Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka oikeasti aikoo suunnata Kaaren Prismaan keskellä yötä joulukuussa?

Vierailija
03.11.2016 |

Iltalehti uutisoi, että Helsingin Kannelmäen Kaaren Prisma on avoinna 1.12.-24.12. ajan ympäri vuorokauden. Odotatteko jo innolla, että pääsee klo 3 yöllä tekemään jouluostoksia tms.?

Kommentit (95)

Vierailija
41/95 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en saa unta niin voisin mennäkin. Herään usein 1-3 aikoihin yöllä ja mitäs vaikka aamutakki päällä lähtisinkin shoppailemaan.

terkuin naapuritalon asukas

Vierailija
42/95 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies todennäköisesti käy. Tekee päivystysluonteista työtä ja välillä tule lähtö yöllä kohteeseen. Prismasta olisi näppärä hakea vähän evästä ja juotavaa. Vielä kun saisi mukin kahvia niin olisi täydellistä!

Itse voisin käydä viiden jälkeen aamulla kun menen aamuvuoroon jos kotona ei olekaan mitään evääksi otettavaa. Ihana olisi mennä kauppaan jossa ei ole ruuhkaa.

Tuollaisilla ostoksilla ei todellakaan kateta aukiolosta tulevia kustannuksia.

Olen vuorotyöläinen, eikä ikinä ole tullut tarvetta mennä kauppaan keskellä yötä. Olen joko nukkumassa tai töissä.

Tänään vapaapäivä ja kävin Prismassa klo 8.30. Ihanan rauhallista oli.

No sehän ei ole mun ongelma ettei kateta, nämä oli esimerkkejä miksi minun perheeni vois käydä yöllä kaupassa. Itselläni ei ole arkivapaita, en tee yövuoroja tai viikonloppuja. Aamuvuoro alkaa kuudelta, iltavuoro ysiltä aamulla. Muita vuoroja en tee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/95 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kanarian koneesta suoraan yöllä Prismaan 😆😆😆😆 jo on huvit.

(Tolle Jumbo-kommentoijalle)

Onhan se kiva, jos reissun jälkeen on aamulla jotain muutakin jääkaapissa kuin valo.

Vierailija
44/95 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöllä kauppa tahkoaa rajua persnettoa. Ja päivällä kävijät maksavat sen kohonneina hintoina.

Vierailija
45/95 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksihän juuri Kannelmäen Prisma? Luulisi ettei siellä riitä asiakkaita niin paljon.

Vierailija
46/95 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokunenn kirjoitti:

No voishan sitä kerran käydäkki? Tekis varmaan aikam onelle hyvää saada vähän vaihtelua elämään ja samoihin rutiineihin.

Sinä sen sanoit. Tekee mielelle eetvarttia, kun muuttaa, edes vähän, perusarkeaan.

Vierailija
47/95 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se kiva, jos reissun jälkeen on aamulla jotain muutakin jääkaapissa kuin valo.

Kentällä on Alepa 24/7. Onko noita matkailijoita paljonkin näin päiväsaikaan Jumbossa?

Vierailija
48/95 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin keskustan s-marketissa ainakin riittää väkeä puolenyön aikaan.

Vierailija
49/95 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaaaa ei eläkeläisiä tukkimassa käytäviä eikä lapsiperheitä huutavien räkänokkien kanssa kinaamassa. Kiitos Prisma!

Vierailija
50/95 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, mitä ihmeellistä siinä on? Itse olen käynyt lentokentän Alepassa monet kerrat reissusta tultuani, myös yöllä. Ei niinkään huviksi, vaan ihan saadakseni kotiin tyhjään jääkaappiin ruokaa.

Vierailija
51/95 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa porukastahan taitaa vituttaa ihan tosissaan kun yhteiskunta toimii 24/7!

Hyvä. Hajotkaa harmiinne, pällit.

Itkekää ja haikailkaa wanhoja aikoja ja yhtenäiskulttuuria takaisin.

Vierailija
52/95 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Prisma!!

Vierailija
53/95 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No just. Siellä kentällä ei tosiaan liiku ketään muuta kuin kaltaisiasi kanarianmatkaajia. Sä et ilmeisesti ole hoksannut että siellä on aika pirusti porukkaa töissä joiden työaika ei ole 08.00-16.00.

Ja miksei sitä voisi Prisman kautta mennä kotiin reissustakin, harvempi jättää pariksi viikoksi eväät kotiin happanemaan.

Vierailija
54/95 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Hieno juttu! En ollut aikaisemmin kuullut tästä. Kiva, aion tehdä kaikki ostokset joulukuussa yöllä sitten tuolla. Iltavuoro loppuu 22-23 yleensä.

Olen kaivannut Amerikkalaistyylisiä 24/7 auki olevia paikkoja.

Vierailija
55/95 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mitä ihmeellistä siinä on? Itse olen käynyt lentokentän Alepassa monet kerrat reissusta tultuani, myös yöllä. Ei niinkään huviksi, vaan ihan saadakseni kotiin tyhjään jääkaappiin ruokaa.

Ja minä töistä tullessani ja muutaman kerran mennessäkin.

Vierailija
56/95 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy kaaressa muutenkaan, jumbo paljon parempi.

Vierailija
57/95 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No just. Siellä kentällä ei tosiaan liiku ketään muuta kuin kaltaisiasi kanarianmatkaajia. Sä et ilmeisesti ole hoksannut että siellä on aika pirusti porukkaa töissä joiden työaika ei ole 08.00-16.00.

Ja miksei sitä voisi Prisman kautta mennä kotiin reissustakin, harvempi jättää pariksi viikoksi eväät kotiin happanemaan.

Ja sun työaika on? Yötyöläinen ei lähde 12 tunnin työvuoron jälkeen Prismaan aikaa tappamaan niinkuin sun kaltaisesi.

Ja Kanariallakin on kaupat öisin kiinni.

Vierailija
58/95 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kentällä on Alepa 24/7. Onko noita matkailijoita paljonkin näin päiväsaikaan Jumbossa?

Paha mennä sanomaan kun ei jengillä lue otsassa että "lennolta tulossa", toisaalta päivällä kaikki muutkin kaupat on auki joten ehkä reissusta tulijat asioi vasta siellä omassa lähikaupassaan jos ei ole pakko saada heti jotain syötävää/juotavaa.

Vierailija
59/95 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi vartija tälläkin hetkellä enää ( kun kallista). Ja sen aika menee tissiliivirunkkailijoiden häätämiseen. Nää runkkuramit kun uskaltaa liikkua illanhämärässä että pääsee ruikkailemaan aluspöksyosastoille.

Ei muuta kun alusvaateostoksille Prismaan, on asiakasomistajapäiviä usein jostain syystä....

Himmennetäänkö teillä kaupassa illalla valot, vai miten ihmeessä vuorokaudenaika vaikuttaa alusvaateosaston hämäryyteen??? Meillä ainakin on ihan normaali valaistus päällä aina, kun kauppa on auki.

Vierailija
60/95 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä valitusta uusista aukioloajoista. Kaupan alalla on niin hyvät lisät yössä, että luulisi vapaaehtoisia löytyä töihin. Toisaalta miksi ollaan hakeuduttu kaupan alan töihin, jos ei haluta tehdä töitä muulloinkin, kun 8-16.

Kaupat testaa nyt mihin aikaa kannattaa olla auki ja eikä kauppoja aleta pitää auki jos todetaan, ettei kannata (paitsi Forumin Alepa on auki iltaisin olemattomille asiakkaille). En näe nyt tässä kauheasti painetta nostaa hintoja pitkällä aika välillä.

Minä en ole menossa kauppaan yöllä, mutta saatan eksyä kauppaan jo aamu kuudelta. Odotan innolla milloin lauantaisinkin kaupat olisivat auki vähintään yhdeksään ( Kyllä, yritin vierailla Ikeassa lauantaina kahdeksan jälkeen).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan