Mitä kaikkea vanhoista postikorteista voi askerrella?
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Voi liimata pahviläpyskän osoitetietojen päälle ja lähettää lähettäjälle lähettäjän laskuun.
?
Pakettikortteja/ kortteja. Leikkaamalla kuvat, liimaamalla ne pahviin.
Jossain oon nähnyt postikorttitalon( vaikka mitä sillä tekee).
Töihin (päiväkotiin)olen leikellyt kuvia lupkittelukortteihin ja lorukortteihin myös.
Katselukirjoja. Teeman mukaan, pääsiäinen, joulu, maisemat, eläimet jne.
"Piparkakkutalon" leikkaa kuvia uusiin joulukortteihin
Laatikon
Ompelee kaksinkertaisia kortteja kiinni toisiinsa reunoista laatikon muotoon
Tarvitsee terävän ja paksun neulan ja paksun langan.
Jos leikkaa ja liimaa pahville, niin siitä tulee jo aika paksu, sinänsä kiva idea kyllä.
Kaksiosaisista joulukorteista tai korteista, joissa ei ole paljon tekstiä, voi leikata pakettikortteja.
Vierailija kirjoitti:
Laatikon
Ompelee kaksinkertaisia kortteja kiinni toisiinsa reunoista laatikon muotoon
Tarvitsee terävän ja paksun neulan ja paksun langan.
Tämä :)
Onko sinulla pieniä lapsia? Leikkaa korteista isot värikkäät aakkoset.
Niin, ja ehkä niistä voisi tehdä jonkinlaisen muistipelin, vaikkei sinulla olisi kahta samaa kuvaa. Riittää, jos on kaksi kuvaa samasta aiheesta (lintu, auto, maisema, talo jne.)
-11-
Täysin uusia kortteja lähetettäväksi. Uusi pahvi vaan vanhaa peittämään ja viivasto nimelle ja osoitteelle. Voi myös jotain runoja tjtn. laittaa minne mahtuu.
Taulu vaikka lastenhuoneeseen. Isolle pahville kaikenlaisia kivoja kuvia sopivasti keskenään, ja aukkopaikkoja kommentointikentille, mihin saa laittaa omat terveiset tai valokuvan jne. Raamit tauluun esim. halvasta listasta tms.
Pakettikortteja tai uusia kortteja, kirjanmerkkejä, korttikirjoja. Mun yksi tuttu tapetoi vessan vanhoilla postikorteilla :D
Voi liimata pahviläpyskän osoitetietojen päälle ja lähettää lähettäjälle lähettäjän laskuun.