Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Exällä maailman paras pillu

Vierailija
03.11.2016 |

Kostea, kun sai orgasmin meinasi lähteä taju, kun tiukka pillu tarrasi varteeni kiinni kouristuksen omaisesti. Hän myös ejakuloi. Ihana, kiinainen nainen, kaunis ja seksikäs.

Tyhmänä luulin, etten rakasta häntä ja otin exän vastakohdan itselleni. Hiljaisen, järkevän hissukan. Minusta puuttuu palanen.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että olet kokeillu kaikkia maailman pilluja.

Ei kellään riitä sellaiseen aika vaikka olisi kuolematon. Ja tarkoitan että kokeilee vain täysi-ikäisiä. Mieti mikä määrä naisia ja jatkuvasti tulee lisää.

Vierailija
22/48 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, oli siinä exässä vikansa. Ei tykännyt olla nuoltavana. Ei, vaikka olisin halunnut hänen ejakuloivat kasvoilleni. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä suku exästä tykkäsi tavallaan. Mutta hän oli sellainen vahva nainen ja mä luulin tarvitsevani jotain muuta. Tää uusi nainen tulee hyvin toimeen rahallisesti, ex tykkäsi tuhlata. Uusi on myös...no, ei jännä eikä nätti... mutta erosin vielä törpösti, joten en pääse enää millään exääni käsiksi. En kehtaa. Ap

Millä kirjaimella eksäsi nimi alkaa? Mulla on tunne että mä saatan olla eksäsi.. :D No en oikeesti, mutta kuulostaa ihan mun ja mun ex-poikaystävän tarinalta. Olin silloin"liian villi" hänelle mutta selkeesti haikailee nyt mun perään kun nykyinen muijansa on tylsä hiirulainen.

Vierailija
24/48 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

S:llä. Ap

Vierailija
25/48 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buuuuaaah.

Kupletin juoni onkin siinä että kysessä on ex.

Toinen juttu mikä pistää silmään että väität kyseessä olevan maailman parhaan pillun. Aika ronskia tekstiä tuolla kokemuksella

Vierailija
26/48 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on keguru pillu,juu

Vierailija
27/48 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jäi häiritsemään :D onko 24 ap:n eksä?

Vierailija
28/48 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt jäi häiritsemään :D onko 24 ap:n eksä?

AP:n exä oli mies.

Vierailija
29/48 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en maailman kaikkia pilluja. Mutta paras tähän astisista. Olin vain kyllästynyt sen naisen vahvuuteen ja kaikkeen. Ja nyt vasta näen millainen paketti hän oli. Ap

No turha sun on sitä enää surra. Ex:läs on nyt joku uus gunnari joka saa nauttia tiukasta ja kosteesta pillusta, vaikka olis aivan tuppimulkku ja pistenä iin päällä on se ejakulointi, se on vaan niin kiihottavaa kun nainen squirttaa (en tiedä kirjoitinko oikein). Ja kun nainen on vielä fiksukin niin en ymmärrä sua. Luovuit kaikesta, siis aivan kaikesta, kun laskit käsistäsi tuollaisen jumalattaren, joten tyydy kohtaloosi.

Vierailija
30/48 |
22.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pane sitä väkisin

Vierailija
31/48 |
25.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun naisella on todella märkä ja ihana pillu myös.en eroa koskaan.

Vierailija
32/48 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimon pillu on kyllä parreempi ku tyttöystäväni.

Vierailija
33/48 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä suku exästä tykkäsi tavallaan. Mutta hän oli sellainen vahva nainen ja mä luulin tarvitsevani jotain muuta. Tää uusi nainen tulee hyvin toimeen rahallisesti, ex tykkäsi tuhlata. Uusi on myös...no, ei jännä eikä nätti... mutta erosin vielä törpösti, joten en pääse enää millään exääni käsiksi. En kehtaa. Ap

Ei voi muuta kuin toistaa, että tyhmästä päästä kärsii koko kroppa.

P. S. Älä sitten sano nyxälle, että exä pillu oli parempi. Vrt. keskustelu "Mieheni sanoma vaivaa", jossa mies oli pettänyt ja päälle kommentoinut, että toinen nainen antaa paljon parempaa suuseksiä; vaivaa yhä tätä naista. Eli jos et siis halua menettää kaikkia tulevia nyxiäsikin.

Vierailija
34/48 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillu se on rotallakin, älä murehi.

Vierailija
35/48 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oravapillua ei unohda koskaan, kun sellaisen kohtaa. On sen puristus ja lypsäminen niin tajunnaräjäyttävää, ettei maailmassa ole parempaa nautintoa. Jos sellaisen harvinaisuuden kohtaa, niin siitä ei kannata luopua. Onkohan tuolla naisen vahvalla luonteella jotain yhteistä halukkaan oravapillun kanssa?  Omalla vaimollani on molemmat ominaisuudet. Kun joskus itsestäni aika jättää, tai vanhana ukkona seisokki katoaa, niin hymyssä mielin muistelen.

Vierailija
36/48 |
06.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvästä pil-- ei kannataisi luopua...

Vierailija
37/48 |
18.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilu majavapilluu😇😨

Vierailija
38/48 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piste iin alla!!!

Vierailija kirjoitti:

No joo. Tyhmä aloitus. Kun kirjoittelin tätä, niin tajusin, että ei se pelkästään se pillu ollut. Se paketti impulsiivisen luonteen kanssa oli loistava. Sitä paitsi exä oli kuitenkin fiksukin. Vaikkakin joskus hankala. Ja se pillu. Piste iin päällä.

Vierailija
39/48 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oravapillu on parasta nautintoa mitä mies voi kohdata. Onnen tajusin ottaa vaimokseni.

Vierailija
40/48 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtiin silleen tymästi että kaivettiin archive.orgista joku vauvalehden random-ketju.