Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halu laskea sisään

Vierailija
02.11.2016 |

Olen nuorehkonainen ja sinkkuna elelen, seksielämäni on säännöllisen epäsäännöllistä. Mistä johtuu, että useat miehet, erityisesti komeat ja hyvin varustetut, haluavat laskea sisään paljaalla.
Onko se joku merkintäriitti?

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai se tuntuu hyvältä ja on kiihottavaa.

Vierailija
2/58 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettinyt samaa, tosin parisuhteessa (aika alkutekijöissään vielä) ja kondomi ehkäisynä. Vauvakuume? Juu ei silti lasketa sisään :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on kamalan kiihottavaa. Mulla on jonkinlainen sisääntulemisfetissi, mutta harmikseni se ei ole ajankohtaista, kun en ole parisuhteessa. Ajatus, että mies tulisi sisälleni tuo fiiliksen, että olen antautunut miehelle ja että ollaan tosissaan liikkeellä - seksistä voi aina tulla raskaaksi. Ei ole sen kiihottavampaa kuin sisään tuleminen yhdistettynä lauseeseen "otan vastuun".

Vierailija
4/58 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että saa naisen huutamaan nautinnosta, kun iso kyrpä venyttää naisen paikat aivan äärimilleen, ja lopuksi saa työntää itsensä niin syvälle kuin pääsee ja purkautua voimalla . Joku alkukantainen "naaras kuuluu siittää" vaisto siinä varmaan piilee. Seksi myös tuntuu ylivoimasesti tyydyttävimmältä, kun saa laueta syvälle emättimeen. Aivan älyttömän kiihottavaa kun nainen huutaa minkä voihkeeltaan pystyy: tule mun sisälle!..

Vierailija
5/58 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toihan on kamalan kiihottavaa. Mulla on jonkinlainen sisääntulemisfetissi, mutta harmikseni se ei ole ajankohtaista, kun en ole parisuhteessa. Ajatus, että mies tulisi sisälleni tuo fiiliksen, että olen antautunut miehelle ja että ollaan tosissaan liikkeellä - seksistä voi aina tulla raskaaksi. Ei ole sen kiihottavampaa kuin sisään tuleminen yhdistettynä lauseeseen "otan vastuun".

Miehenä voin sanoa että todella kiihottavaa!

Olen nuorempana pannut jokusta yhden yön hoitoa paljaalla ja oikeestaan aina olen tullut sisään. Parina kertana olen herrasmiehenä kysynyt saako laueta sisään. Mikään ei ole kiihottavampaa kuin vastaus: "Anna tulla vain"

Ei kauaa voi sen jälkeen pidätellä.

Vierailija
6/58 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfa päästää aina sisään

Vierailija
7/58 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon miettinyt samaa, tosin parisuhteessa (aika alkutekijöissään vielä) ja kondomi ehkäisynä. Vauvakuume? Juu ei silti lasketa sisään :D

Varmaan tarkoitat että kumiin ja se on sisässä mutta ei ilman kumia? Aika varovaista jos ei uskalla sisään laskea kumin kanssa.

Vierailija
8/58 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuossa olis ainakin yks syy vakiintumiselle. Voi panna paljaalla ja päästää sisään. 

Vierailija
9/58 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuossa olis ainakin yks syy vakiintumiselle. Voi panna paljaalla ja päästää sisään. 

Riippuu ehkäisystä.

Vierailija
10/58 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan tarkoitat että kumiin ja se on sisässä mutta ei ilman kumia? Aika varovaista jos ei uskalla sisään laskea kumin kanssa.

Juu, tarkoitin ilman kumia. Kumin kanssa kyllä saa laueta sisään :)

Vierailija
11/58 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu oikeasti siitä että monet miehet eivät halua naida kumin kanssa en itsekään ja olen vaikka ilman tai runkkaan mutta kumia en käytä enää ikinä.

Joutuisi naimaan monta tuntia ja tämä on valitettavasti totta, tunto katoaa lähes totaalisesti

Joku blowjob tai käsipeliä mutta ei kumia ne on teinejä varten

Poikkeus voisi olla jos saisi painaa pikkukakkoseen kikki suojattuna elmukelmulla.

Vierailija
12/58 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miksiköhän?  Miksi ne haluaa sua yleensä nussia?  Ootko koskaan kuullut sellaisesta asiasta kuin luonto, biologia?  Oikeasti jos on noin tyhmä lehmä niin kannattaa lopettaa toi pillun jako, koska ei tosta hyvää seuraa. Mut tää taisi olla provo.

Vierailija
13/58 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, tarkoitin ilman kumia. Kumin kanssa kyllä saa laueta sisään :)

Hyi saatana, että ällöttää muovit ja elmukelmut.

Vierailija
14/58 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se riski myös kiihottaa siinä aivan helvetisti. Silloin tietää että on ollut hyvää seksiä, kun intohimoinen nainti päätyy siihen, että päästetään siimahännät sinne minne luonto on ne tarkoittanut. Varsinkin jos näin tapahtuu satunnaisen panon kanssa..

Vierailija
15/58 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, miksiköhän?  Miksi ne haluaa sua yleensä nussia?  Ootko koskaan kuullut sellaisesta asiasta kuin luonto, biologia?  Oikeasti jos on noin tyhmä lehmä niin kannattaa lopettaa toi pillun jako, koska ei tosta hyvää seuraa. Mut tää taisi olla provo.

Joo provo tämä on

Vierailija
16/58 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkiehkäisy on olemassa jotta ei raskautta tarvitse pelätä , taudit on sitten toinen juttu

Vierailija
17/58 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuppa ei ole kiva kaveri.

Vierailija
18/58 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se helppoa miehillä.Ei huolen häivää ehkäisystä,isäksi tulemisestä tai hiv:stä.Tuntuu vaan niin hyvälle,just sillä hetkellä,et kyllähä täs voi elatusmaksuja maksella seuraavat 18 vuotta,ja tavata lasta kerran kuussa..

Vierailija
19/58 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän sä kysyit kirjoitti:

Johtuu oikeasti siitä että monet miehet eivät halua naida kumin kanssa en itsekään ja olen vaikka ilman tai runkkaan mutta kumia en käytä enää ikinä.

Joutuisi naimaan monta tuntia ja tämä on valitettavasti totta, tunto katoaa lähes totaalisesti

Joku blowjob tai käsipeliä mutta ei kumia ne on teinejä varten

Poikkeus voisi olla jos saisi painaa pikkukakkoseen kikki suojattuna elmukelmulla.

Millä perusteella kumit on teinejä varten? :D

Vierailija
20/58 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siittiö kirjoitti:

Jälkiehkäisy on olemassa jotta ei raskautta tarvitse pelätä , taudit on sitten toinen juttu

Aika rankkaa se keholle on, jos turvautuu jälkiehkäisyyn. Sitä paitsi se ei ole sataprosenttisesti tehokas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä