Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halu laskea sisään

Vierailija
02.11.2016 |

Olen nuorehkonainen ja sinkkuna elelen, seksielämäni on säännöllisen epäsäännöllistä. Mistä johtuu, että useat miehet, erityisesti komeat ja hyvin varustetut, haluavat laskea sisään paljaalla.
Onko se joku merkintäriitti?

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon miettinyt samaa, tosin parisuhteessa (aika alkutekijöissään vielä) ja kondomi ehkäisynä. Vauvakuume? Juu ei silti lasketa sisään :D

Varmaan tarkoitat että kumiin ja se on sisässä mutta ei ilman kumia? Aika varovaista jos ei uskalla sisään laskea kumin kanssa.

Mä tapailin joskus miestä, joka ei uskaltanut edes kumin kanssa "laskea sisään". Siis veti pippelinsä pois ennen tulemista ja laski siihen kumiin. Jotenkin outoa.

Vierailija
42/58 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma, miehet tulee aina sisälle ja niin mäkin haluan.

Siinä on jotain todella alkukantaisen kiihottavaa, kun mies seksin lopussa pistää mut selälleen, litistää alleen niin etten pääse liikkumaan, pitää käsiänikin paikallaan ja rynkyttää siemenet voimalla syvälle sisuksiini.

Enkä mä voi kuin "antautua" fyysisesti vahvemman alle, "astuttavaksi".

Biologista tuo kai on, niin eläimellisen KIIHOTTAVAA. Ah.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä kiihottavaa, kun mies tulee sisään... Kun huomaa, että mieheltä on tulossa sitä oikein puristaa lihaksillaan pillun tiukaksi ja usein käsilläni painan miestä takapuolesta lähemmäksi itseäni, ettei hänelle jää muuta mahdollisuutta kuin tulla syvälle sisääni. Parasta on myös jos saan miehen voihkimaan tuolla toiminnalla, tulen itse ihan heti perään <3 nautin myös siitä, jos mies juurikin painaa minut sänkyä vasten, pitelee minua paikallaan ja runttaa sperman sisääni lähes väkisin. Ihanaa! Naisena rakastan sitä kun mies ottaa ohjat ja tekee mitä haluaa.

Vierailija
44/58 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä minäkin olen sitä mieltä astuttus on ainoa asia johon tasaarvoa ei saa sotkea. Minut pitää miehen ottaa ja panna kuin olisi vain omaa haluaan tyydyttämässä ja lopuksi spermat sisään, eikä mihinkään mahan päälle. Silloin minä tunnen olevani NAINEN.

Jälkisiivouskin on vain nautinto kun on kerran kunnolla astutettu.

Tuntuu se miehillekkin mieleistä olevan, kukaan ei ole vielä vetäytynyt H-hetkellä. Jälkihellintäkin on heille kelvannut.

Tämä tietysti edellyttää että asiat ovat niin kunnossa, että jos ei ollut tarkoitus tulla tiineeksi, niin sitten on ehkäisy käytössä.

N34

Vierailija
45/58 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama homma, miehet tulee aina sisälle ja niin mäkin haluan.

Siinä on jotain todella alkukantaisen kiihottavaa, kun mies seksin lopussa pistää mut selälleen, litistää alleen niin etten pääse liikkumaan, pitää käsiänikin paikallaan ja rynkyttää siemenet voimalla syvälle sisuksiini.

Enkä mä voi kuin "antautua" fyysisesti vahvemman alle, "astuttavaksi".

Biologista tuo kai on, niin eläimellisen KIIHOTTAVAA. Ah.

Tämä siinä seksissä onkin kiihottavinta. Heittää vaan aivot narikkaan, ja antaa eläimellisille himoille valta.

Vierailija
46/58 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin kun naiset kertovat miten he haluavat siemenet sisäänsä, kiihottaa todella paljon.

Vierailija
47/58 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se helppoa miehillä.Ei huolen häivää ehkäisystä,isäksi tulemisestä tai hiv:stä.Tuntuu vaan niin hyvälle,just sillä hetkellä,et kyllähä täs voi elatusmaksuja maksella seuraavat 18 vuotta,ja tavata lasta kerran kuussa..

Eihän järkevä itsestään huolehtiva nainen anna puolituttujen ruikkia sisuksiin..

Vierailija
48/58 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkään kommentti ei nyt vastaa aloitukseen, mutta naisena kiihotun ihan hillittömästi siitä, kun mies ottaa esiin kovettuneen ja panovalmiin kalunsa. Minussa vain herää nimenomaan se alkukantainen tunne levittää reidet ja saada tuo limaa ulos puskeva terskanpää varsineen, juurta myöden kuumaan, limaiseen ja tiukkaan kiimapilluuni. Haluan olla objekti, siitettävä, spermattava ja mieluiten erittäin kovalla voimalla. Tunnen olevani täydellinen vasta miehen siemenet syvällä pillussani.

Vierailija
49/58 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko kookkaan varustukseni syytä vai mikä, mutta itsellä olla nuoresta asti pakottava tarve saada työntään kaluni sisään viimeistä milliä myöten ja laueta pillun perälle.  Tulee  aina jostain liskoaivoista käsky toimia ja puskea voimalla orgasmin lähetessä liki muristen perille asti laukeamaan. Mikään muu laukeaminen ei ollut siellä päinkään.  Tästä syytä pariuduin jo nuorena ja vaimo on nauttinut. Tuli joskus morkkis naimisen jälkeen ja kysyttyä vaimolta, oliko kaluni liian raju. Joskus, varsinkin nuorempana innokkaana sonnina  vaimon pillun nirhaumia paranneltiin naimisen jälkeen. Mutta vaimo ei ole koskaan valittanut. Pitänyt kuulemma tuntuakin jossain.  Nytkin tätä kirjoittaessa tuli hyviä muistoja ja alkoi  tehdä mieli kunnon köyrintää ja siemenenlaskua pillun perille. Elämän suola. 

Ikinä en ole pelännyt seurauksia. Oli nuorena jo selvää kaveripiirissäkin, että jos palaa kiinni, niin oma lapsi kasvatetaan itse. Tuli naitua pitkään riskillä, ensin paljaalla ja loput kummilla. Lapsi tuli hankittua niin monta kuin vaimo haluasi ja yksi ylläri. 

Vierailija
50/58 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

844

Vierailija
51/58 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muija kesken panemisen sanoo että loput sit suuhun no pakkohan sitä kun kello kilkattaa on työntää kullin suuhun ja ruutata sinne.kuuluu vaan että uhmm uhmm uuuhmmmm ja sit vielä omituista että saa loput niellä

Vierailija
52/58 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen laukeaminen paljaalla sisään saa useimmiten minutkin tulemaan. Pimpsassa se toimii aina, ei kakkosessa. N36

Vierailija
53/58 |
03.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuisi tuohon ikinä. Mikä niitä miehiä vaivaa, kun eivät yhtään ajattele mahdollisia seurauksia? Vai ovatko tottuneet siihen, että nainen automaattisesti heidän mielestään syö pillereitä? Kyllä on maailma ääliöitä täynnä.

Vierailija
54/58 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailen sinkkunaista jolla ei ole ehkäisyä.  Minulle sopii että lasken karvoille tai jos meinaa myöhästyä niin lakanalle. Jokus kun akti alkaa tullla huippuunsa olen kysynyt, päästäkö sisälle tehdään vauva. Jokakerta nainen muuttuu kiihkeenmäksi ja pillu alkaa supistelemaan ja vastaa, päästä sisälle. Lähärissä tarvii vain olla käsien ja polvien varassa ja pillu lypsää kalua. Lopuksi muutama lopputyöntö ja  laukeaminen. Yleensä tulee pyyntö, jatka vielä ja minä jatkan...

Vierailija
55/58 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä naisena annan laueta paljaalla sisään. Jos kerran on päättynyt siihen että kumia ei tarvitse, niin miksei siitä itsekkin nauttisi loppuun asti. Raskauden ehkäisy hoidossa pillereiden kanssa..

Vierailija
56/58 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaapa joku muu eläin kuin ihminen, joka pyrkii laskemaan siemenensä muualle kuin kohtuun.

Vierailija
57/58 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä naisena annan laueta paljaalla sisään. Jos kerran on päättynyt siihen että kumia ei tarvitse, niin miksei siitä itsekkin nauttisi loppuun asti. Raskauden ehkäisy hoidossa pillereiden kanssa..

Oikeaa asennetta. Jos tauti on tullakseen, se tarttuu jo kiimatipoista ja suihinotosta. Tällaisia naisia kaipaisin enemmän

M 26

Vierailija
58/58 |
04.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on "ohjelmoitu" miehen aivoihin. Orgasmin alkaessa työntää automaattisesti kalun niin syvään kuin pystyy ja antaa siemenien purkautua. Muutamia rajuja työntöjä ehkä myös. 

Oma touhuni tuntuu välillä siltä, että yritän lähettää miljoona torpedoa suoraan kohtuun, ja että lähes välittömästi osuu ja uppoaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän