Elias kuoli
Kommentit (38)
No Salkkareiden mittapuulla on Marianna todella hyvä näyttelijä. Jokainen saa itse henkilökohtaisesti tutkiskella mikä se yleinen taso siinä silloin on.
Siedettävä Marianna ollut nyt, kun ei kuiskaile koko ajan. Se raastoi hermoja. Seko veti pösöllä tukka putkella Eliaksen yli?
Vierailija kirjoitti:
Siedettävä Marianna ollut nyt, kun ei kuiskaile koko ajan. Se raastoi hermoja. Seko veti pösöllä tukka putkella Eliaksen yli?
Vai Siitinkö oli lainannu jostain?
Marianna on ihan vitullisen ärsyttävä ja ruma ämmä, ärsyttää sen naama joka kerta ja pistää se rooli vihaksi. Ellu oli sentään siedettävä, vaikka oli homo.
Oon itkeny silmät päästä nyt 2 päivää putkeen. Särkylääkettäkin joutunut ottamaan koska pää tullut niin kipeäksi. En olisi ikinä uskonut että Elias kuolee. Odotin innolla Eliaksen ja Larin häitä enkä olisi ikinä uskonut tarinalla olevan näin onneton loppu. Viime aikoina olen katsonut salkkareista ainoastaan Eliasta koskevat kohtaukset ja nyt elämä tuntuu olevan pilalla. Eliaksen ja Larin tarina on ollut mulle tärkeintä ja nyt se kaikki on ohi. En voi uskoa että enää en näe viikottaisia Larias kohtauksia. Elämältä meni juuri tarkoitus kun tuo vitun auto tappoi mun lempihahmon ja tuhosi Lariaksen😭😭
Eipä ole Elias oikeasti kuollut, näin hänet asuntoesittelyssä kiinteistövälittäjän hommissa! Oli kasvattanut muhkeat viikset mutta tunnistin hänet silti, pitäisi varmaan ilmoittaa Larille asiasta!
Vierailija kirjoitti:
Mitä se oikein kuiskasi lopuksi?
Elvytä mut homo.
Vierailija kirjoitti:
Marianna on ihan vitullisen ärsyttävä ja ruma ämmä, ärsyttää sen naama joka kerta ja pistää se rooli vihaksi. Ellu oli sentään siedettävä, vaikka oli homo.
Marianna olis just kuuma pano.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole Elias oikeasti kuollut, näin hänet asuntoesittelyssä kiinteistövälittäjän hommissa! Oli kasvattanut muhkeat viikset mutta tunnistin hänet silti, pitäisi varmaan ilmoittaa Larille asiasta!
ELIAS on kuollut, Petteri Paavola ei. Etkö erota hahmoa näyttelijästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö erota huumoria vakavana olosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko hieman tosikko? 😂
Elias kuoli, kun Larin ryppyrusinaa nuoli.
Mua vituttaa iha sikana et Elias kuoli😭Sit tuottaja menee vielä MTV3 sivuilla vihjailemaan että tarina ei ole vielä ohi. Miksi antaa turhaa toivoa ku oon itkeny nyt 3päivää putkeen vaan Eliaksen kuolemalle ja sit hetken aattelen et entä jos se herääki eloo ja kaikki oiski hyvin😭😭mut ei... se tuleeki vaa "haamuna"... en haluu mitää vitun haamueliasta vaa haluun Larias häät!!!!
En ole ikinä seurannut salkkareita, mut sattumalta youtubessa törmäsin elias storyyn joka on siis englanniksi tekstitetty kooste Eliaksen ja Larin tarinasta. Jäin oitis koukkuun. Siis heidän tarinaansa, en salkkareihin. Kävin läpi kaikki osat (yli 400) viikonlopun aikana ja olin onneni kukkuloilla kun nämä palasivat lopulta yhteen ja tulevaisuus näytti vihdoinkin valoisalta. Eliaksen kuolema olikin huutava vääryys ja järkytys.
mä en halua usko et Elias kuoli en ole seurannut salkkateita ku vaa joku vuoden mutta tuli tos viime viikol katottyu youtubesta elias storyn ja kun lari poistu jaksosta ni oon jo luonu hirveet salaliittoteoriat siitä että elias selvisi eikä se halunnut että kenelekkään ilmotetaa ja päästään sairaalasta se etti larin ja kun marianna jäi kiinni Lari ja Elias lähti yhdessä jonnekkin. joo tyhmäähän tää on mut salkkareissa mikä vaan on mahdollista ja mää en hyväksy sitä että Elias kuoli joten päätin uskoa tähä mun salaliitto teoriaan😂😂
Eikö se Marianna ois voinu vaan kuolla, kun se ”hukutti” ittensä veteen. Oli ärsyttävin hahmo koko sarjassa🤬
Vierailija kirjoitti:
Eikö se Marianna ois voinu vaan kuolla, kun se ”hukutti” ittensä veteen. Oli ärsyttävin hahmo koko sarjassa🤬
löytyikö sen Mariannan ruumista ikinä? Veikkaan, että lavasti hukkumisensa ja palaa pian takaisin sarjaan.
Mun käy Sergei niin sääliksi! Jos se mies olisi oikeasti olemassa niin olis mun unelmien mies! joo eläydyn aika voimakkaasti kaikkiin sarjoihin joita oon katsonut pitkään :D