Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

normaalipainon sisällä laihduttamien

mammuli 84
03.11.2016 |

argh kun on vaikeaa!! mutta palkitsevaa!! alkumitat siis 69 kg 173 cm ja nyt 67 kg, kahdessa viikossa lähtenyt tuo 2 kiloa..eikä kyseessä siis mikään dieetti vaan elämäntapamuutos..haluan takaisin aikaisempiin mittoihini eli 65:een kiloon..olen myös aloittanut vuoden jälkeen urheilun, ihanaa kun on lisää energiaa. muita normaalipainon sisällä laihduttavia? mukavaa aurinkoista talvipäivää kaikille <3

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! Pituus 168 ja alkupaino 58 kiloa. Punnitsen itseni vasta lauantaina, joten en tiedä onko jotain lähtenyt. Ja aloitin vasta tällä viikolla, joten tuloksia ei oikein vielä ole. Varsinaista tavoitetta ei ole, mutta 53 kiloa olisi kiva nähdä.

Vierailija
2/4 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Tuo vaatii ihan hirveää itsekuria, sillä muutokset ovat niin pieniä ja hitaita.

Itse en saa edes vaatekokoa pienemmäksi itseäni, mutta silti pidän mieluummin "hoikemman hyvän olon painoni". Keväällä kevensin 67-> 62kg ja pari kuukautta siihen meni treeniä ja ruokavalion tarkkailua. Nyt olenkin sitten raskaana, että suunta on taas ylöspäin 😂

/N178cm/65kg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hui, ompas sulla kovat tavoitteet, minkä ikäinen olet? mä en sais syödä kun ilmaa jos painaisin noin vähän :) zemppiä sulle, mitä syöt päivän aikana?

Vierailija
4/4 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä! Tuo vaatii ihan hirveää itsekuria, sillä muutokset ovat niin pieniä ja hitaita.

Itse en saa edes vaatekokoa pienemmäksi itseäni, mutta silti pidän mieluummin "hoikemman hyvän olon painoni". Keväällä kevensin 67-> 62kg ja pari kuukautta siihen meni treeniä ja ruokavalion tarkkailua. Nyt olenkin sitten raskaana, että suunta on taas ylöspäin 😂

/N178cm/65kg

moikka! no nyt vaan keskityty syömään normaalista ja nauttimaan raskaudesta, mutta ei kannata heittää ihan överiksi, koska raskauskiloja on varmaan toosi vaikea tiputella!! ihanaa raskausaikaa sinulle! :)