Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita vanhempia ketkä eivät osta/halua lapsilleen käytettyjä vaatteita?!

Vierailija
09.03.2006 |

Mun tuttava piirissä suurinosa ostaa lapsilleen vaatteet kaupasta. En itse käytä kirpputoreja,musta se vaan ei ole mukavaa. Ostan itsellenikin vaatteet kaupasta miksi siis en lapsilleni?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mulla periaatteessa ole mitään vastaan käytettyjä vaatteita. Olen käyttänyt jonkun verran lapsellani kaverilta saatuja vaatteita. Mutta vaikka kaverit kehuu löytöjään, niin monesti ne vaatteet on jonkun verran nyppyyntyneitä ja värit haalistuneita. Musta lapsi näyttää siistimmältäkin uusissa vaatteissa. Itsellenikään en osta kirppikseltä vaatteita.

Vierailija
2/5 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemukseni on että hyvälaatuinen käytetty vaate säilyy pidempään siistin näköisenä kuin uutena ostettu halpis. Lapseni on saanut aika lailla sukulaiseni lapsen käytettyjä, ja ne ovat järjestäen olleet erittäin hyviä (merkkivaatteita kaikki).

Itse olen ostanut joitain käytettyjä - uutena välillä hyvinkin kalliita - merkkivaatteita, jos sellaisia tulee vastaan, sillä jos ne ovat hyvännäköisiä vielä käytettyinäkin, ne varmaan pysyvät hyvinä lapseni käytönkin ajan.

Joskus olen sortunut ostamaan huonolaatuisia vaatteita lapselleni ja ne ovat yleensä venyneet kamalan näköisiksi jo parin pesun jälkeen. Nyt olenkin jo oppinut tunnistamaan, minkä merkkisiä vaatteita kannattaa ostaa ja missä hinta vastaa laatua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteita. Kiitetty on aina ja päällä pidetty. Lukuunottamatta sellaisia vaatteita, jotka rikkinäisiä jostain...

Vierailija
4/5 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim kirpputoreilta en osta mitään rättejä tai lumppuja vaan nimenomaan hyväkuntoisia vaatteita.

Tai lähinnä kuopukselle enää kirpputorilta löytää mitään,sillä aika vähissä on isompien lasten hyvät vaatteet kirppiksillä.

Ja mulla ei ole kyse rahasta sillä näin olen tehnyt sekä töissä ollessani että nyt hoitovapaalla.

Eli kirppisten kiertely on ikään kuin harrastus...=)

Vierailija
5/5 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään kirppareita yms. vastaan, mutta sen muutaman kerran kun olen tuttujen kanssa käynyt, on kyllä nähnyt millasta lumppua siellä valtaosa on ja mitä hintaa niistä silti pyydetään. Ostan siis omat sekä lapsen vaatteet ja kengät uutena, vaunut on vanhat, muut tarvikkeet uusia. Jos sattuisi silmien eteen jotakin kivaa kirppikseltä tai huutonetistä, voisin kyllä hyvin ostaa, mutta vartavasten en lähden esim. rahan säästön takia etsimään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä