MEET THE ANTI-TAMPON ‘MENINIST’ THAT SAYS WOMEN SHOULD “JUST HOLD THEIR BLADDERS”
http://www.warpedspeed.com/g/meet-the-anti-tampon-meninist/2/?ipp=3&utm…
Kuinka näin tyhmiä ihmisiä voi olla?
Ryan wrote how women who want tax-free tampons should just “hold their bladders” and that if they “are going to bleed then they should wait until they get to the toilet.”
The interviewer then clarified the shocking fact that periods actually don’t come from the bladder to which Ryan responded, “Sorry, what?”
Kommentit (21)
Vahvat mielipiteet on aina parhaita, perustuu ne sitten tippaakaan faktoihin tai ei! :D :D :D
Mahtavaa. Pitääkin opetella vaan pitelemään rakkoani kuukautisten aikana, etten valu ympäriinsä ;D
Ajattelikohan Ryan, että naisilla on kaksi rakkoa? Jos olisi vain yksi, miten sitä käytettäisiin kahden eri nesteen säilömiseen?
Vielä mielenkiintoisempaa kuin se, mitä nämä neropatit eivät tiedä, on se, mitä he luulevat tietävänsä.
No en mä sitten myöskään käsitä mitä hauskaa on jälkeen jääneen ihmisen kiusaamisessa koko internetin voimin. Nyt siis on OK nauraa vammaiselle?
Vierailija kirjoitti:
No en mä sitten myöskään käsitä mitä hauskaa on jälkeen jääneen ihmisen kiusaamisessa koko internetin voimin. Nyt siis on OK nauraa vammaiselle?
Tuskin se on vammainen, vain tyhmä. Ei taida Yhdysvalloissa olla paljon terveystiedon tunteja.
Ap
On suomalaismiehissäkin näitä jotka luulee että naisilla tulee pissa ja menkat samasta rööristä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin se on vammainen, vain tyhmä. Ei taida Yhdysvalloissa olla paljon terveystiedon tunteja.
Ap
Eli tyhmää/hidasta ihmistä saa pilkata koko internetin laajuudessa. Ollaan näemmä edelleen peruskoulussa me fiksummatkin.
Maailmassa on muuten paljon (nuoria) miehiä, jotka luulevat että kuukautisvuotoa voi kontrolloida. Käykääpä vaikka ylilaudalla, riemurasiassa ja 9gagissa lukemassa kommentteja.
Veikkaan, että Ryankaan ei lue kirjoja (tai edes muropaketin kylkeä), koska on siihen liian älykäs.
Nauratti tää ilmaisu "shocking fact".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApEli tyhmää/hidasta ihmistä saa pilkata koko internetin laajuudessa. Ollaan näemmä edelleen peruskoulussa me fiksummatkin.
Ei tietämättömyys tai tyhmyys ole paha, mutta tiedon hylkääminen kertoo jonkinlaisesta asenneongelmasta. Tyhmäkin tajuaa, jos rautalangasta oikein kovasti vääntää. Tässä nyt ei kyllä ollut mitään vääntämistä edes.
Minustakin on aika shokeeraavaa, että jopa Suomessa jotkut miehet eivät tiedä,että pissa ei tule siitä reiästä johon nussitaan. Ihan outoa.
Ryan paljasti, että se ei oo koskaan päässy tutkimaan naisen anatomiaa.
Vastustaa siis oikeasti tamponeja? Miksi ihmeessä?
Ryan ei selvästikään ole vieraillut huvialueella. Eikä ollut hereillä biologiantunnilla.
Vierailija kirjoitti:
Minustakin on aika shokeeraavaa, että jopa Suomessa jotkut miehet eivät tiedä,että pissa ei tule siitä reiästä johon nussitaan. Ihan outoa.
Ja yleensäkin kuinka moni mies on aivan ulalla esim. kaikesta lisääntymiseen liittyvästä. Mistä kuukautiset johtuvat, mitä sieltä "pissireiästä" poistuu, mikä on ovulaatio, munasarja, munasolu, koska voi raskautua ja miksi varmoihin päiviin ei voi luottaa, mitä tapahtuu mun munasolu hedelmöittyy yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja yleensäkin kuinka moni mies on aivan ulalla esim. kaikesta lisääntymiseen liittyvästä. Mistä kuukautiset johtuvat, mitä sieltä "pissireiästä" poistuu, mikä on ovulaatio, munasarja, munasolu, koska voi raskautua ja miksi varmoihin päiviin ei voi luottaa, mitä tapahtuu mun munasolu hedelmöittyy yms.
*kun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko lopettaa tampioiden kanssa parittelu?
Vierailija kirjoitti:
http://www.warpedspeed.com/g/meet-the-anti-tampon-meninist/2/?ipp=3&utm…
Kuinka näin tyhmiä ihmisiä voi olla?
Ryan wrote how women who want tax-free tampons should just “hold their bladders” and that if they “are going to bleed then they should wait until they get to the toilet.”
The interviewer then clarified the shocking fact that periods actually don’t come from the bladder to which Ryan responded, “Sorry, what?”
Julkiset koulut ovat monissa maissa surkeita.Jollain 20v. brittinaisella ei ollut mitään käsitystä oman maansa väkiluvusta.
No Ryan ei tiedä, mikä kolo siellä naisessa on eikä mitä sillä tehdään.