Elohopea menee huomenna naimisiin ja hääblogin osoite on
http://onnelliset.tahdomme.fi/blogi/2008/07/01/30#comments
siis irc-gallerian _elohopea_
Menisin paikalle riisiä heittämään mutta on niin pitkä matka etten voi. Tuleekohon kirkon luo paljon porukkaa niitä jotka on seuranneet päiväkirjaa ja blogia.
Kommentit (161)
Tulin niin hyvälle tuulelle siitä!
tuntuu menevän paremmin kun hyvin nykyään. Luin hänen blogia Kuvablogissa just äsken.
On varmasti hienoa asua isossa talossa maalla.
ihmistä, mutta tykkään sen perusteella mitä olen hänestä lukenut.
En myös tunne mutta tykkään. Positiivinen ja valoisa henkilö ja ehkä siksikin kohtaa tällaista kateutta.
En myös tunne mutta tykkään. Positiivinen ja valoisa henkilö ja ehkä siksikin kohtaa tällaista kateutta.
ette osaa ees kirjottaa! Mua vituttaa tollaset elämä on ihanaa ihmiset, suomi on melankolinen maa! Muuttasivat muualle!
asunnon osuus espanjassa, tiedän varmaks kun on mun serkun kaveri. Se on sen ja sen veljen asunto jonka sen vanhemmat niille osti. Vitun kultalusikka suussa syntynyt!
se on ostanu omilla rahoillaan. Niin ja miehensä toki. Sitä ihmettelen että miten niillä on rahaa rempata niin sioa taloa ja vielä matkustella????!!!
Sen "maalaistalon" pihasta alle 200 m päässä kulkee Hki-Tre moottoritie, varsinaista luonnonrauhaa siis...
Ettekö te hännystelijät huomaa, että iskä maksaa sitä ja tätä. Älkää hitossa uskoko kaikkia stooreja mitä se haavemaailmassaan kirjoittelee.
Miksi sen omakuvat muuten rajoittuvat aina tisseihin tai ihan tissien alapuolelle?
että kyllä on kaunis ja luonnonrauhanen paikka. Tiedän kun lähes naapurissa asun. Pellot ja metsä sen kotia ympäröi ja motarilta hyvät yhteydet Hki-Tre. Ihanteellinen paikka asua jos haluaa luonnon rauhaa mutta ei asua korvessa. On sillä netissä ihan kokovartalokuviakin useita. Livenä on kyllä nätimpi kun kuvissa.
ihan kaikilla, mitä siinä nyt ihmeellistä on ja tosi hieno koti niillä on oli sitten isän tai niiden itse maksama! En usko että elää haavemaailmassa kun kaikki sen haaveet näyttää jo toteutuneen ja siks kai ihmiset sitä kadehtii minä mukaan lukien. Vaikuttaa aidosti elämäänsä tyytyväiseltä ja aina on kovin hymyileväinen kun kulkee perheensä kanssa. Uskaltaisimpa jokupäivä mennä juttusille vaan ...
ja todellakin metsää ennen sitä.
Mielstäni just hyvä paikka kun kaikki lähellä mutta pala luontoa ympärillä. Ei ole edes taajama-alue missä asuu, onhans sillä hevonen ja vuohiakin. Saispa itekkin tollasen talon ja niin hyvän miehen. Sinkkuna katselen usein kadehtien kun kulkevat lenkilläkin välillä käsikädessä. Toisaalta aika imelää ...
Se huokuu hänen teksteistään ja kuvistaan. Se lienee hänessä kadehtimisen arvoista näemmä. Itse en häntäkään kadehdi koska oma elämäni on ihan hyvää vaikka ei tollasta isoa taloa ja hevosia olekkaan. Onnellinen voi olla kerrostalossakin ja jos ei ole elämänsä voi toisen kadehtimisen ja vahtaamisen sijaan aina muuttaa.
Nimim onnellinen yh-äippä-83
miten upea koti heidän perheellään espanjassa! Elohopea on niin onnen tyttö omistaessaan tollasen suuren maalaistalon kauniine eläimineen ja lapsineen, niin hienon miehen ja vielä tollasen kodin espanjassa! Ei voi kun kadehtia!
Se moottoritie tehtiin vasta kun elohopea oli teini ja oompa kuullut luotettavalta lähteeltä että sai siitä 50 000 ja ison metsän lisäksi. Niiden luonnonrauhaa se ei haittaa mitenkään koska on niin metsän takana että jos ei tietäis metsän takana olevan moottoritietä niin eipäs sitä mistään huomaisi. On lähellä metsälampi, pellot, peurojen syöttöpaikat ja kaikki. Ei siinä metsän takana olevat motarit mitään haittaa, ei varsinkaan jos noin hyötyi motarin tulosta.. Naapuri eli tuttuni sai saman summan mutta ei metsää kuten elohopea.
Totesin ohi lenkkeillessäni etä kyllä se on luonnonrauhanen paikka hevosineen kaikkineen. Lyhdyt palo ulkona. Täytyy olla ylimäärästä rahaa kun jokailta polttele lyhtyjä mutta mikäs poltellessa kun iskä antaa rahaa prinsessalle minkä tahtoo vaan ja sillä on sikarikkaat appivanhemmat jotka lahjottelee sille millon mitäkin rahasta ja skoottereista lähtien! Sairasta!
Sen mies palvoo sitä eikä käy kun töissä ilman elohopeaa! Ne on imelän onnellisen näkösiä aina kaupassaki ja kulkevat käsi kädessä välillä lenkillä aikuiset ihmiset! Koittaisin iskee sen miehen mutta kun ei sen mies käy baareissa ilman elohopeaa ja ainoa missä käy sitä ilman on töissä ja moottorikelkilemassa kavereiden kanssa. Pitäis varmaan ostaa kelkka jos reitillä sen bongaisin mutta varmaan sillonkin kiiruhtais vaan e:n luo kotiin vitun perheiltaan!
hän on tavallinen, joskin harvinaisen onnekas ja elämäniloinen nainen. Hänellä on asiat varsin mallillaan ja se lienee tämä kovan kateuden aihe mutta on uskomatonta miten tavallista naisihmistä jo 3v. näin jaksetaan kadehtia! Onhan hänellä enemmän kuin monella toistakymmentä vuotta vanhemmalla mutta makso kaikki espanjan asunnot sun muut isä tai kuka tahansa niin töitä on varmasti hänen isänsäkkin joutunut moisten hienouksien eteen tekemään! Musta kaikkea materiaa hienompaa on tuo hänen aitoutensa ja tapa ajatella. Hän tuntuu arvostavan juuri sitä että kaunis kotinsa on hänen lapsuudenkotinsa kauniine muistoineen eikä varmasti vaihtaisi sitä mihinkään kartanoon. Samoin jotenkin tosi hienon kuuloista että jatkaa perheyritystä. Kuulostaa siltä että hänellä on onnea jota ei rahalla tai millään ulkosella saa ja siksi kai häntä näin kadehditaan, enemmän kun kartanoissa asuvia julkkiksia näemmä! Se on sitä aitoa onnea jota ei rahalla saa, ei isän eikä muidenkaan rahoilla. Voi kun saman rauhan jöytäisin itsekkin täällä avioerokamppailun keskellä!
joka hänestä huokuu ei ole mitään pinnallista tai materiaa vaikka hänellä nekin asiat kunnossa tuntuu olevan. Luulen että hänenlainen ihminen ei ime onnellisuuttaan materiasta vaan uskon sen johtuvan tuosta parisuhteestaan ja ihmisistä hänen ympärillään. Hänellä tuntuu olevan uskomattoman hieno perhe ja ystäviä yllin kyllin. Lueskellessani hänen facebookseinää Anu Talus joka on julkinen en voi kuin kadehtia noita viestejä joita saa ystäviltään! Esim. kun luin mitä hänen ystävänsä Marie hänelle kirjoitti mietin että montaa ihmistä ei kyllä ystävät rakasta noin. Hänen täytyy olla aito ja hieno ihminen. Uskaltaisimpa vaan tutustua...
Tulin niin hyvälle tuulelle siitä!