Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kauanko zalandon tilauksissa menee?

Vierailija
02.11.2016 |

VIikonloppuna tilattu ja vielä ole pakattu edes. Ihmettelen myös miksei esim. lasku vaihtoehtoa kuten muilla isommilla ja nykyään pienilläkin verkkokaupoilla. Myöskään mobiilina ei sivut toimi. Ihmettelen miksi systeemit noin vanhanaikaiset.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en usko että kukaan täyspäinen sieltä tilaa mitään.

Vierailija
2/9 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tullut aina muutamassa päivässä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla on lasku vaihtoehtona ja tilaus tuli noin puolessatoista viikossa. Hieman normaalia kauemmin kesti ennekuin saivat pakattua

Vierailija
4/9 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla on lasku vaihtoehtona ja tilaus tuli noin puolessatoista viikossa. Hieman normaalia kauemmin kesti ennekuin saivat pakattua

Ok, asiakkaalle ilmaista ei ainakaan ollut. Puolitoista viikkoa on kauan. Ei auta ku odotella..

Vierailija
5/9 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ilmainen lasku ja mulle on tullut yleensä viikon kuluttua noutoilmoitus. 

Vierailija
6/9 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zalando on myös aika joustava maksujen suhteen, eräpäivän jälkeen tulee maksumuistus, jossa on uusi myöhempi eräpäivä. Näistä syistä tykkään.

5

Vierailija
7/9 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, asiakkaalle ilmaista ei ainakaan ollut. Puolitoista viikkoa on kauan. Ei auta ku odotella..

Lasku oli asiakkaalle ilmainen. Jos puolitoista viikkoa on kauan, sun pitää hakea kaupasta. Ai niin mutta sieltä ei saakaan laskulla.

Vierailija
8/9 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siinä se laskumahdollisuus. Mutta mä en maksa mitään ennen kun saan paketin.. Itse tilasin kans vklp. Siellä sanottiin että menee normaalia kauemman, että jengi vissiin tilailee just nyt tosi paljon. Hyvällä säkällä voi tulla vasta ens viikonlopulla paketti tai sitä seuraavalla viikolla.

Vierailija
9/9 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Zalandolla on toimitus 4-7 päivää. Booztista saa paljon nopeammin, sen takia tilaan sieltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä