Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisipas Suomessa yhtä tyylikkäitä naisia ja miehiä kuin sarjassa Milanon naisten paratiisi!

Vierailija
03.11.2016 |

Kyllä ennen vaatteet vaan oli ihania!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan Suomessakin vielä 50-luvulla.

Vierailija
2/5 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin heti jos kaupoissa myytäisiin tuollaisia. * vink vink*  sisäänostajat! Oli muotia tai ei. Ihania nuo kellohameetkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas tykkäisin, että pitäisi olla värejä ja sellaista hehkua vaatetuksessa. Rakastan värejä, itse käytän paljon oranssia, keltaista, punaisen sävyjä, sinistä, liilaa, vihreää, ei kovin kirkkaita värejä, eikä mitään sekasotkua, vaan mietin aina mikä sopii minkäkin kanssa ja muuten mun väreihin. Ja oon tämmönen ikivanha akka, mutta musta olisi ihanaa kun vanhat mummot ja papatkin pukeutuisi värikkäästi ja siis ihan kaikki.

Vierailija
4/5 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas tykkäisin, että pitäisi olla värejä ja sellaista hehkua vaatetuksessa. Rakastan värejä, itse käytän paljon oranssia, keltaista, punaisen sävyjä, sinistä, liilaa, vihreää, ei kovin kirkkaita värejä, eikä mitään sekasotkua, vaan mietin aina mikä sopii minkäkin kanssa ja muuten mun väreihin. Ja oon tämmönen ikivanha akka, mutta musta olisi ihanaa kun vanhat mummot ja papatkin pukeutuisi värikkäästi ja siis ihan kaikki.

Oletko katsonut sitä sarjaa? Kyllä minusta ne aika värikkäiltä näyttävät. Ainakin värikkäämmiltä kuin tämän päivän vaatteet, jotka on vain harmaata, beigeä ja mustaa.

Vierailija
5/5 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa oltiin tyylikkäitä vielä tuolloin. Siisteys ja itsensä hoitaminen kuilui jokaisessa sosiaaliluokassa itsestäänselvyytenä elämään.

70-luvun vasemmistoradikalismi muutti kaiken kauneuden ihailemisen "huonoksi" ja halveksittavaksi.

Samaan aikaan lopetettiin lasten kasvattaminen.

Tässä ollaan.