Exällä maailman paras pillu
Kostea, kun sai orgasmin meinasi lähteä taju, kun tiukka pillu tarrasi varteeni kiinni kouristuksen omaisesti. Hän myös ejakuloi. Ihana, kiinainen nainen, kaunis ja seksikäs.
Tyhmänä luulin, etten rakasta häntä ja otin exän vastakohdan itselleni. Hiljaisen, järkevän hissukan. Minusta puuttuu palanen.
Kommentit (48)
Nillittäjät kokeilee. Minä junttaan.
Vierailija kirjoitti:
isolla ⁰otannalla kun katsoo noita ajettua emä'ttimiä niin voidaan sanoa että sieltä nousee esiin muutama erikoinen pimpero mitkä ovat peitonneet tukkuudellaan muut ja eräs niistä oli synnyttämätön ja toinen 4 lapsen äitin vagina,jonka b rapun korkkasin ja oli sekin tiukkaa
Opette artikuloimaan selkeästi ja kirjoita oikein.
Exä oli aivan uskomaton ravistelija kun sai orgasmin. Välillä selkä oikeni ja välillä meni kippuraan niin ettei sisällä pysynyt ellei pitänyt lanteista kiinni palleja myöten pohjassa. En ole kellään muulla sellaista kokenut. Mutta tempukas ihminen oli emmekä tainneet oikein soveltua toisillemme. Aika raskasta oli henkisesti nyky elämään verrattuna. Pitää myöntää että lasti lähti kovemmin exän pilluun, mutta muuten meinasi tulla hulluksi.
Vierailija kirjoitti:
Exä oli aivan uskomaton ravistelija kun sai orgasmin. Välillä selkä oikeni ja välillä meni kippuraan niin ettei sisällä pysynyt ellei pitänyt lanteista kiinni palleja myöten pohjassa. En ole kellään muulla sellaista kokenut. Mutta tempukas ihminen oli emmekä tainneet oikein soveltua toisillemme. Aika raskasta oli henkisesti nyky elämään verrattuna. Pitää myöntää että lasti lähti kovemmin exän pilluun, mutta muuten meinasi tulla hulluksi.
Joku täällä ihmetteli, miksi käytin oman vaimon kiiman herättämisestä "pandoran lippaan" avaamista. Juuri tuon takia. En tiedä liittyykö vaativa, tempperamenttinen ja tulinen jotenkin tuollaiseen oravapilluun, mutta ainakin kuvaa myös vaimoani. Mutta minä olen nauttinut haasteista ja olin ekan orgasmin kokiessa aivan myyty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku täällä ihmetteli, miksi käytin oman vaimon kiiman herättämisestä "pandoran lippaan" avaamista. Juuri tuon takia. En tiedä liittyykö vaativa, tempperamenttinen ja tulinen jotenkin tuollaiseen oravapilluun, mutta ainakin kuvaa myös vaimoani. Mutta minä olen nauttinut haasteista ja olin ekan orgasmin kokiessa aivan myyty.
Pitää sanoa että vaikka varsinkin eksän tapa saada orgasmi oli aivan ainutlaatuinen ja sai mällin lentämään ihan uusiin sfääreihin niin aika parantaa kuten sanotaan. Neljä vuotta on mennyt ja nykyisen naiseni kanssa seksi on aina vain parempaa. Ei häntä tarvii aloillaan pitää, mutta kyllä hänestäkin huomaa kun nalli palaa. Pillu kiristyy, pitää otteessaan ja sitten koko nainen valahtaa veltoksi. Naiset joita olen pannut ovat saaneet orgasmin hyvin eri tavoin. Joku on vain tuhissut, joku potkinut pohkeeni mustelmille, yksi örisi ihan kummasti ja yhdellä oli niin iso klitoris että tunsin sen nykimisen kalun yläpuolella. Kaikkia olen kai rakastanut omalla tavallani.
Mun exällä oli naisistani kaikkein väljin pillu. Sinne olis mennyt 18 sentin kalun lisäksi sukset, tennismaila, golfbag sisältöineen pl. golfpallot ei pysynyt millään sisällä. Lisäksi sillä oli koko selkä jonkin syntymämerkin tmv. peitossa, miksi vähän into lopahti jos selkä näkyi.
Nykyinen vaimo on toista maata eli tiukka takapillu, joka lypsää kullin kaikista mehuista.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmästä päästä kärsii nyt sitten koko kroppa..
Ei vaan koko jorma.
Olet siis koittanut kaikkia maailmassa olevia pimppejä, jos voit noin väittää, että on maailman paras...