MIEHET! Kertokaapa totuus. "En nyt vaan laukee kun oon niin kiihottunut" Just joo?
Mulla on jo kaksi kertaa käynyt kahden eri miehen kanssa niin, että eivät ole seksin aikana lauenneet ja sitten ovat sopertaneet, että ovat "liian kiihottuneita" tai jotain tällaista. Siis häh? Itse oon ottanut ton päinvastoin epäonnistumisena ja jotenkin sillain, että en riitä kun en saa heitä edes saamaan.
Eli mikä juttu toi tollanen on?
Kommentit (52)
Koita olla jatkossa jakamatta vittua joka jannulle. Pelkäävät varmaankin saavansa jonkun eksoottisen tuliaisen ja tämä ymmärrys tulee kesken nainnin.
Minulle käy joskus niin, että kun tuntuu todella hyvältä ja meinaan tulla aivan liian aikaisin ja sitten pidättelen sitä kaikin voimin, en sen jälkeen enää tulekaan. Kai saman voisi myös lyhyesti sanoa, että olen liian kiihottunut. Varsinkin jos uusi kumppani, eikä tarkemmin halua alkaa selittämään.
Minulla on pari kertaa kovan kiihottuneisuuden myötä napsahtanut päälle jonkinlainen priapismi joka ei edes nussimalla lähtenyt pois. Kummallakin kerralla vastapuolena ollut erittäin nätti ja kiihottava nainen, toinen oli ihan innoissaan kun "vihdoinkin mies joka jaksaa vaikka kuinka paljon" ja toinen oli juuri kaltaisesi eli syytti itseänsä kun mieheltä ei lasti lentänyt.
tappi niin puuduksissa kaikesta etukäteishinkkauksesta johtuen ettei enää onnistu...
Onko sun "paikkoja" koskaan sanottu tiukaksi? Mulle on sanottu useaan otteeseen. Nämä samat miehet ovat kertoneet kuinka "löysien" naisten kanssa on vaikeaa joskus tulla. Mietin et saatat olla vähän löysähkö. Osaatko hallita lantionpohjan lihaksia?
Vierailija kirjoitti:
Koita olla jatkossa jakamatta vittua joka jannulle. Pelkäävät varmaankin saavansa jonkun eksoottisen tuliaisen ja tämä ymmärrys tulee kesken nainnin.
Ja tämän joka jannulle minä vittuani jakelen -päätelmän teit mistä? No mutta kiitos kuitenkin älykkäästä ja arvokkaasta neuvostasi, mä todella KOITAN nyt olla jakelematta alapäätäni, vaikka tosi vaikeaa se tulee olemaan. Kun se vittu vaan lentelee päin miehiä enkä mahda sille mitään!
Hitto, että ärsyttää tällaiset kommentoijat. Ihan kuin jotain roskaa muuten suht ok-ketjun keskellä.
AP
Mun miehelle on kaikkien näiden n. 25 v:n aikana käynyt noin muutaman kerran, ihan ilman erityistä syytä. Viime kerrasta joitakin kuukausia, silloin mies sanoi, että oli "liian" kiihottunut, ihan siinä rajalla pitkään, mutta ei vaan tullut. Meillä ei ainakaan siis ole kiinni jännittämisestä. Mulla on itsellä myös käynyt joskus noin, yleensä siis tulen aina ja monta kertaa ja helposti. Joskus on ihan mieletön kiihotus päällä, mutta se raja ei vaan ylity. Ei varmasti ole syy sinussa, eikä miehessäkään. Sellaista vaan sattuu, eikä sitä kannata murehtia, normaalia elämää!
Vaikea sanoa, kun ei ole tuollaisia ongelmia ollut. Kuvitella voisin, että jos en olisi naisesta kiinnostunut, että silloin näin voisi käydä. Onneksi en sellaisia naisia ole sänkyyn vienyt.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Onko sun "paikkoja" koskaan sanottu tiukaksi? Mulle on sanottu useaan otteeseen. Nämä samat miehet ovat kertoneet kuinka "löysien" naisten kanssa on vaikeaa joskus tulla. Mietin et saatat olla vähän löysähkö. Osaatko hallita lantionpohjan lihaksia?
Kyllä se ongelma enneminkin on, että olen liian kireä ja kuiva. Ja mulla on emätin jotenkin vino, en tiedä miten tollainen vaikuttaa sitten miehen tuntemuksiin. Mutta löysäksi ei ole sanottu (vaikka tuskin sitä nyt päin naamaa sanoisivatkaan) enkä itsekään tunne olevani löysä vaan ehkä päinvastoin, hirveä kitkantunne joskus seksissä ja tuntuu, että olen "ihan täynnä" yhdynnässä.
AP
Vierailija kirjoitti:
Mun miehelle on kaikkien näiden n. 25 v:n aikana käynyt noin muutaman kerran, ihan ilman erityistä syytä. Viime kerrasta joitakin kuukausia, silloin mies sanoi, että oli "liian" kiihottunut, ihan siinä rajalla pitkään, mutta ei vaan tullut. Meillä ei ainakaan siis ole kiinni jännittämisestä. Mulla on itsellä myös käynyt joskus noin, yleensä siis tulen aina ja monta kertaa ja helposti. Joskus on ihan mieletön kiihotus päällä, mutta se raja ei vaan ylity. Ei varmasti ole syy sinussa, eikä miehessäkään. Sellaista vaan sattuu, eikä sitä kannata murehtia, normaalia elämää!
Kiitos! Ihan paras kommentti ja jotain tällaista toivoinkin! Elämäähän tämä vaan on, mutta kysyä täytyi silti. Että jos se onkin minussa ja voisin tehdä jotain jatkossa toisin.
AP
Vierailija kirjoitti:
192cmMies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on päinvastaisia kokemuksia, miehet ei lopeta ennen kun nainen on lauennut enkä yhtään ihmettele että monet naiset teeskentelevät. Minä en teeskentele vaan heitän sellaisen miehen ovesta ulos.
Kehitysvammainen yrittämässä heittää miestä pihalle koska pani häntä liian pitkään. Olisi siinä näkemistä. Onko sulla kaikki ihan kunnossa pääkopassa?
Mistä oletat että olisin kehitysvammainen? Vai etkö muuta haukkumasanaa keksinyt?
Edelleen, olisi siinä näkemistä kun yrität "heittää" isoa miestä pihalle ja kun ei sinua tottele niin soitat poliisille että mies rakasteli sinua liian pitkään eikä lauennut.
Ihan sinun viestien perusteella päättelin, että sinulla voisi olla jonkun sortin kehitys/aikuistumishäiriö.
Erektiohäiriö on se kun ei seiso. Arvaan, että noita miehiä on jännittänyt vaan liikaa.