Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

0 euroa verotettavat ansiotulot ei pääomatuloja, meidän ketju

Vierailija
01.11.2016 |

Täällä eka.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verotettavat tulot vuonna 2015 0 euroa. Olen työtön, karenssi päällä ja pelkällä toimeentulotuella elän. Olen hyvin masentavaa kuulla joidenkin suurista tuloista.

Vierailija
2/7 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verotettavat tulot vuonna 2015 0 euroa. Olen työtön, karenssi päällä ja pelkällä toimeentulotuella elän. Olen hyvin masentavaa kuulla joidenkin suurista tuloista.

Joo niin se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjä ei saa edes toimeentulotukea.

Vierailija
4/7 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut työttömänä jo 4 vuotta ja viimeksi minulla oli verotettavia tuloja oli vuoden 2011 tai 2012 verotuksessa.

Vierailija
5/7 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verotietojen pitää olla julkisia, mutta ei niistä tarvitsisi uutisissa kertoa. Asiasta kiinnostuneet löytäisivät tiedot varmasti muutenkin.

Vierailija
6/7 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut työttömänä jo 4 vuotta ja viimeksi minulla oli verotettavia tuloja oli vuoden 2011 tai 2012 verotuksessa.

Mulla sama juttu.

Vierailija
7/7 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pärjäätte? Minusta on kurja olla ilman rahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi