Miksi haluat/et halua tietää kumppanisi aiempien suhteiden ja panojen määrää?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Koska olen utelias! Tiedän nimeltä kaikki naiset, joita mieheni on pannut ennen minua ja millaisia suhteet ovat olleet. Ja sen, että itse olen paras pano!
Mistä sinä sen tiedät?
Ei mua vain kiinnosta. Vähän niin kuin mua ei kiinnosta mitä hammastahnamerkkiä miehen äiti osti kun mies oli lapsi. Jos hän tuntee jostain syystä tarvetta kertoa niin sitten toki kuuntelen, sekä hammastahnamerkin että seksikumppaneiden lukumäärän.
Samoin voin kyllä kysyttäessä vastata rehellisesti jos minun seksikumppanini tulevat puheeksi, jos lukumäärä (3 miestä, 23 v) mietityttää miestä niin tuskin meidän kannattaa yhdessä olla.
HEL-NYC kirjoitti:
Siksi kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä haluan tietää niistä ja jos sellaiseen yhdessä törmätään ja ehkäpä jutellaan sille, niin on törkeää jos ei mies kerro (edes jälkikäteen), että kyse on jostain sellaisesta ihmisestä.
Mitä merkitystä sillä on?
En halua tietää. A) en usko että mies on kamalan perillä luvusta enää itsekään, koska se on hänestä merkityksetöntä B) asia ei kuulu minulle millään tavalla. C) ehkä olisi ällöä kuulla se täsmällinen luku (tai edes arvio), koska sitten se jäisi mieleen. Näin ollen asia pysyy paljon abstraktimpana ja menneisyyteen kuuluvana.
Törkeää, jos mies heittää muka huumorilla läppää ja viatonta flirttiä jollekin vastaantulevalle muijalle, jonka mainitsee vanhaksi turuksi, mutta ei kerro rehellisesti olleensa tämän kanssa panolla joskus!
Miksi se on törkeää? Miksi sillä vanhalla panolla on merkitystä? Minusta taas olisi kummallista jos mies kertoisi minulle, että joo, ne naiset siellä cocktailjuhlissa? Olen pannut sitä, sitä ja sitä. Ai niin ja sitä yhtä kolmesti. Mitä se minulle kuuluu? Haluatko sinä kuulla yksityiskohdatkin, mitä tehtiin, missä ja miten?
Kyllä! Ja itseasiassa, se tieto kaikessa inhottavuudessaan myös kiihottaa!
Vierailija kirjoitti:
Se, että toinen ei kerro mitään omasta historiastaan hieman herättää kysymyksiä, että miksi. Mutta Suhteiden määrällä ei lähtökohtaisesti ole pitäsi olla merkitystä. - Olen 35+ vuotias mies ja ymmärrän, että tässä iässä omanikäisilläni on jo omaa historiaa hyvin eritavoin takana. Toisaalta jokaisella on oma historiansa kerrottavanaan oli iikä mikä hyvänsä - Enemmän minua kiinnostaa se, miten eri kokemukset näkyvät ja mahdollisesti vaikuttavat, jos vaikuttavat -vaikutus sekin- tähän mahdolliseen kumppaniini. - Ihminen voi -sukupuoleen katsomatta olla kärjistäen jo hyvinkin katkeroitunut muihin ihmisiin, jos hänellä on ollut hyvinkin monta parisuhdetta (35 -vuotiaana ) takana, mutta myös, jos hänellä ei ole ollut niitä lainkaan. Mutta ainakin toivoakseni oli kumpaa vain taustaa - pystyy tai kykenee olemaan ja elämään tasapainoista elämää ja viihtymään omana itsenäänkin syyllistämättä muita tai itseään liiaksi.
Viisaita sanoja :)
En tunne että se kuuluu minulle. En siis ole kysynyt lukua, koska ajatuskin tuntuu hölmöltä. Mies kuitenkin kertoo minulle auliisti kaikista joiden kanssa on heilastellut. Saatamme jopa leikkiä sängyssä käymällä läpi yksityiskohtaisesti jotain hänen (tai minun) vähän erikoisempia seksikokemuksia :D
Hänkään ei ole kysynyt minulta mitään numeroa. Onneksi, koska se osoittaisi minusta jotenkin vastenmielistä asennetta ihmisiin ja seksiin. En tiedä seksikumppaneitteni määrää. Muistan heidät kyllä nimeltä, mutta tarkan määrän laskemiseen ei ole ollut tarvetta ja se myös tuntuu jotenkin esineellistävältä. Ällöttää ihmiset, jotka suurinpiirtein pitää jotain excel-taulukkoa panoistaan.
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua tietää, ellei kyse ole ääriluvuista jompaankumpaan suuntaan. Minusta on outoa sekä se, että esimerkiksi 35-vuotiaalla on ollut 0-1 kumppania, että se, että kumppaneita on ollut yli 50. Ääripäätapauksissa olisin kiinnostunut siitä, mitä tavanomaisesta poikkeavan luvun taustalla on. Muuten asia on yhdentekevä.
Mikä sinusta on ääripää? Jos sen 50 kumppania suhteuttaa sinkkuaikaan 35-vuotiaallakin miehellä, niin eihän se ole luku eikä mikään!
Jotkut ihmiset pitävät seksistä, kuulemma fwb:itä on hankala pitää, ja komea menestyvä sinkkumies joka jaksaa nähdä vaivaa seksin eteen saa, yllättäen, paljon seksiä. Minusta asiassa ei ole mitään ihmeellistä. Kuten tuolla joku sanoikin, laadulla on enemmän väliä. Otan paljon mieluummin miehen, jolla on 300 yhden yön seksikumppania, kuin sellaisen, jolla on 15 semivakavaa suhdetta takana.
Esittämässäni luvussa on taustalla oletus, että 35-vuotiaalla olisi takana jo yksi tai useampia vakavia, useamman vuoden mittaisia suhteita, joiden aikana kumppaneita ei luonnollisesti kerry samalla tavalla kuin sinkkuna. Minä kyllä ottaisin tuon 15 semivakavaa suhdetta -vaihtoehdon ennemmin kuin 300 yhdenillanjuttua. Vaikka kuinka pitäisi seksistä, on minusta vähän puistattavaa, jos kerran viikossa tai kahdessa on uusi kumppani vuosien ajan. Syntyy mielikuva, että henkilö käyttää todella paljon aikaa ja vaivaa kumppanien metsästämiseen ja että vapaa-aika kuluu pitkälti jossain Tinderissä tai baarissa. Sinä ilmeisesti arvostat vaivannäköä seksin saamisen eteen viestisi perusteella, minä en. Toivoisin kumppanillani olleen sinkkuaikana myös muita mielenkiinnonkohteita. En ole myöskään aivan vakuuttunut siitä, että jos kumppaneita tosiaan on se 300, kaikki olisivat tasokkaimmasta päästä. Mitä itse tunnen "pelimiehiä", heillä juuri ei ole tasovaatimuksia.
Vierailija kirjoitti:
Perusteluja! :)
En halua tietää,koska asialla ei ole mitään merkitystä suhteen kannalta.Pääasia,että suhteen aikana kumppanilla ei ole muita kuin minä.
Koska en halua olla missään tekemisissä tummien patjana ollutta tautipesäkettä.
Arvostan itseäni ja terveyttäni.
Säännöllinen testaus jos on paljon eri seksikumppaneita on tärkeää, ettei tietämättään tartuta muita.
En halua tietää koska lukumäärä on minulle täysin turha tieto.
Kaikilla on menneisyys, mutta toisilla se on siistimpi kuin toisilla.
Onneksi olen keksinyt hyvän tavan saada selville toisen vanhoja säätöjä.
On myös hyvä huomata valehteleeko toinen vai ei kun kysyn asiasta, jos valehtelee niin varmasti valehtelee myös muistakin asioista
Joskus kysyin lukumäärää mieheltä ja hän ei kertonut ja tänäpäivänä olen siitä hyvin hyvin onnellinen. Aivan sama.
Ennenkun kerkesinkään asiaa miettiä eta tahdonko tietää, mies jo kertoi ettei ole aiemmin seurustellut. Vahvistuksen sain hänen perheeltään kun kaikki hihkutti että vihdoin hänellä on tyttöystävä ja ettei hän sittenkään ole homo.
Toisaalta olisin ehkä jättänyt tiedon väliin koska kun sain tietää olevani hänen ensinmäinen ja oletetusti viimeinen koska sanoimme tahdon, niin aloin tuntea itseni täysin h**raksi. Häntä ennen olin seurustellut muutaman pojan kanssa ja vaikka vain toisen heistä kanssa menin sänkyyn, niin silti..
(ja älkää nyt pliis tulko marmattaa ettemme välttämättä silti ole kuolemaan asti yhdessä, kyllä mie tiiän. mie olen realisti ja tajuan että vaikka rakastetaan tänään toisiamme, ei välttis huomenna. tämä oli vain olettamus koska lupauduimme toisillemme)
Miksi se on törkeää? Miksi sillä vanhalla panolla on merkitystä? Minusta taas olisi kummallista jos mies kertoisi minulle, että joo, ne naiset siellä cocktailjuhlissa? Olen pannut sitä, sitä ja sitä. Ai niin ja sitä yhtä kolmesti. Mitä se minulle kuuluu? Haluatko sinä kuulla yksityiskohdatkin, mitä tehtiin, missä ja miten?