Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko rahaa ensimmäisiin treffeihin normaalisti laitetaan?

Vierailija
03.11.2016 |

Otsikossa kaikki.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussilippu, pari kahvikupillista. Kuusi euroa kulunee. Paitsi jos poljet tai kävelet paikalle, ettekä mene kahville. Ihan itsestäsi riippuu.

Vierailija
2/7 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0-10 euroa. Itse tarjosin miehelle teetä ja croissantin. Sitä edeltävillä treffeillä mies (siis eri mies) tarjosi minulle kävelyn päätteeksi kahvin (2 e?). Sitä edeltävillä treffattiin pubissa ja kumpikin maksoi omat juomansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko ensitapaamista maksullisen seuralaisen kanssa? Kai se seuralainen osaa hintansa sanoa.

Jos kyseessä on ihan epäkaupallinen tapaaminen, treffien ei tarvitse maksaa mitään.

Vierailija
4/7 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, tai poika, ikää oli silloin 21 v, haki minut kotoa autollaan. Ajettiin ilta kaupungilla, välillä oltiin parkissa ja muutaman tunnin kuluttua hän vei minut kotiin. Bensaa meni muutama litra, mutta varmaan olisi mennyt ilman minuakin. Rahana en osaa arvioida. Ilmeisesti kannatti, koska halusi nähdä uudelleen.

Vierailija
5/7 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ihan miten treffaajilla on varaa ja halua rahaa käyttää. Mulla on ollut ensitreffejä väliltä 0-400 e, ja puoliksi on maksettu. Kaipa aika yleinen treffikaava on kahvi, bisse tai illallinen, ja treffit maksavat jotain 20-200 euron väliltä.

Vierailija
6/7 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta sanosin noin tavanomaisen ravintola-aterian verran + hieman ektraa, niin voi syömisen jälkeen vielä mennä jonnekin...  Mutta toisaalta hyvät treffit voivat sisältää ehdottomasti muutakin kuin syömistä tai juomista. 

Vierailija
7/7 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt kahdesti ensitreffeillä. Toisen kanssa kahvilla, hän maksoi omansa ja mä omani. Olisin voinut maksaa molempien mutta mies halusi noin.

Ei nähty enää toista kertaa. Mies oli muutenkin outo, outua oli myös se ettei itse halunnut maksaa tai antanut minun maksaa toiselle tyyliin kahden euron kahvia, ei otettu edes mitään kahvin seuraksi.

Nykyisen aviomiehen kanssa käytiin syömässä enkä tiedä paljon maksoi, mies taisi maksaa.

Toivottavasti ei tarvii enää ikinä mennä ensitreffeille :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi