0 euroa verotettavat ansiotulot ei pääomatuloja, meidän ketju
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Verotettavat tulot vuonna 2015 0 euroa. Olen työtön, karenssi päällä ja pelkällä toimeentulotuella elän. Olen hyvin masentavaa kuulla joidenkin suurista tuloista.
Joo niin se on.
Yrittäjä ei saa edes toimeentulotukea.
Vierailija kirjoitti:
Verotettavat tulot vuonna 2015 0 euroa. Olen työtön, karenssi päällä ja pelkällä toimeentulotuella elän. Olen hyvin masentavaa kuulla joidenkin suurista tuloista.
Olen ollut työttömänä jo 4 vuotta ja viimeksi minulla oli verotettavia tuloja oli vuoden 2011 tai 2012 verotuksessa.
Verotietojen pitää olla julkisia, mutta ei niistä tarvitsisi uutisissa kertoa. Asiasta kiinnostuneet löytäisivät tiedot varmasti muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut työttömänä jo 4 vuotta ja viimeksi minulla oli verotettavia tuloja oli vuoden 2011 tai 2012 verotuksessa.
Mulla sama juttu.
Miten pärjäätte? Minusta on kurja olla ilman rahaa.