Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoi sinä nelikymppinen mies

Vierailija
01.11.2016 |

Mitä tekisit jos kymmenen vuotta nuorempi nainen osoittaisi kiinnostusta? Hihkuisitko onnesta vai onko tällaisella ikäerolla edes väliä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäisin pienet ripaskat.

Vierailija
2/15 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuako tarkoitat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuako tarkoitat?

Juuri sinua!!

Vierailija
4/15 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä ikäerolla on tuossa iässä?

Vierailija
5/15 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 46. En hihkuisi onnesta, mutta olisin imarreltu. Ei se nyt niin harvinaista ole että selvästi nuoremmat vaikuttaa kiinnostuneilta. Joskus myös selvästi vanhemmat. Omanikäisistä nyt puhumattakaan. Itse en vaan ole yhtään kiinnostunut mistään sivusuhteista.

t.mies

Vierailija
6/15 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ihmeissäni jos kukaan nainen osoittaisi kiinnostusta.

T: Lassukkamies

Vierailija
7/15 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa tuohon oikein mitään. Olet tavallaan vielä melko nuori, mutta kuitenkin jo menettämässä sitä nuoruuden raikkautta, mikä tekee sinusta erityisen. Toki antaisin mahdollisuuden sinun ikäiselle naiselle mutta mutta...

-mryouth75

Vierailija
8/15 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa tuohon oikein mitään. Olet tavallaan vielä melko nuori, mutta kuitenkin jo menettämässä sitä nuoruuden raikkautta, mikä tekee sinusta erityisen. Toki antaisin mahdollisuuden sinun ikäiselle naiselle mutta mutta...

-mryouth75

Ai sinä provohahmo jaksat yhä jatkaa.

Vierailija
9/15 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisin tarkkaan mitä nainen haluaa tulevaisuudelta. Haluaako omia biologisia lapsia, onko kiire naimisiin, haluaako asua ulkomailla, onko koulut käyty jne.

Vierailija
10/15 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se hiukan ihmetystä herättäisi kuinka tämän ikäistä vielä lähestyttäisiin. Voisi luulla joutuvansa piilokameraan.

m42

Vierailija
11/15 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla vielä sen verta alle 40 -vuotias, että toistaiseksi ei ole tarvinnut varmistaa kenenkään minua kohtaan lähestyneen naisen henkkareita; eli olen erottanut kuka tai ketkä ovat olleet täysi-ikäisä ja ketkä eivät, jotta voisin vapaammin osoittaa -tai olla osoittamatta- mahdollisen oman vastakiinnostukseni tahdikkaasti. - Miksi iällä olisi muutoin väljä? - Ymmärtäisin, jos erityisesti haluaisi omia biologisia lapsa, niin sitten saattaisi haluta rajata joukosta 10 vuotta tai yli vanhemmat naiset.    

Vierailija
12/15 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajatellut ensin mitään. Mutta sitten rakastuin itsekin.

13/15 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iällä ei ole oleellista merkitystä, kunhan ollaan järkevissä rajoissa. Lähtökohtaisesti minua ei pelästyttäisi 10 v minua nuorempi tai vanhempi nainen.

Vierailija
14/15 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva fiilis siitä tulee vaikka siihen on jo tottunut, luulen että se johtuu ulkonäöstä ja kohteliaisuudesta + siistit puhtaat vaatteet.

Vierailija
15/15 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin sanaton. Tällaista rölliä naiset vaan juoksee karkuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä