Elohopea menee huomenna naimisiin ja hääblogin osoite on
http://onnelliset.tahdomme.fi/blogi/2008/07/01/30#comments
siis irc-gallerian _elohopea_
Menisin paikalle riisiä heittämään mutta on niin pitkä matka etten voi. Tuleekohon kirkon luo paljon porukkaa niitä jotka on seuranneet päiväkirjaa ja blogia.
Kommentit (161)
Vihaan tollasia vitun hehkuvia hempukoita! Melankolia rules ja mustat hiukset!
Kateudessa on se hyvä puoli että pysyy kalatiski täynnä ja ainahan räväkät, kauniit ja elämässä menestyvät ihmiset kateutta herättää tässä kateutta täynnä olevassa suomen maassa!
Miksi lukea tuntemattoman blogeja ja puhua hänestä, ei tajuu! En pidä häntä niin mielenkiintosena että jaksasin muuta kommentoida vaikkakin ihan mielenkiintoisen oloinen tapaus onkin. Jakaa räväkkänä naisena mielipiteet, aivan kuten edesmennyt Kikka! Makuasioita.
ja saan aina hyvät naurut. Eka luulin, että sitä kirjottaa joku lapsi. On ihan sen tasoista tekstiä. Mun bestikseni
muaki ihan jännittää elohopean häät
Olin luullut että on tapana vain yksi kaaso mutta ilmeisesti olen väärässä.
ja saan aina hyvät naurut. Eka luulin, että sitä kirjottaa joku lapsi. On ihan sen tasoista tekstiä. Mun bestikseni
Ei sunkaan elämä sitten kovin hienoa ole jos pitää naurut hakea urkkimalla tuntemattoman ihmisen elämää. Mun mielestäni tää huomion valtava määrä kertoo kysiesestä ihmisestä enemmän kun mikään muu. On oltava mielenkiintoinen persoona kun ihmiset jaksaa näin valtavasti kadehtia.
että täällä kirjoitellaan? En ole aiemmin kuullut hänestä.
Vaikuttaa kyllä onnelliselta ja tasapainoiselta ihmiseltä niin miksi ihmeessä kävis just kehumassa itseään täällä? Tuskimpa käy ja vaikka kävisikin niin tuo haukkujen määrä todistaa että jotainhan ihmiset hänessä kadehtii, en vain ole keksinyt mitä! Onhan hän nätti ja elämässä asiat mallillaan mutta ei edes mikään julkkis vaan aivan tavallinen ihminen, joskin onnellisen oloinen.
Vaikuttaa kyllä onnelliselta ja tasapainoiselta ihmiseltä niin miksi ihmeessä kävis just kehumassa itseään täällä? Tuskimpa käy ja vaikka kävisikin niin tuo haukkujen määrä todistaa että jotainhan ihmiset hänessä kadehtii, en vain ole keksinyt mitä! Onhan hän nätti ja elämässä asiat mallillaan mutta ei edes mikään julkkis vaan aivan tavallinen ihminen, joskin onnellisen oloinen.
Sehän kirjottikin muistaakseni joskus siitä aiheesta että kehut tulee ilmaseks mutta kateus pitää ansaita. Vaikuttaa ihmiseltä jota ei tuntemattomien mielipiteet hetkauta. Eihän hyvä itsetuntosta kyllä hetkautakkaan, se on totta.
Varmana ihan onnellinen jne eikä ole rumakaan mutta itse en avosta tuollaisia kuvia (ja tyyliä) kovinkaan korkealle. Parempiakin kuvia ja asuja saisi jos vähän hillitsisi sitä tissien esittelyä.
Ja ei johdu kateudesta, tissit on itselläkin ihan kunnollisen kokoiset ;)
Ei se mitään itse saavuttanu ole vaan onnensa saanut vanhempiensa firmojen ja rikkaan miehensä rahoilla!
Varmana ihan onnellinen jne eikä ole rumakaan mutta itse en avosta tuollaisia kuvia (ja tyyliä) kovinkaan korkealle. Parempiakin kuvia ja asuja saisi jos vähän hillitsisi sitä tissien esittelyä. Ja ei johdu kateudesta, tissit on itselläkin ihan kunnollisen kokoiset ;)
Mutta ihmisillä on erilaisia tyylejä, toisilla rohkeampia. Joku haluaa olla hillitty, toinen räväkkä. Kiva että ollaan erilaisia!
esim. onnistunutta ja epäonnistunutta.
Mutta ihmisillä on erilaisia tyylejä, toisilla rohkeampia. Joku haluaa olla hillitty, toinen räväkkä. Kiva että ollaan erilaisia!
Varmana ihan onnellinen jne eikä ole rumakaan mutta itse en avosta tuollaisia kuvia (ja tyyliä) kovinkaan korkealle. Parempiakin kuvia ja asuja saisi jos vähän hillitsisi sitä tissien esittelyä. Ja ei johdu kateudesta, tissit on itselläkin ihan kunnollisen kokoiset ;)
Juuri näin! Makuasioista on ihan turha kiistelllä! Uskon että hän haluaakin olla erikoinen. Selkeä oman tiensä kulkija, semmoiset aiheuttaa aina kateutta Suomessa.
On juu onnistunutta ja epäonnistunutta mutta epäonnistunu on toisen mielestä onnistunu ja päinvastoin! Musta se Kikka vertaus oli hyvä! Ei Kikkakaan takuulla keltään tyyligurulta neuvoja kysellyt mutta oli erikoinen ja upea nainen kuten elohopee!
Ei se mitään itse saavuttanu ole vaan onnensa saanut vanhempiensa firmojen ja rikkaan miehensä rahoilla!
Eihän raha onnea tuo! Mun mielestä hän ei ole huomionhakuinen! Kirjottaa blogia kuten todella moni tämän blogikulttuurin aikaan. Tuskin sitä tuntemattomille kirjottaa vaan tuttavilleen ja kavereilleen joita hänellä tuntuu paljon olevan. Se kertoo ihmisestä jo paljon, ei voi olla ihan mätä...
Toi on niin totta, osuit naulan kantaan!