Missä iässä seurustelit ensimmäisen kerran?
Siis oikeasti seurustelit, ala-asteen kahden päivän seurusteluita ei lasketa :)
Kommentit (53)
En tajua näitä alapeukkuja täällä. :D
Itse olin 16-vuotias ja se suhde kesti 10 vuotta.
Olin 14 ja suhde kesti 4.5 vuotta.
Reilu parikymppisenä seurustelin pari kuukautta, seuraava seurustelu olikin sitten 38 vuotiaana muutaman kuukauden, jonka jälkeen tapasin 39 vuotiaana nykyisen avomieheni (7 vuotta jatkunut).
Toivottavasti tämä antaa jotain toivoa ns ikisinkuille!
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa, että 18-vuotiaana naimisiin mennyt, ja 10 v. myöhemmin edelleen naimisissa ollut saa hirveän määrän alapeukkuja, ja 43-vuotias koskaan seurustelemaan saa ainoastaan yläpeukkuja! Ilmeisesti ikisinkkuus ja yksinäisyys on jotenkin ihailtavaa tällä palstalla.
Yhtä huono juttu kumpikin; että on heti ensimmäisen vastaantulevan ottanut, tai ettei ole ketään huolinut/löytänyt keski-ikään mennessä.
Vierailija kirjoitti:
Reilu parikymppisenä seurustelin pari kuukautta, seuraava seurustelu olikin sitten 38 vuotiaana muutaman kuukauden, jonka jälkeen tapasin 39 vuotiaana nykyisen avomieheni (7 vuotta jatkunut).
Toivottavasti tämä antaa jotain toivoa ns ikisinkuille!
Ei anna!
en ole koskaan seurustellut t:40+ mies
Ensimmäisen ja viimeisen kerran 24-vuotiaana. Tein virheratkaisun ja valitsin väärän miehen. Kadun edelleen.
23-vuotiaana. Nyt 27-vuotias ja kyseisen miehen kanssa naimisissa.
Olin 14 (poika 16-17) kun suhteemme alkoi. Kesti reilut puolitoista vuotta. Olimme toisillemme myös ensimmäiset seksikumppanit.