Saako vauvaa huudattaa?
Kommentit (7)
Ei saa. Älä tee sitä. Se on pieni <3 jos sillä on nälkä yöllä niin anna maitoa, ole kiltti!
Vierailija kirjoitti:
Ei saa. Älä tee sitä. Se on pieni <3 jos sillä on nälkä yöllä niin anna maitoa, ole kiltti!
Näin ajattelinkin :) neuvolasta ohjeistettiin vaikka huudattamaan. ap
Jos lapsella on nälkä niin miksi häntä pitäisi huudattaa? Voisiko lapsen ottaa rinnalle tai antaa tuttia niin rauhottuisi?
Ranskalaiset ainakin huudattavat, siis vähän aikaa vain tietysti. Lue netistä.
No siis mitä se huudattaminen sit on? Jos otat syliin, olet lähellä ja vauva kiukkuhuutaa koska ei saa maitoa, niin ei se siitä rikki mene. Jos jätät yksin omaan sänkyynsä itkemään ja lähdet itse toiseen huoneeseen, niin se on kyseenalaista. Itse varmaan tiedät parhaiten, syökö lapsi yöllä nälkään vai tarvitseeko rintaa/pulloa esim. vain uudelleen nukahtamiseen.
6 jatkaa: itse siis lopetin 8kk ikäisen yösyötöt, koska heräämisestä oli tullut selvästi vain tapa. En antanut maitoa, mutta tarjosin mitä vain muuta, että rauhoittuisi. Syliä, leluja, laulelua. Tuon ikäisen itkusta jo tunnisti, milloin on hätä ja milloin kiukku. Itkihän se maidon perään aluksi, mutta olin tietysti läsnä ja lohdutin.
Up