselle kaverille, mutta joutui sitten tunnustamaan totuuden. Raivostuin tietysti. Suhde loppui. Satun tietyistä syistä tietämään, että ei ollut tavannut ketään näistä aikoihin eikä viestit olleet mitään seksisävytteistä edes. Mutta mies ylitti minun rajani.

Vierailija
5/34 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva. Nuo pelit johtavat poiksetta eroon. Paristakymmenestä kaverista yksi on eronnut viimeisen 20 aikana. Siinäkin tapauksessa vaimo lähti rahan perässä liitosta rikkaan miehen matkaan ja jätti lapset exälle.

Vierailija
6/34 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka iso osa naisista hakee miehestä vain  taloudellista hyötyä ja dumppaa miehen vääränlaisten kenkien takia?

Vierailija
7/34 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä mäkin olen miettinyt lähiaikoina. Tai lähinnä sitä kuinka moni flirttailee, tuijottelee ja jopa ehdottelee varattuna.

Musta on meinaan todella outoa, kun oma mieheni väittää ettei edes pahemmin näe hyvännäköisiä naisia. En oikeasti usko sitä ja koska mä olen ruma ja lihava, niin mietin onko oikeasti joka hameen perässä maailmalla ja mulle esittää ihan muuta.

Kuinka moni tuijottelee? Varmaan kaikki miehet. Minä naisenakin tuijottelen hyvännäköisiä miehiä. Se on normaalia ja ok. 

Kuinka moni flirttailee? En tiedä. Osa miehistä ei edes osaa flirttailla. Väittäisin että moni ainakin yrittää flirttailla jos esim baaritiskin jonossa on vieressä joku hyvännäköinen nainen. En sanoisi tämän olevan kamala rikos, koska flirttailun tarkoitus ei yleensä ole johtaa mihinkään eikä se yleensä ole mitään iskemistä. 

Vierailija
8/34 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun entinen miesystävä jäi kiinni tuollaisesta, että viestitteli salassa ex-deiteilleen kun oltiin seurusteltu vuosi. Näin vahingossa mitä viestiä hän oli kirjoittamassa (en ole koskaan urkkinut kenenkään puhelimia). Yritti valehdella että laittaa viestiä muka jollekin miespuoleiselle kaverille, mutta joutui sitten tunnustamaan totuuden. Raivostuin tietysti. Suhde loppui. Satun tietyistä syistä tietämään, että ei ollut tavannut ketään näistä aikoihin eikä viestit olleet mitään seksisävytteistä edes. Mutta mies ylitti minun rajani.

Siis piti yhteyttä eksään ilman että siinä oli mitään seksisävytteistä tai muita taka-ajatuksia? Miksei eksään saisi pitää yhteyttä ystävänä? Miksi kurkit mitä toinen ihminen kirjoittaa ja kysyt kenelle hän kirjoittaa?

Vierailija
9/34 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka iso osa naisista hakee miehestä vain  taloudellista hyötyä ja dumppaa miehen vääränlaisten kenkien takia?

Pyydän että pidetään tämä ketju aiheessa eikä sotketa tähän tuota "naiset on rahan perässä" -juttua. Voit sille avata toisen ketjun, jos haluat. Tämä ketju koskee varattujen miesten mahdollista tapaa salassa viestitellä ym toisille naisille. Ap.

10/34 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tuollaisesta kuullut. Moni mies ja nainen kyllä flirttailee vieraiden ihmisten kanssa, mutta se kuuluu esim joihinkin töihin. Ja ainakin minun mieheni käyttää ulkonäköään röyhkeästi hyväkseen saadakseen parempaa/nopeampaa palvelua... 

Kyllä minäkin hymyilen takaisin kivannäköisille miehille, eikä minulla ole minkäänlaista tarkoitustakaan pettää. Tai antaa edes ymmärtää. 

Muille naisille vihjailevan viestittelyn, varsinkin tutuille/ex-panoille katsoisin todella mauttomaksi ja ala-arvoiseksi toiminnaksi.

Vierailija
11/34 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis piti yhteyttä eksään ilman että siinä oli mitään seksisävytteistä tai muita taka-ajatuksia? Miksei eksään saisi pitää yhteyttä ystävänä? Miksi kurkit mitä toinen ihminen kirjoittaa ja kysyt kenelle hän kirjoittaa?

Ei eksään vaan ex-deittiin. En kurki, vahingossa näin koska katsoin miehen suuntaan. Ongelma oli se, että mies valehteli minulle asiasta, yritti peittää ja salata ja vähätteli. Jos asiassa ei olisi ollut mitään pahaa tai salattavaa, olisi mies kertonut minulle totuuden. Yhteydenpito eksään siten että sitä ei tehdä minun seläntakana (vaan kerrotaan että saattaa joskus kysyä eksän kuulumisia tms) on minulle sen sijaan ihan ok, onhan eksä kuitenkin aikoinaan ollut hyvä tuttu.

Vierailija
12/34 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko pieni osa koska suurelle osasta miehiä sen yhdenkin naisen saaminen on työn ja tuskan takana?

Toinen juttu on sitten se että varattuna on paljon helpompaa flirttailla. Sinkkuna siinä on tosi kyseessä ja pakkeja ei voi sivuuttaa olankohautuksella. Varattuna voi aina sanoa että en mä tosissani ollut, mullahan on nainen.

Vierailija
13/34 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni tuijottelee? Varmaan kaikki miehet. Minä naisenakin tuijottelen hyvännäköisiä miehiä. Se on normaalia ja ok. 

Kuinka moni flirttailee? En tiedä. Osa miehistä ei edes osaa flirttailla. Väittäisin että moni ainakin yrittää flirttailla jos esim baaritiskin jonossa on vieressä joku hyvännäköinen nainen. En sanoisi tämän olevan kamala rikos, koska flirttailun tarkoitus ei yleensä ole johtaa mihinkään eikä se yleensä ole mitään iskemistä. 

Niin siis mäkin katselen miehiä, mutta mun hälytyskellot alkoi soimaan, kun olen tosiaan lihonut enkä ole koskaan ollut mikään kaunotar ja saman miehen kanssaan oltu yhdessä kauan ja nykyään väittää ettei näe muita naisia kuin mut eikä edes ole muka tilaisuuksia flirttailla jne. Ja korostan etten tivaa noita asioita hullunkiilto silmissä, vaan nuo on selvinnyt ihan normaalien keskustelujen kautta.

Mietin siis, että voiko oikeasti ajatella noin ja jos ei ajattele ja valehtelee, niin mitä muuta valehtelee... Ehkä mulla on vain tällä hetkellä todella heikko itsetunto, mutta olis tosiaan kiva tietää totuus. Tiedän kyllä ettei se täysin oikea totuus selviä vauvapalstan sivuilta. 😂

Vierailija
14/34 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun entinen mies jäi kiinni kun tekstaili jollekkin uudelle tuttavuudelleen kaikennäköistä. Nainen laittoi viestejä että sulla on niin iso ja tuu nussimaan musta aivot pihalle (kyllä, oikeasti). Mies oli pari kertaa käynytkin nussimassa aivot pihalle, se oli siinä se suhde. Kiinnostaisi siis tietää tekeekö moni tollaista, en ole miehiin osannut tuon jälkeen luottaa.

Vierailija
15/34 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun entinen mies jäi kiinni kun tekstaili jollekkin uudelle tuttavuudelleen kaikennäköistä. Nainen laittoi viestejä että sulla on niin iso ja tuu nussimaan musta aivot pihalle (kyllä, oikeasti). Mies oli pari kertaa käynytkin nussimassa aivot pihalle, se oli siinä se suhde. Kiinnostaisi siis tietää tekeekö moni tollaista, en ole miehiin osannut tuon jälkeen luottaa.

Tällaisen viestittelyn kautta siitä pettämisestä usein jää kiinni. Yksi ongelma on, että mistä voit luottaa että viestit olisi vain viestejä? Jos on kumppani jää kiinni viestittelystä niin väistämättä herää epäilys että viestit takana on myös pettämistä. 

Vierailija
16/34 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sen salassa tekisi niin enhän minä siitä tietäisi :D ei oo ollut kummemmin kiinnostunut muista naisista koko yhdessäolomme 25 aikana,mä kyllä katselen kauniita naisia ja miehiä mutten kyllä pettäis.exiin ei kumpikaan pidä yhteyttä

Vierailija
17/34 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kokemus on että semmonenkin mies pettää josta ei voisi uskoa. Naisia pyöriteltiin useita, "ylitöitä" riittää ja harrastuksiakin on että reissuilleen löytyy "selitys". Meni avioliittto nurin ja ne jotka eniten kärsii on lapset.

Joka tulee sanomaan minulle, että hänen miehensä ei petä niin se on sinisilmäisen naisen harhaluulo. Ja kyllä, näin minäkin luulin ennenkuin totuus paljastui. Koskaan en olisi uskonut. Ja kotona seksiä riitti.

Vierailija
18/34 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskottomuuttahan tuokin on jos tietoisesti hakee kontaktia suhteen ulkopuolelta. Mutta mitäpä millään on väliä. Jos tulee kenkää niin jälkeenpäin sitten nähdäänkin kumppani hyvänä ihmisenä.

Vierailija
19/34 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä dogistail on aika suosittu ja pidettykin pose.

Vierailija
20/34 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskottomuuttahan tuokin on jos tietoisesti hakee kontaktia suhteen ulkopuolelta. Mutta mitäpä millään on väliä. Jos tulee kenkää niin jälkeenpäin sitten nähdäänkin kumppani hyvänä ihmisenä.

Kyllä se minustakin on uskottomuutta että hakee kontaktia suhteen ulkopuolelta. Virtuaaliaikana se on vaan niin helppoa (ennen facea ja meseä ja kännyköitä jne ei mahdollisuuksia ollut niin paljon tarjolla, harva nyt mitään kirjeitä kirjoitteli vieraille naisille) ja virtuaalisuus hämärtää asiaa, sillä aina voi vedota siihen että en ole tavannut enkä ole aikeissakaan tavata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä