Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tytär 13v ei ole saapunut kotiin

Vierailija
01.11.2016 |

Annoin luvan lähteä yksin kaupungille päivällä ja kotiin olisi pitänyt tulla jo!!3 tuntia myöhässä ja pimeää on, tytär on ollut whatsapissa paikalla ja nähnyt viestini mutta ei vastaa, ei soittoihin, luulen että on suuttunut minulle eräästä asiasta, pitäiskö soittaa jo johonkin??

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko VOK:ia lähellä?

Vierailija
2/12 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähtisin etsimään häntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ilmoittaisin että nyt on syytä vastata soittoihin tai sä menet torille kyselemään tyttöä.

Ps. meillä toimi kun haeskelin myöhässä ollut teiniä kyliltä. Oli humalassa ja kovin uhmakas mutta ei uskaltanut ottaa riskiä että todellakin menen kyselemään muilta nuorilta.

Vierailija
4/12 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin etsimään vaikka varmaan ihan turhaa olisikin.

Laita viesti nättiin sävyyn, että äiti on huolissaan, soittaisitko kulta äidille.

Vierailija
5/12 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli. se on täällä.

Vierailija
6/12 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et lopeta typeriä pelleilyjäsi ja sairasta suhdetta aikuiseen hyväksikäyttäjään, otan yhteyttä sosiaalipäivystykseen. Siinä viesti tytölle. Sitten marssit vastaanottokeskukseen puhumaan miehelle ja uhkailet poliisilla.

Vierailija
7/12 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et lopeta typeriä pelleilyjäsi ja sairasta suhdetta aikuiseen hyväksikäyttäjään, otan yhteyttä sosiaalipäivystykseen. Siinä viesti tytölle. Sitten marssit vastaanottokeskukseen puhumaan miehelle ja uhkailet poliisilla.

Kannattaa vierailla myös kaupungin wt-lähiössä, joka kuhisee syrjäytyneitä suomimiehiä. Todennäköisemmin löytyy sellaisesta, kuin vokista.

Ehkä se tyttö on kuitenkin kavereiden kanssa, eikä miesten.

Vierailija
8/12 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole saapunut vieläkään!!!!! romahdan kohta!! juteltiin jo niin monesti tästä tyttäreni kohtalosta ka tytär sanoi että että ei aijo enää olla tämän turvapaikanhakijan kanssa tekemisissä ja sanoi tuon myös kuraattorille ja psykologille koulussa kun juttelimme, viestit lukee mutta ei vastaa, nyt esti whatsapissa!!!!odotan että mies saapuu töistä ja lähtee suoraan ettimään tytärtä!! tyttären kavereihin en voi ottaa yhteyttä kun en tunne heitä,tiedän että tytär on vihainen ja suuttunut minulle,en vain halua että lapseni likaantuu ja raiskataan!!!ap

Vierailija
9/12 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken tuli just kotiin!! Ihan muissa maailmoissa kun kysyin mis oli ja ollut näin kauan "elokuvissa", talvivaatteita piti käydä ostamassa ja oli käynyt vain korukaupassa!!!ap

Vierailija
10/12 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi huono, häpeä.

Vierailija
11/12 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt, arvon rouva, mutta itse 13-vuotiaana teininä mulla on sulle pari vinkkiä:

1. Anna lapsesi mennä illaksi jonnekin vain niiden henkilöiden kanssa, kenet tiedät. Vähän niinkuin sienikirjassa. Poimi vain sieniä, jotka tiedät hyviksi ja turvallisiksi.

2. Tarjoudu hakemaan lapsi tietystä paikasta  tiettyyn aikaan - näin aikaa ryyppäämiselle ja muulle ikävälle toiminnalle jää vähemmän ja voit myös varmistua siitä, että teinisi on palaamassa kotiin.

3. Mikäli koet, että teinisi ei välttämättä pärjää julkisilla paikoilla tuntemattomien henkilöiden kanssa pimeällä yöllä, älä päästä häntä ulos ollenkaan. Varsinkaan, jos teillä on ollut riita. Riidat pitäisi selvittää rauhassa niin, että molempien kanta tulee esille.

4. WhatsApp ei ole hyvä yhteydenpitoväline. Entä, jos keskustelisit lapsesi  kanssa enemmän niin, että kummankaan lähistöllä ei ole mitään teknisiä laitteita, jotka voisivat häiritä keskusteluanne. Se lähentäisi välejänne.

Luulenpa, että tyttäresi edustaa Basic White Trash-ilmiötä. Jippii.

Heihei ja peace.

Vierailija
12/12 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toi sun juttusi olisi totta niin olisit tehnyt ilmoituksen jo poliisille ja lastensuojeluun paljon aiemmin. Mutta kun se ei ole niin tästä nyt sitten kehittyy mamukriittinen draama jossa käytetään hyväksi kaikki kaikkein vastenmielisimmät mielikuvat mitä ikinä vain keksitkään.