Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa! Etsin teoriaa kuluttajatyypeistä

Vierailija
03.11.2016 |

Olen siis yrittänyt googlata, mutta en ole löytänyt.
Kyseessä on teoria, jossa kuluttajia jaotellaan erilaisiksi tyypeiksi sen mukaan, kuinka nopesti he omaksuvat ja ottavat käyttöön uusia kulutustavaroita tai -tapoja.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

RISC Monitor oli sitä 90-luvulla....

Vierailija
2/7 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli yhdessä joukossa on sellaiset, jotka ottavat jonkun uutuuden heti käyttöön, toisessa taas sellaiset, joilla menee vuosia, ennen kuin uusi innovaatio päätyy heidän käyttöönsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos unohtaisit tuollaisen pseudotieteellisen paskan?

Vierailija
4/7 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa Arvoa tuottava asiakaskokemus tai mene tänne

http://docplayer.fi/7212917-Arvoa-tuottava-asiointikokemus.html

ja siellä Villbergin artikkeli

Vierailija
5/7 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos unohtaisit tuollaisen pseudotieteellisen paskan?

Kylläpäs sitä nyt ollaan asiantuntevia teoriasta, jota ei itse olla edes luettu..

Vai pitikö vain päästä käyttämään juuri opittua hienoa sanaa?:)

Vierailija
6/7 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googlaa Arvoa tuottava asiakaskokemus tai mene tänne

http://docplayer.fi/7212917-Arvoa-tuottava-asiointikokemus.html

ja siellä Villbergin artikkeli

Muistaakseni tuo teoria on ihan wikipediassakin, jos vain tietää oikeat hakusanat. Tuolta linkin takaa en löytänyt mitään:( ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos av, mutta löysin lopulta itse:

https://fi.wikipedia.org/wiki/Innovaatio#Innovaatioiden_omaksujat

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan